Miksi jotkut keskustelee Tinderissä viikkoja ennen tapaamista?
Kommentit (56)
Toiset ei halua tavata heti, mikäs siinä jos kummallekin sopii.
Toiset ei halua tavata heti, mikäs siinä jos kummallekin sopii.
Onko olemassa vain yksi tapa käyttää Tinderiä? Minä ainakin tykkään keskustella pitkään ennen tapaamista, minusta on mukavaa tietää siitä toisesta mahdollisimman paljon.
Minä en halua tavata ketään, jonka kanssa ei olisi edes jonkinlaista potentiaalia mukavaan iltaan. Jaksan käydä ulkona harvakseltaan, ja reikäpääseura/politikointi/urheilu/elämäkertaihminen ei kiinnosta päivällisseuraksi. Siksi muutama viikko tenttausta.
Ehkä me toiset arvostamme myös sisäistä kauneutta 😊
En nyt ihan pelkän kauniin kuoren vuoksi enää lähde ajamaan kymmeniä kilometrejä huomatakseni, että toinen onkin ihan erilainen luonteeltaan.
Ne tykkää vaniljajäätelöstä, ei mistään erikoisemmasta.
Jännitän paljon uusien ihmisten tapaamista joten mieluummin ensin tutustun jonkin verran jotta pystyn jo melko hyvin päättelemään tullaanko toimeen livenä. Noin viikon viestittely on jo ihan riittävä itselle. Jos mies ei tuon vertaa jaksa niin ei meidän juttu muutenkaan toimisi.
Wau!
Kirjoitteleeko jotkut siellä?!?!
Mulla roikkuu n 10 matchia, eikä kukaan aloita edes keskustelua.
Enkä aloita kyllä minäkään!
Ihmeellisiä nämä Suomi miehet.
Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.
Keskustelin mieheni kanssa Tinderissä kuukauden ennen kuin tavattiin. Hyvä niin, oli mukava tavata kun oli jo suht hyvä kuva hänestä siinä vaiheessa ja tiedettiin, että omat kiinnostuksen kohteet ja huumori osuu yhteen.
Muutama mies siellä profiilissaan itkee että
EN hae kirjekaveria...
Vaikuttavat yksinkertaisilta.
Haluan tutustua toiseen jonkun verran ennen treffejä.
Keskustelin aika kauan naisen kanssa ennen tapaamista. Ei haitannut vaan päinvastoin, mukava oli viestitellä ja käytin tuon ajan hyödyksi kun sain laihdutettua pari kiloa ja parannettua ulkoista olemustani.
Vierailija kirjoitti:
Muutama mies siellä profiilissaan itkee että
EN hae kirjekaveria...Vaikuttavat yksinkertaisilta.
Nämä suoraan pois. En tee mitään tuollaisilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.
Keskustelutaitoiset miehet Tinderissä on erittäin harvassa. Jos juttu jatkuu yli viikon niin olen jo vakuuttunut miehestä ja saatan ehkä vähän myös ihastua pelkästään tähän ominaisuuteen:D
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin mieheni kanssa Tinderissä kuukauden ennen kuin tavattiin. Hyvä niin, oli mukava tavata kun oli jo suht hyvä kuva hänestä siinä vaiheessa ja tiedettiin, että omat kiinnostuksen kohteet ja huumori osuu yhteen.
Sama juttu meillä 😊
Alkuun tapasin pari miestä nopeasti, eikä niistä tullut mitään.
Nyk. mieheni kanssa oli ihan mahtavaa tutusta viestitellen ja puhelimitse jutellen ja huomata miten tunsi itsensä ihan teiniksi, kun oli niin ihastunut ilman, että on fyysisesti edes koskenut toista...
Ne seksikkäät viestit iltaisin 🤭🤤 ja tuntien puhelut, kun ei huomattu ajankulua.
Se hetki, kun tavattiin 💖
Sitä fiilistä en unohda ikinä ja siitä on nyt yli 2vuotta.
Ajankuluksi