Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän 19-21v nuorenne tekevät?

Vierailija
11.07.2023 |

Siis ei juuri nyt vaan ylipäätään, mitä heille kuuluu, mitä tekevät elämässään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 20v on armeijassa. Ei ole opiskelupaikkaa. Miettii mitä tehdä armeijan jälkeen.

Vierailija
2/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Välivuotta pitänyt. Syksyllä alkaa opinnot arkkitehdiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä rakennusalalla. Harrastaa kuntosalia ja lenkkeilyä, viettää aikaa kavereiden kanssa. Haaveissa oma yritys joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
4/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyvää (21 ja 20v pojat)

Asuvat omillaan ja opiskelevat, nuorempi pääsi juuri tänä kesänä haluamaansa koulutusohjelmaan yliopistossa, vanhempi pääsi vuosi sitten.

Harrastavat, viettävät aikaa kavereiden kanssa, pitävät melko tiiviisti yhteyttä meihin vanhempiin.

Onnellinen olen heidän puolestaan. Ja tämä vaihe elämässä on itsellekin aika hieno.

Vierailija
5/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänistä päätellen nussii seksinukkea

Vierailija
6/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika 20v on armeijassa. Ei ole opiskelupaikkaa. Miettii mitä tehdä armeijan jälkeen.

Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo ammatti luettuna ja armeija käytynä.

Ainakin mulla oli. T:M43

Vierailija
7/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen opiskelee yliopistossa ja toinen valmistui juuri ammattiin, mutta ei tietoa työpaikasta jonka lisäksi äärimmäisen epätietoinen tulevasta, työllisyysnäkymiståän, palkan riittävyydestä, jopa asuinpaikastaan johon ns asettuisi ja ylipäätään siitä onko edes oikealle alalle valmistunut, kun ei oikeastaan ole hajuakaan kiinnostuksen kohteista. Asuu kotona, opiskelija ei asu.

Vierailija
8/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 on ihan yleinen ikä olla armeijassa. Minä kävin vasta 24-vuotiaana terveydellisistä syistä, eikä siitä mitään haittaa ole nyt näin 36-vuotiaana ollut. Tosin ammatti oli ennen armeijaa opiskeltu.

Vierailija
9/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v valmistautuu muuttoon opiskelupaikkakunnalle. 1.8. alkaen on vuokrasopimus. Opinnot alkavat elo-syyskuun vaihteessa. 

Vierailija
10/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten elämä menee eri tavoin. On minulla toinenkin poika ja hän on 22v ja hänellä on kaksi ammattitutkintoa ja armeija käytynä ja vakityössä on.

Vierailija
11/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on duunareilla. Akateemista ammattia ei vuodessa lueta. 

Vierailija
12/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelee ja on kesätöissä

Vierailija
13/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sää kai kuvittelet että yliopisto käydään samalla tapaa kuin amis eli vähän p i e r a i s t a a n sinnepäin ja tutkinto on siinä

Vierailija
14/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistui talvella ylioppilaaksi, lähti armeijaan ja kun pääse sieltä, muuttaa 200km päähän opiskelemaan.

Vierailija
15/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v lomailee tällä hetkellä tyttöystävänsä kanssa Keski-Euroopassa. Syksyllä aloittaa opinnot yliopistossa. Teki lukion jälkeen pari vuotta töitä miettien samalla, mitä haluaa opiskella. 

Vierailija
16/16 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelua ja töitä, tais tulla tytöllä toistaiseksi vikat opintosuoritukset 21-vuotiaana, kun lipui työelämän puolelle. Pesänrakennusta miehen kanssa ja touhuilua koiran kanssa. Kavereiden kanssa jotain roolipelejä ja muuta hengailua. Ei alkoa eikä muutakaan päihteilyä.