Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa törkeä hyökkäys lapsiperheiden lentomatkustamista vastaan!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oikeen vituttaa ne rääkyvät kakarat

Vierailija
22/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkujat ja känniörveltäjät pysykööt poissa tai omilla osastoillaan! Muutaman lapsen itku on pientä verrattuna idioottimaisesti käyttäytyviin aikuisiin joita on hemmetin vaikea sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useaan kertaan huomauttamassa eräälle aikuisporukalle joilla oli vaikeaa käyttäytymisensä kanssa. Mun 2 lasta pelasivat ja kolmas nukkui :D muutama muu lapsi naureskeli ja ilakoi. Olen ollut mukana lennolla mistä on poliisit tulleet koneeseen hakemaan aikuisia ihmisiä ja yleensä joka lennolla on muutama känninen...että kukahan tässä häiritsee ja ketä?

Vierailija
24/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeisiä muita sietämättömiä idiootteja. Mitään ei enää siedettäisi muuta kuin sitä omaa napaa vain. Itse lennän paljon eikä vielä koskaan ole kukaan lapsi kirkunut koko matkaa...jos kaikki häiritsee parempi pysyä pois ihmisten ilmoilta ja hankkia vaikka se oma yksityislennokki!

Huolestuttavaa on, että tämä tosiaan koskee kaikkia elämän osa-alueita nyky-yhteiskunnassa. Kaikki ei-itselle-sopiva on kiellettävä, kriminalisoitava ja lokeroitava jonnekin kauas pois. Kaikki, mitä en itse tee, häiritsee ja ahdistaa. Ne on kiellettävä tai muuten poistettava.

Vanhukset, lapset, vammaiset, lesbot, homot, muut vähemmistöt, kissat, koirat, parveketupakoijat, lihansyöjät, kasvissyöjät, larppaajat, karppaajat, ruotsinkieliset, suomenkieliset, venäjänkieliset, saamelaiset, hiihtäjät ja muut mäkihyppääjät...

Vierailija
25/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kesällä Ateenasta, ja koko matkan pikkulapsi kirkui suoraa huutoa koneessa. Vanhemmat (ja lentohenkilökunta) yrittivät varmaan kaikkensa, mutta lapsi ei rauhoittunut. Kipeältä hän ei vaikuttanut, vaan kiukkuiselta. Pelkäsin koko matkan, että kohta joku heikompihermoinen menee ja tinttaa lasta tai äitiä. Kyllä tuntui matka pitkältä. Ymmärrän, jos korvat ovat kipeät tms, mutta antaisi sitten lääkettä.

Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, on niitä itsellänikin, mutta mieluummin lennän lapsivapaalla koneella. Keneltä se on pois? Ei minusta ole suvaitsematonta, että haluan matkustaa lomallani rauhassa. Ja aivan turha alkaa vertaamaan "läski- tai vanhusvapaisiin" lentoihin. SE on aivan eri asia.

Vierailija
26/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan turha alkaa vertaamaan "läski- tai vanhusvapaisiin" lentoihin. SE on aivan eri asia.

Ei ole. Se vain on yksi yleisen nykysuvaitsemattomuuden ilmentymä. Niitä on tuhansia muitakin. Opettele lentämään ja osta lentokone. Cessnalla huristelet paikasta toiseen. :)

Vierailija
27/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa hotellejakin, joihin on lapsiilta pääsy kielletty, ja näille on aivan selvästi ollut tarvetta. Miten se on keneltäkään pois, jos lentoyhtiöt lanseeraisivat lapsettomia lentoja? Tämä ei todennäköisesti ole taloudellisesti mahdollista kuitenkaan. Junissakin on leikkivaunu - miksei lentokoneeseen voitaisi laittaa samanlaisia "vaunuja"? Totta on, että kuka tahansa osaa möykätä, mutta monia lasten äänet rasittavat eniten. HUOM! Ei kaikkia, mutta monia aivan varmasti.

Vierailija
28/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kesällä Ateenasta, ja koko matkan pikkulapsi kirkui suoraa huutoa koneessa. Vanhemmat (ja lentohenkilökunta) yrittivät varmaan kaikkensa, mutta lapsi ei rauhoittunut. Kipeältä hän ei vaikuttanut, vaan kiukkuiselta. Pelkäsin koko matkan, että kohta joku heikompihermoinen menee ja tinttaa lasta tai äitiä. Kyllä tuntui matka pitkältä. Ymmärrän, jos korvat ovat kipeät tms, mutta antaisi sitten lääkettä.

Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, on niitä itsellänikin, mutta mieluummin lennän lapsivapaalla koneella. Keneltä se on pois? Ei minusta ole suvaitsematonta, että haluan matkustaa lomallani rauhassa. Ja aivan turha alkaa vertaamaan "läski- tai vanhusvapaisiin" lentoihin. SE on aivan eri asia.

mutta lapsilla ei. Miksi lapsilla ei enää ole oikeuksia?

Vierailija
29/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lasten huuto juurikaan ole häirinnyt. Kuuntelen matkalla yleensä musiikkia, jolloin taustaäänet eivät pahemmin kuulu. Mutta penkkiä potkivat ja siinä roikkuvat lapset kyllä ärsyttävät.

Missähän niitä kännisiä on lennoilla, minä en ole kyllä koskaan sellaisia tavannut?

Vierailija
30/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itku ei oo kyllä koskaan häirinnyt, mutta monien aikuisten typerä kälkätys kylläkin. Mut silloin laitan tulpat korviin tai kuuntelen musaa. On olemassa myös kunnon teollisuuskäyttöön tarkoitettuja kuulosuojaimia, jotka päässä ei kuule muuta kuin oman tinnituksen.

