Mitä lääkkeitä käytät?
Mulla:
Lamotrigin 200 mg
Cipralex 7,5 mg
Diapam 5 - 20 mg unilääkkeeksi tilanteesta riippuen
Zopiclone 15 - 30 mg unilääkkeeksi tilant. riippuen
Somac joka ilta
Pulmicort Turbuhaler joka ilta
Oxis Turbuhaler joka ilta
Siinäpä ne. Satunnaisesti parasetamolia.
Kommentit (49)
Mulla:
Lamotrigin 200 mg
Cipralex 7,5 mg
Somac joka ilta
Oxis Turbuhaler joka iltaSiinäpä ne. Satunnaisesti parasetamolia.
Mulla:
Lamotrigin 200 mg
Cipralex 7,5 mg
Somac joka ilta
Oxis Turbuhaler joka iltaSiinäpä ne. Satunnaisesti parasetamolia.
Lyricaa sosiaalisten tilanteiden pelkoon/ahdistukseen.
T.nro33
Mä alan olla aika väsynyt tähän pitkään jatkuneeseen masikseen, niin hyvä tietää, että on olemassa vielä vaihtoehtoja jos tuo Lamotrigiinikään ei tehoa. ap
Mullekin kokeiltiin masennukseen tusina lääkettä, niistä tuli joko haittavaikutuksia tai eivät vain auttaneet masennukseen. Ixel auttoi viikossa, eikä minkäänlaisia haittavaikutuksia, orgasmikykykin palasi kahden vuoden jälkeen.
eihän tuossa ole enää mitään järkeä.
kestine allergiaan.
En ymmärrä tuota diapamin käyttöä lainkaan. Ei sovi kuin esilääkkeeksi esim. toimenpiteisiin ja leikkauksiin. Älkää hyvät naiset käyttäkö diapamia, koukuttaa pahemmin kuin huumeet
Ibumaxia n. pari kertaa kuussa (lihaskipuihin tai päänsärkyyn) ja harvemmin närästyslääkkeitä (Samarin, Rennie).
Välillä joudun syömään antibioottikuurin pissatulehdukseen. Ja huuliherpes vaivaa silloin tällöin, eli voidetta ja laastareita siihen.
:)
eihän tuossa ole enää mitään järkeä.
Zopiclonesta kysyttiin. Eihän siinä olekaan mitään järkeä, tiedän olevani täysin riippuvainen, ja olen puhunut siitä lääkärin kanssa, viimeksi tällä viikolla kun oli aika. Mutta teen kaikkeni, etten koukuttuisi bentsoihin eli esim. Diapamiin. Siitä on kuitenkin vaikeampi päästä eroon kuin zopikloniinista. Lääkärin kanssa sovittiin, että kunhan Lamotrigiini saadaan maksimiannostukseen ja katsotaan, olisiko se vihdoinkin toimiva lääke, niin sitten aloitetaan vieroittautuminen zopikloniinista. On se määrä paljon, mitä nyt syön. Olen tietoinen. Mutta bentso-koukku olisi vaarallisempi.
ap
Panacod
Burana 600
Primolut
clucadol
Rennie/Losec