Lesboseksistä
Olen usein miettinyt, rakastelevatko naiset koskaan päällekkäin? Leffoissa kun vain kiihottavat toisiaan sormin tai sauvalla. Itseäni kiihottaa ajatus klitoristen hinkaamisesta vastakkain, vaikka hetero olenkin;)
nainen
Kommentit (193)
Naisten välinen rakkaus ja seksi on todella kaunista katseltavaa. Tänäänkin näin marketissa kun kaksi nuorta tyttöä käveli käsikkäin ja suukottelivat hellästi toisiaan. (Tosin se saattoi olla myös ihan vaan kiusoittelua muita kohtaan, koska sellaistakin kuulemma tapahtuu, mutta kauniilta joka tapauksessa näytti). Tietokoneelta löytyy (Casting An Orgasm), jossa kaksi kaunista naista suutelee, ja toinen heistä saa myös mahtavan orgasmin!
Olen pari kertaa päässyt toteuttamaan unelmani..päässyt naisen kanssa sänkyyn.
Eräs asia jäi vain mietityttämään? Käytetäänkö yleensä lesboseksissä leluja?Molemiila kerroilla tuli mukaan joko sauva tai sellainen vyö jossa oli didlo.Tuli sellainen tunne että saisin tuota mieheltäni jos oisin halunnu.
heippa äidit.olen itse isä mutta olen itsekkin fantasioinut seksistä miehen kanssa,ja pakko tunnustaa että pari kertaa myös harrastanutkin.nyt elän täydellisessä avioliitossa vaimoni kanssa ja seksi on ihanaa. Mutta silti joskus fantasioin miehestä,vaimoni tietää että olen ollut myös miesten kanssa ja joskus hän haluaakin tehdä sauvalla hyvää minulle. Mukava lukea että te naisetkin fantasioitte toisistanne.Epäilen että miehet hieman vähemmän toisistaan mutta minä teen niin:)
Itse olen 21 v ja fantasioinut seksistä naisen kanssa jo teini-iästä asti. Viime vuoden aikana mieliteko on vaan voimistunut.. Elän onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, ja tämä tietää haluistani. On ok hänelle. Löytyiskö Treen seudulta ketään halukasta kokeilemaan naisten välistä seksiä tai ehkä kolmantena pyöränä olemista minun ja mieheni kanssa? Aluksi vaikka vain sähköpostiviestien lähettelyä. Kertokaa vähän itsestänne ja pistäkää s-postiosoitetta niin vastaan sinne :) Olen luotettava ja ihan vakavissani.
Mielenkiintoista lukea näitä viestejä! Olen ollut ikuinen haaveilija naisten välisestä seksistä, kova fantasioimaan ja rohkeus kasvanut pikkuhiljaa. Tiedän että joskus saan "maistaa naista". Miettinyt vain, että mistä löytää perheellisiä naisia, jotka haaveilevat samasta asiasta?:)
Mikä tekee lesboseksistä yököttävää? Tai homoseksistä? Miksi se partneri haluaisi kieltää fantasioiden toteuttamisen?
Se, että kiellät itseltäsi tunteesi, halusi ja vapautesi, on ihan oma ongelmasi, kun voisit tehdä toisinkin.
Mikä ihme tekee lesboseksistä yököttävää, kun rakkaus ja halu itsessään on kaunista...
Aviomiehillä on usein fantasioita homoseksistä ja kimppaseksistä. Vaimoilla lesboseksistä ja kimppaseksistä.
Jos löytyy yksikin järkeilyä kestävä perustelu sille, että sukupuolirajoja ylittävä seksi on väärin, niin antaa mennä, eläkää puutteessa. :)
Mutta lyöjiä kyllä riittää kun poskiaan kääntelee. :)
Seksuaalisuus suuntautuu määrittelemättömästi tai mieheen tai naiseen tai molempiin tai pan -henkisesti tälleen lokeroituna.
Seksuaalisuus muuttuu tai on muuttumatta. Nuorena tai vanhana voi käydä läpi erilaisia seksuaalisuuden kokemuksia, ja koska ihminen on jatkuvassa muutostilassa, voi tuntemukset vaihdella ajan myötä.
On sitten ihmisen itsensä oma asia, että mitä kieltää tai myöntää itseltään, mutta joku sanoo olevansa bi haaveillessaan lesboseksistä ja toinen sanoo olevansa hetero kokeiltuaan sitä.
Jos joku kokee olevansa onnellinen kieltäessään jyrkästi kaiken muun paitsi heterouden, niin toivon että nauttivat elämästään.
Mutta kun lapset kasvavat teini-ikään, siitä eteenpäin voi odottaa lapsensa tuovan näytille tyttö- tai poikaystävää, tai jotain mikä ei näihin luokituksiin kuulu, ja kun siinä vaiheessa kieltää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt niin itku tulee. Siinä tulee loukatuksi rakkaimpiaan kieltämällä sen, mikä on heille tärkeää.
parasta on kun reidet on vähän lomittain: silloin kun olen itse päällä, pystyn hieromaan omalla reidellä kumppanin vaginaa ja klitorista voimakkaastikin hangaten ja samalla kumppanin lantio ja reisi stimuloi omaa häpyluun ja klitoriksen aluetta. Samalla voi suudella ja nauttia toisen rinnoista. Ihanaa.