Lennoillahan vois jakaa korvatulppia. Itse lentokoneenkin ääni on aika kova, ihan senkin vuoksi voi korvia lepuuttaa.

Vierailija
31/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä tarkoitan esim. Euroopan-sisäisiä lentoja.

Itse lennän säännöllisesti vuosittain mutta aina kauas (USA:aan tai Australiaan), tosin näihin liittyy usein lyhyempiä lentoja Euroopassa. Lyhyillä lennoilla seisoo vaikka päällään, ei vauvan itku tai isompien lasten riehuminen tunnu missään. Mutta yölennolla se on aivan helvetillistä.

Ymmärrän, että vauvan itkulle ei aina mitään voi, mutta niitä vanhempia en tajua, jotka antavat lastensa

a) juosta pitkin käytävää

b) potkia edessä istuvan penkkiä

c) tunkea naamaansa edessä olevien penkkien väliin/roikkua muiden istuinten käsinojissa

Jos lennon pituus on vaikka 12h eikä sinä aikana saa minuuttiakaan unta muiden matkustajien kakaroiden takia, niin kyllä, asia on silloin ongelma ja vastuu VANHEMPIEN. Ja koska nämä vanhemmat eivät näköjään saa lapsiaan ruotuun (kun niitä lähes joka lennolla näkee), niin kannatan minäkin lapsivapaita lentoja.

Vierailija
32/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sekin häiritsee. Kova ääni häiritsee, ei siitä mihinkään pääse. Minä matkustan lasteni kanssa, eivätkä he huuda tai meuhkaa. Olen usein miettinyt, miksi lapseni ottavat nämä asiat tosi rennosti ja nauttivat reissaamisesta. Ekalla reissullaan olivat vuoden, eikä mitään ongelmaa. Paras juttu oli pilvien katselu ikkunasta.

Vierailija
33/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmiset muuttuvat koko ajan vaan itsekeskeisimmiksi ja suvaitsemattomimmiksi :( mitään ei enää siedettäisi. MINÄ MINÄ MINÄ! Mulla ei ole lapsia mutta ei ole koskaan vielä yksikään pilltti häirinnyt lennolla...kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja kannattaa hakea apua jos ei mitään siedä!

Yhdellä perheellä ja heidän piltillä on oikeus häiritä kokonaista osastoa ja pilata heidän lomansa?

Vierailija
34/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse näistäkään pulinoista välittää.

Tosin olen aina se kiltti täti, joka viihdyttää muidenkin lapsia. Olemme täällä maapallon päällä toisiamme auttaaksemme, toisiamme tukeaksemme.

Vierailija
35/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisena totean, että kestän tosiaan hyvin sen, että on vaikka joka penkkirivillä itkevä lapsi kuin sen, että känniääliö oksentaa keskelle käytävää.

Vierailija
36/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oikeen vituttaa ne rääkyvät kakarat

Tenavat hajottaa maailman rääkymisellään, mutta vanhemmat vain hymyilevät seesteisesti...

Vierailija
37/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, vaikka perheellinen olenkin en täysin ymmärrä niitä jotka lähtevät sen 2kk vauvan ja 2-vuotiaan uhmaikäisen taaperon kanssa pitkille lennoille. Ja kyllä, näitä on nähty.

Me asumme milloin missäkin maassa miehen työn vuoksi. Ja kyllä, me käymme lomilla suomessa silloin kun haluamme. Ja käyn myös synnyttämässä suomessa. Viimeksi lensin 2 viikkoisen kanssa suomesta maapallon toiselle puolelle. Koko matkan aikana vauvan itki yhteensä n. 20 min ja matkaa tehtiin 24h.

Ja kuopuksesta kyse ja kaikkien lasten kanssa olen vauvaiästä asti lentänyt ja hyvin onmatkat menneet.

Ja ennen lapsia matkustin todella paljon pitkiä lentoja, koskaan ei ole lapset häirinneet mun oloa koneessa.

Nykyään vaan niin moni on omaan napaan tuijottaja, ettei siedetä muita kuin itseään.

Sunkin mielestä pieniä lapsia omaavat ei sais asua vieraissa maissa, ettei tarvitse sukuloimaan mennä.

Vierailija
38/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä niin emme lentäneet.

Vaikka minulla on lapsia niin en jaksa sitä huutoa.

En jaksaisi myösään kuunnella känniläisiä.

Kaikki voitaisiin puhalluttaa ennen koneeseen menoa ja alkoa ei pitäisi tarjota koneessa.

Vierailija
39/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tosiasia tuppaa unohtumaan.

Siskon tyttö oli ihan KAMALA kakara pienenä. Mulla meni totaalisesti hermot sen kanssa muutamalla autoreissulla kotimaassa ja yhdellä aurinkolomamatkalla. Vielä 7 v vinkui ja vikisi ja kiukutteli lennot ja koko loman.

On nyt 27 v ja ei kestä yhtään lasten itkua ja kiukuttelua. On siis itse lapseton. Käytiin amerikan matka ja sano, et vittu hänellä keitti, kun mennessä joku lapsi parkui lähes koko 8 tunnin lennon. Olis kuulema voini kuristaa sen kakaran. (Mua ei haitannu yhtään, kun se lapsi ei ollu mun vastuulla. Siinähän parkuu)

Aattelin, että heh heh hee.. itse olet ollut aivan yhtä hirveä ja nyt et kestä muiden parkumista pätkän vertaa.

Vierailija
40/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joidenkin pohjaton rahanhimo. Eli jos lentoyhtiö ei suostu tuollaiseen, kohta nähdään lisään oikeusjuttuja, joissa vaaditaan

1) ilmaisia lentoja

2) vahingonkorvausvaatimukset.

Eli toisin sanoen noilla vaatimuksilla koetetaan vain lypsää rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan