Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboseksistä

Vierailija
09.05.2006 |

Olen usein miettinyt, rakastelevatko naiset koskaan päällekkäin? Leffoissa kun vain kiihottavat toisiaan sormin tai sauvalla. Itseäni kiihottaa ajatus klitoristen hinkaamisesta vastakkain, vaikka hetero olenkin;)

nainen

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hassulta, kun naapurinrouvan rinnat saa mun ihan hulluksi...

Varsinkin, kun nännit nätisti nöpöttää tiukan paidan alla.

Pillu kostuu väkisin...

Vierailija
82/193 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mikään ei saa minua (vaimo olen myös) niin vuolaaksi, kuin mielikuvitusleikki rinnan nipukat ja suut vastatusten suutelu toisen naisen kanssa... Siinä ei ole mitään pahaa... Mieheni ei tosin tätä tiedä, enkä aio kertoa. Pitäähän kaikilla olla salaisuuktensa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös oikeastaan ainoa josta kostun samalla sekunnilla on fantasia naisen kanssa rakastelusta..... ah....

Eniten haluaisin naista jonka kanssa voisi alasti sängyssä hyväillä toistensa pimppejä kädellä ja sitten suulla ja nuolla ja imeä nännejä ja hieroa rintoja.... ja hieroa alapäitä päällekkäin vastakkain... oikein kiihkeästi....

En pitäisi mahdottomana että toteutan vielä tämän unelmani, vaikka ihanassa avioliitossa elänkin onnellisena. Nytkin pelkästä ajatuksesta tulen aivan " hulluksi" ...

Vierailija
84/193 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii... Heti rupesi sykkimään...

-nainen-

Vierailija
85/193 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin nuori, nätti äiti. Vuodenikäisen lapsen ja upean avioliitton omistan, mutta siltikin.. Olen aivan hulluna alkanut kiihottua kauniista naisista. Kuvittelen klitsujen hieromista yhteen ja etenkin suuret rinnat saavat minut syttymään. Nuolisin sellaisia niin mielelläni. Seksi mieheni kanssa on täydellistä eli sekään ei ole syynä fantasioihini. En voisi kuitenkaan tehdä mitään naisen kanssa avioliittoni ulkopuolella koska se ei sovi moraalikäsityksiini ollenkaan. Ja avioliitossa pysyn ' kunnes kuolema meidät erottaa' . Kerroin pari kuukautta sitten miehelleni fantasiastani ja hänestä se on hauska..hän nyt jaksaa kiusoitella asialla jatkuvasti. Kysyin häneltä että mitä jos ihan tosi elämässä tekisin mitä mielessäni haluan ja hän sanoi että se tuntuisi kummalta, mutta ei sitä voisi verrata miehen kanssa pettämiseen kuitenkaan. Joo.. miksi minä suhteellisen kiltti, älykäs, korkealle tähtäävä nuori (24v) äiti tällaisia kuvittelen.. Kertokaa te.

Vierailija
86/193 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin ihan samaa, kolmekymppinen nätti muodokas lasta odottava soon to be mom, ja avioliitto kukoistaa, mutta en silti tässäkään elämäntilanteessa saa tätä iänikuista himoani laantumaan, todella useasti fantasioin naisista.

Unelmoin että joskus kun minulla on jo lapsi maailmassa niin tapaisin toisen pienen lapsen kotona olevan äidin jonka kanssa voisi joskus " tavata" päivällä " niissä merkeissä" . Uskon että en pysty elämään elämääni loppuun asti ennenkuin olen tämän teini-iästä asti olevan fantasiani edes kerran kokeillut. Onko muita samanlaisia jotka jopa vakavasti ovat miettineet että kokeilevat tätä tulevaisuudessa....?

Vierailija
87/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestisi ja täytyy sanoa että kastuin!:) Olisi ihanaa tavat sinua tai muuta Ihanaa naista päivällä esim. lasten päiväunilla ollessa!;) Olen 100% hetero mielestäni, mutta siltikin nainen on fantasioissani yhä uudelleen ja uudelleen. Naisissa kiehtoo se yhteys joka naisten välillä on. Ja olisi ihana vaikka keskustella asioista (seksistä) ja sitten hitaasti käydä hommiin. Voi kun uskaltaisin joskus kokeilla. ( Olen viestin 15 kirjoittaja).

Vierailija
88/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset päiväunille jne...

Mistäpäin kirjottelette??

Vierailija
89/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkilaisia... ;)

Vierailija
90/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse mietin ihan samaa, kolmekymppinen nätti muodokas lasta odottava soon to be mom, ja avioliitto kukoistaa, mutta en silti tässäkään elämäntilanteessa saa tätä iänikuista himoani laantumaan, todella useasti fantasioin naisista.

Unelmoin että joskus kun minulla on jo lapsi maailmassa niin tapaisin toisen pienen lapsen kotona olevan äidin jonka kanssa voisi joskus " tavata" päivällä " niissä merkeissä" . Uskon että en pysty elämään elämääni loppuun asti ennenkuin olen tämän teini-iästä asti olevan fantasiani edes kerran kokeillut. Onko muita samanlaisia jotka jopa vakavasti ovat miettineet että kokeilevat tätä tulevaisuudessa....?

Täällä!! =)

Sama tilanne. Olen raskaana, tähän saakka hetero, mutta kiehtoo kovi ajatus seksistä toisen naisen kanssa.. kuulostaa hyvältä tuo " äitien kesken niissä merkeissä" saa laittaa meiliä asiaan liittyen... kisunmisun

@ netti . fi

Vierailija
91/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäpäin te??

Vierailija
92/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliosta...

Vierailija
93/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että minkä nimisten nickien takana naiset ajattelee näin ;)

Vierailija
94/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittele palstoilla.. Sattumalta saavuin tänne palstalle enkä viitsi ottaa tunnuksia riesakseni. Täällä nimettömänä on helppo puhua. Saa vapaasti kostua ja haaveilla. Hmm.. minulla on tuttuja Pasilassa. Mutta miespuolisia, lähinnä miehen tuttuja. Pitäis tulla käveleskeleen sinne ja ' sattumalta' ajaa rattailla pahki toiseen naiseen ja ooops.. ja sanoa salasanaksi ' vauvalehti' !! :) No ihan tsoukki. En uskaltaisi testata käytännössä. :)

Vierailija
95/193 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö...onko kukaan täällä tosissaan? Kun itselleni tämä ei ole pelleilyä vaan ihan totisinta totta. Ujohko olen, mutta ei se tarkoita sitä ettei haluja olisi. ;) Millaisia naisia täällä on? Uskaltaako kukaan kertoa todellista asuinpaikkaansa, esim. jos olet Helsingistä niin mistä päin Helsinkiä. Olis ihan hauska tietää koska silloin voisin ' sillä silmällä' katsella kun siellä päin kuljen. :) :) Vai meneeks tämä jo yli ymmärryksenne?

Vierailija
96/193 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hyvät rouvat vapaa iltaa viettämään vaikka Lostariin kun se nyt on sellanen kohtuullisen hetero-ystävällinen ja neutraali paikka. Eihän tarvitse mitään tyhmyyksiä tehdä. Saahan sitä katsella ;) taikka vähän tanssia..

Suloista luettavaa! Tulee oma teini-ikä mieleen ;)) Aloittelijan tuska oli kova :)

Terv hapsutukkainen ylipainoinen lesboäiti :D

Vierailija
97/193 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi vai Itä?

Minäkin asun Pasilassa ;)

Vierailija
98/193 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää äitejä mukaan? :; Miten olisi useampi nainen yhdessä?

Vierailija
99/193 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin olen tosissani siinä että haluaisin joskus fantasiani toteuttaa.... (soon to be mom)

En ehkä ihan vielä mutta siinä vaiheessa kun vauva syntynyt ja itse olen kohtuu toipunut ja äitiysloma on päässyt kunnolla vauhtiin....

Olen hirmuisen villi mieleltäni, hirmuisen seksuaalinen nainen, mielestäni rakastelu mieheni kanssa on upeaa ja ihanaa... mutta en pysty koskaan saamaan mielestäni tätä iänikuista haavettani vaikka kuinka yrittäisin.

En koskaan ole miestäni pettänyt eikä minkäänlaista tarvetta ole koskaan siihen ollut eikä ole. Mieheni on MIEHISTÄ parhain....

Olen muutenkin aivan " normaali" iloinen sympaattinen puhelias mukava fiksu ihminen, en tosiaankaan esim mikään " friikki" . Ja ulkoisesti tyylikäs/trendikäs/nuorekas/naisellinen (tykkään laittautua) ja usein hyvin kauniiksi sanottu. Muutamia liikakiloja on nyt kylläkin, lähinnä raskaudesta johtuen, toisaalta nainen ei mielestäni saa olla kukkakepin näköinen vaan pitää olla sitä pehmeyttä ja kurvia ja naisellisuutta. Ihanaa... ja tuoksu, olen itse erittäin hygieeninen ja tarkka ja tuoksun aina hyvälle, kun nainen tuoksuu puhtaalle raikkaalle, se on mielettömän seksikästä.

Itsekin ainakin ensin haluaisin rauhassa tutustua, eli normaalia juttelua ja pientä flirttailua mahdollisesti. Ei sellaista että heti kimppuun. Pikkuhiljaa voisi katsoa mitä kaikkea uskaltaa kokeilla...... käsien koskettaminen, suutelu, vaatteiden päältä hyväily... ehkä vaatteita pois ja makuuasentoon... katselu, helliminen, rintojen suutelu, pikkuhiljaa siirtyen alemmaksi....

Minkä tyyliset naiset teihin, arvon fantasioivat ladyt, eritoten purevat?

Vierailija
100/193 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin kamalan trimmattu vartalostaan, itselläni nimittäin löytyy raskauden jälkeisiä kiloja. Naisellisuus on iso+ , valmis etenemään hitaasti toinen toisiamme kuunnellen, 100% luotettava pieniin salaisiin yhteis hetkiin. Ja tietystihän sitä pitäisi ensin tutustua toisiimme muutenkin.... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi