Vkon 43/44 IVF/ICSI:läiset
Aloitinpa nyt uuden pinon kun muistaakseni kaikki ovat jo olleen siirrossa. Korjatkaa ja pahoittelen jos ei näin ole.
Röönille pahoittelut negasta, mutta voisiko pp11 olla vielä vähän aikainen testauksen kannalta? Ja Ippylle myös pahottelut alkioden kadon vuoksi. Meillähän viidestä kaksi oli myös epänormaalisti hedelmöittynyttä enkä sitten tajunnut kysyä mitä se tarkoitti. Mutta onneksi teilläkin saatiin yksi mukaan!
Kuinka olette voineet? Minulla tänä aamuna pp4 alkoi kivistämään vatsaa kun aamulla heräsin ja suihkun jälkeen laitoin luget. Voisiko se johtua noista lugeista? Otin sitten buranan ja join vettä ja pahin meni ohi mutta on edelleen vähän vatsassa ei nyt kipua mutta outo tunne.
Muuten menny OK tuota tämänpäiväistä kipukohtausta lukuunottamatta.
Kommentit (123)
...onnittelut ja tuuletukset plussan johdosta!
Olen seurannut sinun(kin) vaiheitasi tällä palstalla ja on aina yhtä iloista lukea mukavia uutisia! Muistankos oikein että Diacorilla olette käyneet hoidoissa? Siellä mekin tahkosimme 3 inssiä ja yhden IVF:n verran, kunnes tämä luomuplussa yllätti toiseen IVF:oon sumutellessa.
Tuo Hcg-arvosihan on oikein rohkaiseva! Itselläni nimittäin tässä luomuplussassa hcg oli kp 29/26 kuitenkin vain 97 ja tukevasti raskaana ollaan. Siirrettiinkö teille 1 vai 2 alkiota? Jos kaksi niin tuo vahva arvohan voisi viitata jopa tupliin...
Believe taisi olla se toinen plussannut, onnea sinnekin päin :o)
T. Olivera 29+4
en osaa Heli71 valitettavasti auttaa. Minä epäilin itse vähän heikkoa keltarauhasta ja lyhyttä luteaalia aikoinaa. Ja jossain välissä olikohan se s-prog arvo (on niin monta verikoetta otettu) oli normaali, toisella kertaa taas alhainen. Mulla ei kyllä tuhruvuotoa ollut.
Testasin muuten huvikseni tänään vielä sitten tuloksen saatuani sillä predictorilla, ja ihan jos oikein katsoo saattaa olla näkevinään haamun. Vaikka hcg 403 veritestissä, niin negaksi olisin predictorin sen tulkinnut. Ja ohjeissa sanotaan että voi muka testata mihin aikaan päivästä vain, eikä ole mitään mainintaa että pitäisi olla 4 tuntia pissimättä tms. (olin vain 1,5 h).
Pitäisiköhän sitä mielenrauhan vuoksi ostaa vielä joku testi, jotta sen plussan omin silmin näkee.
Huomennakos se Ippu67 aikoi testata? Jännittävää! Pidetään hirveästi peukkuja!