Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesboseksistä

Vierailija
09.05.2006 |

Olen usein miettinyt, rakastelevatko naiset koskaan päällekkäin? Leffoissa kun vain kiihottavat toisiaan sormin tai sauvalla. Itseäni kiihottaa ajatus klitoristen hinkaamisesta vastakkain, vaikka hetero olenkin;)

nainen

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdon ehdottomasti päässä kokemaan näitä

kanssa?

N31, Hki ;)

Vierailija
22/193 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut mielestäni hetero.. Kuitenkin kiihotun aina kun masturboin ja katon lesboseksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuhh..eihä tässä tarvi muutaku lukee näit ni kostuu ja alkaa tekee mieli!! itellä kans samoi haaveit ja fantasioit. se,että joku nainen nuolis,sormettais,näykkis rintoi,suutelis intohimosest. AI ETTÄ! alkaa tekee oikeest mieli....tai jos ite pääsis tekee noit naisille,

pitää varmaa mennä täst ite sänkyy viettämää hauska ilta yksin ku mies töissä..

Vierailija
24/193 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu kolmen naisen kanssa sängyssä ja aina oon useamman orkun saanut... Miesten kanssa valitettavasti en läheskään aina edes sitä yhtä per rakastelu.. Mut kuiten "kituutan " itseäni ilman naisen kosketusta.. Mieheni on kaikin puolin hyvä ja turvallinen, mutta hänellä ei tietenkään ole naisen ihanaa kosketusta...

Vierailija
25/193 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän teidät fantasioijat tunnistaisi, jotta jotain niistä voitaisiin toteuttaa....?

terv.lepakko hämeenlinnasta

Vierailija
26/193 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Pääsiskin kokeilemaan... Pelkkä ajatus suudelmasta toisen naisen kanssa kiihottaa. Tahtoisin koskettaa, hyväillä... nuolla, imeä... 

Onneksi on fantasiat ja lelut ;-)

Vierailija
27/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis kans yksi hämeenlinnalainen joka voisi toteuttaa jonkun haaveita :)

Vierailija
28/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas te olette sinne Hämeenlinnaan kasaantuneet - eli ihan väärälle puolelle Suomea! ;-)

Vierailija
29/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä ja täällä ei edes ole mitään homopaikkaa johon mennä :)

t. hämis

Vierailija
30/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä! Eikö ole edes omaa nurkkaa kylän pubista varattu teille? ;-)

Vierailija
31/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole :) täytyy varmaan keksiä joku rintamerkki :D

t.hämis

Vierailija
32/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen hämis olet? laitahan osoite niin jatketaan keskustelua muualla...

t.lepakko

Vierailija
33/193 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tarpeen! Pitäisikö meille kokeilunhaluisillekin olla omat merkit?

Vierailija
34/193 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, tämä keskustelu tyrehtyi alkuunsa! OK, muualla on varmasti parempia foorumeita keskustella, mutta onko hyviä ehdotuksia, että missä?

Edelleen kokeilunhaluinen!

Vierailija
35/193 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
36/193 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole nainen, kiihotuin ;) Mukavaa viikonloppua teille tytöt / vilivallaton

Vierailija
37/193 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen ihastunut parhaaseen kaveriini. Aikuisia ollaan ja flirttailtu alusta saakka, mutta mitään ei ole tapahtunut vielä. Molemmat seurustellaan miehen kanssa. Hänellä aiempaa kokemusta naisista, minulla ei. Ongelma on tämä ihastuminen, kun uskon sen olevan yksipuolista. Siksi en ole halunnut viedä tätä vielä pidemmälle. Samaan aikaan ihanaa ja kamalaa!

Vierailija
38/193 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 01:08"]

Apua, olen ihastunut parhaaseen kaveriini. Aikuisia ollaan ja flirttailtu alusta saakka, mutta mitään ei ole tapahtunut vielä. Molemmat seurustellaan miehen kanssa. Hänellä aiempaa kokemusta naisista, minulla ei. Ongelma on tämä ihastuminen, kun uskon sen olevan yksipuolista. Siksi en ole halunnut viedä tätä vielä pidemmälle. Samaan aikaan ihanaa ja kamalaa!

[/quote]

Olin aivan samassa tilanteessa, ja viimein ajauduimme ystäväni kanssa harrastamaan upeaa seksiä.Tämän jälkeen entistä tiiviimpää "tapailua" kesti puolisen vuotta.Minäkin olin yksipuolisesti ihastunut ja menin paljastamaan sen, jonka jälkeen koko juttu loppui siihen.Olisin ollut valmis suhteeseen, mutta toinen osapuoli ei ollutkaan vakavasti kiinnostunut.Menetin samalla parhaan ystäväni ja mahtavan rakastajan.Tämän perusteella en suosittelisi samaa kenellekään...

Vierailija
39/193 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hamaan menneisyyteen jatkuva ketju on ollut niin kuuma äitien salaisine lesbofantasioineen ja niihin liittyvine ajatusketjuineen, että julistan aiheesta hyvin kiinnostuneena VAUVA.FI:n virallisen äippä-äippä seksisalaseuran merkiksi nappiin kiedotun punaisen villalangan pätkän. Nappeja on kuitenkin lähes joka vaatteessa, eikä punainen villalanganpätkä ole mitenkään vaikea selitettävä asiasta tietämättömille.

Villalangan pätkän voi kietaista tai palmikoida napin ympäri, kuitenkin niin, että sen päät näkyvät napin alta.

Lisävarmuudeksi tutustumiseen sovittakoon, että kahville kutsuminen saa toimia "salasanana". Kahvillahan voi alkaa keskustella vaikkapa Vauva.fi:n ketjuista. :)

Hiekkalaatikolla tavataan!

T. punainen lanka

Vierailija
40/193 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon täytyy vielä lisätä, että punainen langanpätkä napissa facebook-kuvassa helpottaa lähestymään tuttuja äippiä siinä mielessä. Luulisin ainakin, että tutun kanssa jutut lähtisivät monella helpommin etenemään... Eikä hiiskahdustakaan miehille tästä merkistä...