Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvihaajia paikalla?

Vierailija
05.08.2011 |

Haluaisin tietää, miksi lapsia vihataan, jotkut ihan intohimoisesti ja periaatteellisesti ihan jokaista lasta. Ystävälläni on kaveri, johon joudun joskus törmäämään sosiaalisissa tilanteissa. Tämä kaveri on todella vannoutunut lastenvihaaja, hänen avomiehensä jätti juuri hänet sillä avomiehellä oli 7v tytär jolle tämä nainen ei koskaan edes puhunut, ei huomioinut mitenkään, koska 'vihaa lapsia'. Usein vitsailee tyyliin 'kaikille lapsille vois antaa maisteltavaksi niitä wc-hajusteita' jne. Mä luulin ihan fiksuksi naiseksi, mutta...

En siis tarkoita että kaikkien pitäs rakastaa ja jumaloida ihan kaikkia lapsia, jopa mun omasta saa olla pitämättä, mutta eikö siihenkin vois olla joku syy, muu kuin 'vihaan kaikkia lapsia eikä mun tarvi edes koittaa jaksaa sietää ketään'.

Onko jotain järjellistä selitystä tälläiseen vihaan, joka ei rajoitu siihen, että ei kestä lapsen itkua/kitinää/riehuntaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä lapsista ollenkaan mutta en voisi kuitenkaan sanoa että vihaan lapsia. Tai ehkä vihaankin omalla tavalla mutta se ei ole kuitenkaan samanlaista kuin ap:n mainitsema esimerkki. En halua myrkyttää lapsia tai muuten tappaa niitä, en vain tajua että mikä ihanuus niissä lapsissa on. Maailma on muutenkin ylikansoittunut ja kuitenkin ihmiset näitä "ihania" Keijo-Annikkeja tekevät aina vain lisää ja lisää. Raivostuttavimpia lapsia ovat ne jotka eivät osaa käyttäytyä julkisella paikalla yhtään, huutavat ja juoksevat ihan vapaasti ja vanhemmat eivät reagoi mitenkään siihen. Tiedän kyllä että lapset ovat lapsia (hohhoijaa mikä sanonta) mutta eikö niillekkin saa joitain käytöstapoja edes?! Joka vitsaa säätää se lastansa vihaa :D Ja kyllä, olen nainen, täytän 26 kohta, avomiehen kanssa asumme yhdessä ja olen tehnyt 2 aborttia pelkästään sen takia etten halua lasta pilaamaan omaa elämääni. Sanokaa mitä sanotte, itse vapaaehtoisesti elän parempaa elämää ilman "ihania" Keijo-Annikkeja.

Vierailija
2/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä lapsista ollenkaan ...Raivostuttavimpia lapsia ovat ne jotka eivät osaa käyttäytyä julkisella paikalla yhtään, huutavat ja juoksevat ihan vapaasti...

Tässä taas yksi "täytän oman elämäni täydellisesti" -tiedoton, joka ei ymmärrä, että aika aikaa kutakin. Lapset eivät ole ikuisesti 4-vuotiaita, vaan kasavat hämmästyttävällä nopeudella vanhempiaan viisaammiksi. Niin kuin sinäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kuule kun vierestä seurannut että näistä huutavista vahinkolaukauksista on sitten tullut änkyröiviä ja räkiviä teinipentuja.

Ja minun elämäni on täydellistä juuri tällaisena kuin se on, ilman sitä "ihanaa" Keijo-Annikkia. Kaikki ei vain pidä lapsista! Mikä siinä teillä mammoilla on vaikea käsittää? Tuntuu että varsinkin kun olen nainen joka ei nyt satu pitämään "ihanista" Keijo-Annikeista niin minua katsotaan kuin halpaa makkaraa.

EHKÄISY ON KEKSITTY JA SITÄ EI OLE VAIKEAA KÄYTTÄÄ JOS YHTÄÄN AIVOJA OSAA KÄYTTÄÄ :D

Vierailija
4/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempia perusteluita. Työelämässä lapsellisethan aika usein kaatavat töitänsä lapsettomien niskaan, ei tietysti varsinaisesti lasten vika mutta kuitenkin. Meluisuus, huonot tavat ja kaikenlaiset pikku kepposet ärsyttävät myös monia.

En tiedä onko suomessa mutta ainakin Miamissa on monia asuinalueita joista ei saa lapselliset asuntoja, eikä talon alueelle saa tulla lapsia. Näissä asuu usein vanhoja ihmisiä, jotka on omat lapsensa jo laittaneet maailmalle ja haluavat viettää eläkepäivänsä rauhassa ilman mekastavia lapsia.

