Mitä lääkkeitä käytät?
Mulla:
Lamotrigin 200 mg
Cipralex 7,5 mg
Diapam 5 - 20 mg unilääkkeeksi tilanteesta riippuen
Zopiclone 15 - 30 mg unilääkkeeksi tilant. riippuen
Somac joka ilta
Pulmicort Turbuhaler joka ilta
Oxis Turbuhaler joka ilta
Siinäpä ne. Satunnaisesti parasetamolia.
Kommentit (49)
Mulla:
Lamotrigin 200 mg
Cipralex 7,5 mg
Diapam 5 - 20 mg unilääkkeeksi tilanteesta riippuen
Zopiclone 15 - 30 mg unilääkkeeksi tilant. riippuen
Somac joka ilta
Pulmicort Turbuhaler joka ilta
Oxis Turbuhaler joka iltaSiinäpä ne. Satunnaisesti parasetamolia.
Mitä sä oikein sairastat, muuta kuin unettomuutta???
allergialääkkeet (silmätipat, nenäsumute + tabut).
Joskus Buranaa.
Unen laadun parantamiseen Circadin 2mg dep.
Verenpaineen hoitoon Olmetec plus
Nyt kuurina menossa Sirdalud 2mg 1-2tblx 1-3
särkylääkkeitä (nyt raskaana parasetamoli, Panacod, muuten ibuprofeenia) sekä Rennietä (raskaudesta johtuvaan närästykseen).
Avonex kerran viikossa (pitkävaikutteinen lääke) ja Buranaa sen sivuvaikutuksiin
Symbicort 2 kertaa päivässä
Xyzal päivittäin
Glucosine päivittäin 3 tablettia
Särkylääkkeitä tarpeen mukaan. Lääkekaapista löytyy ainakin Panacod, Tramadol, Sirdalud, Arcoxia ja Motifene
Peratsin 2mg iltaisin, nexium aamuisin ja luonmtaistuotteet päälle.
silloin tällöin tilapäisiin särkyihin, lähinnä lihasjännityspäänsärkyyn.
Joskus loperamidia ärtyneen suolen rauhoittamiseen.
1-2 krt/kk päänsärkyyn jotakin tavissärkylääkettä
Mulla vaan marevan, mutta sitä enemmän tai vähemmän joka päivä, ilmeisesti loppuikäni. Muuten sitten satunnaisesti ja tarpeen mukaan särky- ym. lääkkeitä.
Aloittajan lääkemäärä vaikuttaa aika muhkealta, onko kukaan lääkkeisiin perehtynyt lääkäri koskaan tarkistanut koko valikoimaa?
Satunnaisiin flunssiin Panadol Hotia tai vast.
Muutama ystävällinen kysymys:
Mihin täällä lueteltuja lääkkeitä määrätään (joku harva nimi, kuten Panacod on tuttu)?
Ovatko lääkkeet auttaneet teitä?
Koetteko olevanne riippuvaisia lääkkeistänne?
Luotatteko lääkkeet määränneeseen lääkäriin, ovatko kaikki lääkkeet saman lääkärin määräämiä?
Minkä ikäisiä olette te, jotka syötte säännöllisesti monia lääkkeitä (itse olen 42 v.).
Reseptillä Panacod jota otan tarpeen mukaan selkäsärkyyn, en onneksi tarvitse kuin pari kertaa viikossa yhden annoksen + Burana 600 samaan tarkoitukseen, käytän ajoittain jos en halua Panacodin unettavaa vaikutusta.
Näillä samoilla hoituvat sitten kuukautiskiertoon ja sopimattoomiin silmälaseihin ilmeisesti liittyvät ajoittaiset kovat päänsäryt.
* * * * *
Ap:n lääkkeet ovat psyyken lääkkeitä joko vaikeaan masennukseen tai kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön (veikkaan) + vatsansuoja + astmalääkkeitä.
Thyroxin
Tyrazol
Adursal
Tarvittaessa: Flagyl, Diapam, Somac, Fluconazol.
enempää kuin 3 lääkettä samanpäivänä niin missään töissä vai ihanko eläkepäiviä vietellään?
coctaileja on joillain... miten voi suht nuorilla ihmisillä olla pää jo noin sekasin etä pitää vetää ties mitä mömmöjä
Nexium on ainoa säännöllinen lääke, sit joskus joudun syömään Miranaxia lievään migreeniin, auttaa myös menkkakipuihin.
Sitten n. 3-5 kertaa viikossa otan yhden Imovanen nukahtamiseen.
Buranaa normipäänsärkyihin silloin tällöin.