Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten harrastus vs vanhemman oma elämä

Vierailija
13.10.2011 |

Luin kauhulla tuota lätkäperhe-ketjua. Oma lapseni on vielä pieni, mutta mietin, että jos hänkin haluaa alkaa harrastaa jotain, mikä vaatii jatkuvaa kuskaamista ja muuta panostamista, siis vanhempien taholta, niin miten oikein saamme sen sumplittua?

Miten te muut vanhemmat saatte aikanne ja energianne riittämään? Eikö siitä kärsi oma elämä - omat harrastukset ja omat tekemiset? Ja kuskataanko kaikkia lapsia ja nuoria, vai kulkevatko myös esim. bussilla harrastuksiin?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten ihmetellä jos lapset ovat levottomia jos koko elämä on pelkkää liitolaukkaa.

Äly hoi.

Noinhan se aina menee... äly hoi;)

Vierailija
142/144 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin isommat lapset kulkevat harrastuksiinsa lähinnä itse. Ja alle kouluikäisten harrastusten aikana käyn yleensä kaupassa tai jotain muuta hyödyllistä. Itse olen aina ajatellut että lasten harrastukset nimenomaan tuovat sitä omaa aikaa itselle!

Kouluikäiset lapseni käyvät partiossa ja ovat jo olleet parilla leirillä. Kyllä minusta on hienoa, että pärjäävät ja pystyvät olemaan yön yli ilman vanhempia. Silloin saamme sitten viettää toisenlaista aikaa nuorimpien lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä uhrata lasten harrastuksiin kuskaamiseen. Ei omia harrastuksia, ei mahdollisuutta mennä perheenä viikonloppumatkoille, ei mahdollisuutta kyläillä porukalla. Kaikki vapaa-aika menisi vain lasten viemiseen treeneihin, kilpailuihin ja odottamiseen paikan päällä.

Kannatan kyllä lasten harrastamista, mutta en mä voi kuvitella, että eläisin vain sille.

Vierailija
144/144 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten ihmetellä jos lapset ovat levottomia jos koko elämä on pelkkää liitolaukkaa.

Äly hoi.