Vierailija
5/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Suomeenkin tuollaisia asuinalueita! Muuttaisin HETI!!!! :D

Vierailija
6/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden naisen, joka vihaa lapsia. Hän mm pelottelee vieraita lapsia, kun olettaa ettei kukaan huomaa. Hänellä on käsittääkseni tahaton lapsettomuus taustalla, ja heittänyt sitten vähän yli.

Vierailija
7/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itselläni on oma lapsi. Sitä rakastan, mutta muiden lapsia vihaan tai siedän kun on pakko.

En pidä lapsista enkä mistään lapsimessuista enkä

mistään hoplopeista. Ne on pakko sietää lapsen takia. Huomenna mennään puuhamaahan. Mun suosikki

Ja siitä ilosta joutuu maksamaan itsensä kipeeksi.

Siis vihaan lapsia, mutta en näytä sitä. Omani on sitten eria asia.

Vierailija
8/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestii vain ja ainoastaan inhoajan omasta mielenvikaisuudesta. Surullista sinänsä mutta maailma on pullollaan vinksahtaneita...sitä paitsi lapsi itsessään on huomattavasti ihanampi olento kuin aikuinen!

Vierailija
9/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo todellakin jonkin asteisesta tunnepuolen häiriöstä. Ihan sama kuin joku kertoisi vihaavansa miehiä, naisia, mummoja, tummaihoisia...pitäis mennä hoitoon!

Vierailija
10/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa inhoavansa tai jopa vihaavansa jotain kokonaista ihmisryhmää! Pelottavaa että joukossamme liikkuu moisia kieroutuneita ihmisiä.

Vierailija
11/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kuule kun vierestä seurannut että näistä huutavista vahinkolaukauksista on sitten tullut änkyröiviä ja räkiviä teinipentuja. ...

Ja sitten itseään täynnä olevia maailman napoja =D

Vierailija
12/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin en pitänyt oikein ollenkaan lapsista.

En nyt vihannut, mutta en vain yksinkertaisesti ollut kiinnostunut lapsista ja metelöivät/itkevät/riehuvat lapset saivat minut kyllä raivostumaan.

Oman lapsen kanssa olen pikkaisen tottunut toistenkin lapsiin kun on ollut pakko, kun lapsella kuitenkin kavereita oltava.

Vierailija
13/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo pelottava ajatus! Lapsi sentään on aika harmiton olento vielä...

Vierailija
14/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi on muutenkin luonnostaan paljonkin rakastettavampi olento kuin aikuinen. Missä vaiheessa niistä sit tuleekin sellaisia inhottavia täysi-ikäisiä älykääpiöitä?

Vierailija
15/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan omaa lastani, mutta vihaan muita lapsia.

Vihaan siis myös sinun lastasi.

Tuntuuko kivalta?

Vierailija
16/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun lastasi myös!

Vierailija
17/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo siis kaikki muumit laaksossa niin sanotusti.

Vierailija
18/25 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tajunnut jutun pointtia?

T.23

Vierailija
19/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vihaaja vihaa itseään ja kaikkia ihmisiä. Kaikkihan olemme olleet lapsia ja sisältämme lapsi löytyy.

Vierailija
20/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sen, etteivät kaikki pidä lapsista. Ei kaikki tykkää kaikesta. Mutta vihaaminen on jo outoa. Myös sitä ihmettelen, jos aikuinen ihminen noin selkeästi tuo mielipidettään esille, että heittää törkeitä ja lapsellisia kommentteja mitä ap esimerkkinä kertoi. Miksi sitä vihamielipidettä pitää tuoda niin kärkkäästi ja voimakkaasti esille? Eikö riitä että ilmaisee asiallisesti tilanteen vaatiessa, ettei pidä lapsista. Ja vaikka aikuinen ihminen ei jostain pidä, niin pitäisi osata käyttäytyä ja olla sen verran tilannetajua, ettei sitä lapselle osoita. Varmasti jokainen joutuu joskus olemaan tilanteessa, jossa on lapsia, niin luulisi, että aikuinen ihminen osaa silti käyttäytyä, vaikkei itse lapsista pitäisikään.

En minäkään pidä kissoista mutta en silti toivoisi kaikkien kissojen kuolevan. Minulla ei myöskään ole tarvetta vältellä tilanteita, jossa joutuisin saman katon alle kissan kanssa hetkellisesti. Itselleni en kotiin sellaista ottaisi, mutta kyllä voin käydä kyläpaikassa jossa on kissoja, vaikken niistä pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme