Lesboseksistä
Olen usein miettinyt, rakastelevatko naiset koskaan päällekkäin? Leffoissa kun vain kiihottavat toisiaan sormin tai sauvalla. Itseäni kiihottaa ajatus klitoristen hinkaamisesta vastakkain, vaikka hetero olenkin;)
nainen
Kommentit (193)
Niin ja siis vastaus alkuperäiseen kysymykseen, kyllä harrastamme seksiä päällekkäin.
Mistä te ns heteronaiset olette löytäneet näitä yhden yön juttuja naisen kanssa?
Olen kovin ujo, olen harrastanut kyllä yhden yön juttuja, mutta vain miesten kanssa, eikä minun ole ikinä tarvinnut tehdä aloitetta.
Ajatus on kuitenkin kiihottava, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Mites tuo perseen nuoleminen, tuntuuko se kiihottavammalta ja paremmalta naisen kuin miehen antamana?
Rakastelemme päällekkäinkin. Siinähän tuntee toisen vartalon mahtavasti omaansa vasten. Se oli mulle eka juttu mitä tein naisen kanssa. Olin miehen kanssa naimisissa, mutta usein ajattelin seksiä naisen kanssa. Kun oli seksiä mieheni kanssa ajattelin jotain naista. Erosin miehestäni, kylläkin muusta syystä. Tutustuin mukavaan naiseen ja meillä on ihanaa seksiä.
Täällä näytää olevan paljon naisia jotka ovat parisuhteessa miehen kanssa mutta silti haluaisi kokeilla naisia tai on kokeillutkin. Mitä mieltä olette jos miehesi kertoisi että haluaa kokeilla toista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana ihastunut opiskelutoveriini ja päätimme harrastaa seksiä yhdessä. Olemme molemmat naisia. Muistan kuinka nuolin hänen pilluaan saunan lauteilla, ja hän minua suihkussa. Jatkoimme vielä makuuhuoneessa. Sen jälkeen olen harrastanut seksiä muutamien muiden naisten kanssa, ja tällä hetkellä olen nykyisen naiseni kanssa seurustellut kohta kaksi vuotta. Käytämme myös dildoa koska penetraatiotarve ei mihinkään lähde vaikka naisista tykkäisitkin.
No niin, kyllä lesbotkin keppiä kaipaavat ja tarvitsevat.
Itse olen hetero ja tykkään kovasti luomuhepistä. Minua ei edes ajatuksen tasolla kiihota seksi toisen naisen kanssa, joten sille asialle ei tämän enempää ajatuksia ole ollut, muuta kuin miettinyt että eikö nainen kuitenkin lesboseksissä tarvitse sitä itseään. Vastasitkin kysymykseeni.
Mä en edes rahasta nuolisi kenenkään pillua, enkä halua että omaani nuolee kukaan. Iljettävä ajatuskin. Olen hajuherkkä ja varmaan täyttäisin reiän oksennuksellani.
Lesbopari on ihana samassa sängyssä yötä vuoroin ilman ehkäisyä
Kyllä, teemme sitä tyttökaverini kanssa. Hän tykkää olla päällä koska saa itse silloin määrätä tahdin. Itse en oikein saa tästä mitään irti, mutta teen sitä koska toinen tykkää :) meillä on pituuseroa parikymmentä senttiä niin välillä on hankalaa.
Kertokaa lepakot heteromiehelle mitä lepakkonainen voi tehdä naiselle mitä mies ei voisi? Nii-in, ei mitään, mutta miespä pystyy...
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lepakot heteromiehelle mitä lepakkonainen voi tehdä naiselle mitä mies ei voisi? Nii-in, ei mitään, mutta miespä pystyy...
Ei lesboudessa ole kyse siitä, että mitä sellaista nainen voisi tehdä mitä mies ei. Kyse on siitä että sitä kokee ihastusta, viehätystä ja rakkautta naista kohtaan. Haluaa elää naisen kanssa, rakastaa naista ja saada rakkautta naiselta. Minä en voisi kuvitellakaan olevani sängyssä miehen kanssa, se kuulostaa ihan absurdilta! Miehet ovat mukavia, mutta vain kavereina. En ole ikinä ollut ihastunut mieheen enkä missään nimessä haluaisi sänkyyn miehen kanssa.
Naisen iho on ihana ja pehmeä, kosketus, suudelmat, hyväilyt..
Olin nuorempana ihastunut opiskelutoveriini ja päätimme harrastaa seksiä yhdessä. Olemme molemmat naisia. Muistan kuinka nuolin hänen pilluaan saunan lauteilla, ja hän minua suihkussa. Jatkoimme vielä makuuhuoneessa. Sen jälkeen olen harrastanut seksiä muutamien muiden naisten kanssa, ja tällä hetkellä olen nykyisen naiseni kanssa seurustellut kohta kaksi vuotta. Käytämme myös dildoa koska penetraatiotarve ei mihinkään lähde vaikka naisista tykkäisitkin.