Itse olisin.. Orastavaa kokeilua hiukan "kaappia"(kin)raottelen on tullut elämän kuvioon mukaan. Oon haaveilut naisten välisestä seksistä teini-iästä asti fantasioilla -leikkien ´hetero-seksin aikana ja aina useampaan orgasmiin päätynyt. Talvella läheisyyttä tarjosi yllättäen ystävä, jonka olkapäälleen saunassa vuodatin sydänsurujani. Siinä sitten poskisuudelma muuttui kiihkeaksi suutelemiseksi, rintojen imemiseksi, kiihkeäksi jokapaikan hyväilyksi. Kastuin välittömästi enkä muistanut milloin viimeksi olisin ollut niin kiihottunut! Hän nuoli mut taivaaseen.. Minä vuorostani osasin myös melko osuvasti "löytää perille". Nyt tosin haluan pitää tystävyys ystävyytenä ja oon väkisin joutunut lopettamaan seksisuhteen hänen kanssa. Kiinnostais, kiihottais , sytyttäis kovasti kyllä! Ja naisellisesta, joskin luonteikkaasta/ fiksusta leidista olisin kiinnostunut. Tampereellapäin asun.. mutta välimatka ei ole este vaan pieni hidaste ;)
Jos saisi vaikka mun ja miehen seuraksi nätin tytön kunhan en ole enää raskaana :)
[/quote]
WAU! Ja oih, samasta haaveilen itsekin. Raskaana olen ja naisten välinen seksi ollut mielessä aika paljonkin ;)
Kaikki kokeilemaan vaan... se riski pitää olla tiedossa et aina kun on kyse ihmisistä on myös tunteita. Kun kyse on naisesta on hirveesti tunteita ja sitku kyse on viel kahdesta naisesta niin huhhuh sitä tunteiden määrää. Pitää siis kokeilla mut pitää myös varoa. Rakkaus ei kato aikaa ei paikkaa josko noin muutakaan. Varauksella liikkeelle. Varattujen ei pitäs luvallakaan lähtee sooloilee joten kimpas tsekatkaa ja toteuttakaa niin ei tuu jälkikätee pahamieli kellekkään.
Olen sporttinen, hoikka, vaalea nainen, enemmän söpö kuin kaunotar. Olen jo vuosia haaveillut seksistä naisen kanssa ja nähnyt tästä unia. Tahtoisin olla se, joka hyväilee, kuulostelee ja tunnustelee vaikka tunteja ilman mitään kiirettä naisen vartaloa, rintoja, pakaroita, pillua. Vaikea sanoa, mikä siinä kiehtoo. Ehkä joku naisten välinen yhteys ja ajatus, että vain nainen sen tietää.
Järkytyin aluksi, kun naiseni jäi lesboiusta verekseltään kiinni kotonamme. Sitten tulin järkiini ja ajattelin, että eihän se ole multa pois, päinvastoin. Ehdotin naisille kolmen kippaa ja täytyy sanoa, että on loppujen lopuksi on mahtavaa, että naiseni on bi. Naidaan kolmestaan ja se on aivan superia.
Minulla ja tyttöystävälläni on ihan mahtavaa seksiä. Olemme molemmat naisellisia naisia. Suosittelen kokeilemaan;)makaaminen alastin päällekkäin on jo niin ihanaa että pelkkä tunne ,että hänen naisen vartaloni on päälläni saa minut kiihottamaan.saatamme samalla hieroa jalkovälejämme toisiinsa ;) oijj.naisen kosketus on jotain aivan mahtavaa sillä nainen tietää mistä toinen nainen tykkää.
Mobiiliversioni on ihan sekasin! :D
Voi tosiaan olla vaikeaa päällekkäin maaten onnistua hieromaan klittoja yhteen :) Tietysti jos onkin jalat lomittain niin, että kumpikin voi reidellä painaa toisen klitalle painetta. Tässä ei nyt sitten kuitenkaan ole klitorikset vastakkain, mutta muuten varmasti ihan kiva asento.
Jos haluaa klitat vastakkain, niin täytyy istua sylikkäin jalat jälleen silleen lomittain tai sitten maata sängyllä alapäät vastakkain ja jälleen jalat " lomittain" .... Hmm, alkaa tehdä mieli :D
juu tosiaankin voi olla päällekkäin..ja voi olla vaiks niin et on toinen väärinpäin päällä, siis naama toisen jalkoihin päin.
Kokeilkaa tyttöjen välistä rakastelua jos se niin kovasti kiinnostaa..
tai voisin olla " oppilaana" jos joku opettaisi noita ihania juttuja ; P
Minua on aina himoittanut naisten välinen seksi....
Olen onnellisesti avioliitossa ihanan miehen kanssa ja vauva tulossa.
Silti fantasioin naisista...
Jopa sellaisesta fantasioin että rakastelisin naisen kanssa salaa jossain.
En ole koskaan mitään kokeillut naisten kanssa.
Kiihotun suunnattomasti ajatuksesta.
Olen muutenkin erittäin seksuaalinen ja estoton. Kuitenkin täysin yksiavioinen.
Olisi ihanaa jos joku kuka on tätä kokeillut kertoisi tällä palstalla kokemuksestaan ja yleensäkin se että miten naiset rakastelevat keskenään.
Mikä siinä on kaikista upeinta ja kuinkahan moni ns " normaaleista naisista" kuitenkin haluaisi kokeilla sitä jos tulisi tilanne eteen, esim toinen nainen alkaisi yhtäkkiä näyttämään haluaan toistan kohtaan... ja olisi vetävännäköinen nainen, kuten itse olen. ;)
Ja minä haluaisin avata Mervin farkut. Oi... Kertokaa muutkin kenen kanssa haluaisitte lesboilla.