LIHAVA NAINEN! Mistä olet löytänyt miehesi???
Alkaa pian epätoivo iskeä... Olin nuorempana hoikka ja nätti ja kaikki miehet olivat kimpussani, ihan oikeasti! Sitten sairastuin lievään masennukseen ja tulin raskaaksi. Ja lihoin 35kg! Nyt lapsi 3v. ja edelleen ylipainoa 20kg. Nyt olen YH. Mutta siis.... Kukaan mies ei ole pyöreästä naisesta kiinnostunut! Baarissa kukaan ei katso päin jne., ei tuu jutteleen tai tarjoa drinkkiä. Minulla on kauniit hyvinistuvat nuorekkaat merkkivaatteet, kauniit meikit ja laitetut hiukset, sirot kasvot. Laitoin jopa nettitreffipalstalle ilmoituksen, mutta 99% miehistä hakee hoikkaa tai urheilullista naista... Mistä siis voi lihava nainen löytää miehen??? Olen akateemisesti koulutettu yliopistolla töissä oleva 33v. nainen joka varmaan on kilojensa kanssa yksin ikuisesti :(
Kommentit (144)
mutta kommentoin tätä aihetta muuten. Painollahan ei siis ole merkitystä luonteeseen, ainakaan pitäisi olla. Mutta sen mitä olen huomannut, niin koskaan en siis ole ollut ylipainoinen, mutta raskauksien takia välillä "hieman pehmeämpi" eli normaalipainon ylärajoilla keikuin. Edelleen olin naisellinen, en pukeutunut makkarankuoriin vaan korostin hyviä puolia. Miehet eivät juuri kiinnittäneet huomiota tuolloin. Nyt n. 1v sen jälkeen kun painoa lähteny semmonen 7kg, olen ehkä kuvailtuna laiha/hoikka, niin miehet on jopa törkeitä! Samalla tavalla pukeudun, toki pystyn laittamaan istuvampia vaatteita. Huomiota saan monta kertaa enemmän joka baarireissulla. Eli kyllä ne vaan (tavallaan ilävä kyllä..) kattoo painoa aika paljon :/ Toisaalta, suurin osa niistä huoionosoituksista joita nyt saa,, on urpoilta jotka haluaa vaan yhtä asiaa.
Uskoisin, että painolla ei ole merkitystä niin paljonsiihen, miten varteenotettavat mieskokelaat huomioi, koska heitä yleensä tapaa enemmän töissä, kavereiden kautta yms, ja he huomaavat luonteen :)
Tsemppiä, kyllä sieltä hieno mies vielä löytyy!
mulla ei ainakaan ole koskaan ollut miehensaanti kiloista kiinni. reilusti ylipainoa, mutta muuten hyvännäköinen, fiksu, hauska, persoonallinen, rehellinen, hyvinkoulutettu ja -toimeentuleva, joten voin vapaasti valita mieheni :D
Naisessakin kiinnostaa muut asiat kuin koko.
Naisessakin kiinnostaa muut asiat kuin koko.
Isot naiset on kauniita. Kiitosta sanoo Jone,
Isot naiset saisivat pitää itsestään oikeasti, heillä on ihailijoita
Hei ap, tuo on kenkku juttu. Mutta helpoiten kaikki käy, kun laihdutat. Kun syöt vähemmän kuin kulutat --> et voi olla laihtumatta. Jos et laihdu, syöt liikaa. Muista kuitenkin syödä terveellistä ruokaa ainakin 4 ateriaa päivässä.
Lihava nainen löytää kyllä suomessa miehen kun osa suomalaisista miehistä on ajettu niin ahtaalle että nussivat vaikka tunkiota tai eläintä jos ei muuta ole tarjolla.
Nyt asun häneen luonaan ja en oikein vieläkään ymmärrä mitä hän minussa näkee. Toissailtana hän kulki ilman paitaa ja sivusilmällä ihailin kuinka vinot vatsalihakset erottuivat, aah :)
Aivan. Useimmiten kuitenkin myös mies haluaa nähdä kiinteän vartalon, hoikan uuman ja siitä erottuvat vartalon kaaret ilman sellua, ihan niin kuin itsekin ihailet miehen urheilullista olemusta. Joskus hoikka ihminen pitää oikeasti lihavasta vastakkaisen sukupuolen edustajasta, monesti hänellä vain on niin huono itsetunto, että tyytyy lihavaan, koska saa sen helpommalla. Tilanne muuttuu, jos ja kun itsetunto korjaantuu.
On totta, että niin miehissä kuin naisissa on niitä, jotka pitävät myös lihavista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Useimmin se taitaa olla kuitenkin niin, että se on itsekin lihava, joka pitää lihavista ja urheilulliset pitävät urheilullisista, vaikka poikkeuksiakin on, kuten sinun viestisi osoittaa.
Varsinkin iän karttuessa yli 30 vuoden se urheilullisen ulkomuodon ylläpitäminen vaatii jo vähän vaivaakin, mikä taas kertoo siitä, että arvostaa aika paljon hoikkaa olemusta. Itsekin olen lähes 50v urheilullisen vartalon omaava ja terveyden lisäksi kieltämättä on mukava, kun peilistä näkee sporttisen olemuksen, se antaa osaltaan itsevarmuutta, vaikka toki henkiset piirteet ja elämänasenne ovat tärkeimmät. Mutta kun pitää urheilullisesta olemuksesta itsessään, niin yleensä sama pätee myös vastakkaisessa sukupuolesssa. Ja onhan tosi asia, että lihavuus ei varsinkaan iän karttuessa merkitse muodokkuutta, vaan muodottomuutta, vaikkakin erityisesti naiset osaavat piilottaa sen erilaisilla korseteilla. Totuus kuitenkin paljastuu, kun ne riisutaan. Tosin ei hoikkakaan säily kiinteänä ilman treeniä ja liikuntaa. On pakko tunnustaa, että vaikka puolisossa tärkeintä on luonne ja elämänasenne, niin omakin silmä lepää urheilullisissa, kiinteissä naisissa, kun oma kumppani on pyöristynyt vuosien myötä. Ei sitä silti viitsi lähteä vaihtamaan pelkän ulkonäön, tai minkään muun syyn perusteella hyvää elämänkumppania.
Niin naisten kuin miesten unelmissa näkee usein sitä, että ihaillaan vastakkaisessa sukupuolessa niitä upeita vatsalihaksia ja kiinteätä vartaloa, vaikka itse edustetaan aivan jotain muuta. Lihavat miehet haaveilevat sorjista naisista ja lihavat naiset urheilullisista miehistä, näiden taas useimmiten pyrkiessä välttämään tuota lihavaa lähentelijää "ällöttävänä". Kuunnelkaapa nuorten hoikkien ihmisten juttuja, yhdeksä kymmenestä puhuu kielteiseen sävyyn lihavasta vastakkaisen sukupuolen edustajasta.
Kuitenkin jos olet pyöreä ja kannat itseäsi ilman itsetunto-ongelmia, etkä tunne tarvetta laihduttamiseen, niin ei tämä ongelma sinua koske, silloin et ole riippuvainen muiden mielipiteistä ja löydät varmasti mieluisan kumppanin, olisi se kuitenkin asiallista hyväksyä myös lihava kumppani, tai ei ainakaan passaisi ällötä lihavaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, jos itsekin runsaita kiloja kantaa.
puolisoksi ylipainoista miestä, siis sellaista jolla on se 20-30kg ylipainoa?
lihavaa miestä, vaikka itse olen lihava. Ei se niin mene, että lihavat haluaa lihavia ja hoikat hoikkia.
Oma mieheni on hoikka ja urheilullinen, juoksee ja käy punttiksella, on puhunut triathlonia varten harjoittelun aloittamisesta.
Oma mieheni tosin oli jokunen vuosi sitten ylipainoinen hänkin, enkä häntä sen takia ikinä olisi jättänyt. Hänelle ylipaino sen sijaan vaikuttaa heti terveyteen ( sukuvika), toisin kuin minulla ja suvullani.
En tosin ole koskaan mikään ihan mielettömän massiivinen ollut mutta lyhyellä naisella 70 kg, kun se vielä kertyy kaljamahaksi eikä reheviksi tisseiksi ja lanteiksi oli omasta mielestäni ruma näky. Silti baareissa miehiä riitti juttelemaan ja vonkaamaan.
Nyt olen hoikka ja miehet ei oikein lähesty minua enää. Luulen että näytin jotenkin rennommalta, vaarattomammalta ja vähemmän vaativalta ylipainoisena, ja sellaiselta jolta ehkä saa helpommin. Nyt saatan näyttää helposti kuulemma nirsolta ja vaativalta eikä mua uskalla lähestyä.
Tämähän on ihan selvä juttu. Kaljamahaisena kapakkaruusuna sinua uskalsivat lähestyä huonomman itsetunnonkin omaavat vonkaajat, arvellen että olet helppo yhden illan kaato, jolle kelpaa vaatimattomampiki mies, ja näinhän se usein onkin. Nyt kun näytät tyylikkäämmältä ja tasokkaammalta, olemuksesi karsii huonolla itsetunnolla olevat lähestyjät tehokkaammin. Miesten keskuudessa on selkeät legendat, millaisia naisia on helpompi lähestyä satunnaisen seksin toivossa ja nämä legendat periytyy vanhemmilta miehiltä jo jutuissa nuoremmille. Lihavat tai muuten vaatimattomamman näköiset koetaan helpoimmiksi, mitä ne usein ovatkin, koska omaavat monesti heikon, huomionhakuisen itsetunnon, jolle tuo hetkellinenki läheisyys lohtua.
Kumppania hakevatkin lähestyvät monesti sellaista, jonka saamiseksi itsetunto tuntuisi riittävän. Usein tämä valinta on myös järkevää, koska jos omakaan ulkonäkö ei ole mitään mallin luokkaa, on aivan asiallista ettei odota kumppaniltakaan täydellisyyttä. Auervaarat on sitten erikseen, he ovat poikkeus, jotka hurjan itsetunnon ja taitavan supliikin keinoin uskaltavat yirttää kaataa kenet tahansa, tai käyttää heitä jopa hyväkseen.
Kuka teitä löllöjä vanhoja valaita haluaa nussia? Ettehän tekään katsele kaljamahaisten äijien perään?
Mitäpä jos tunkisit ne tekosyyt perseeseen ja laihduttaisit sen 20 kg pois, heti. Takaan, että kiinnostun.
Sun kiinnostusta ei kaipaa kukaan. Käy sä vaan köykkimässä silmät kiiluen niitä luupillujas, me rehevät nautitaan lihan iloista sellaisten kanssa, jotka niistä arvostaa. Ja voit uskoa että niitä arvostavia riittää.
puolisoksi ylipainoista miestä, siis sellaista jolla on se 20-30kg ylipainoa?
lihavaa miestä, vaikka itse olen lihava. Ei se niin mene, että lihavat haluaa lihavia ja hoikat hoikkia.
Oma mieheni on hoikka ja urheilullinen, juoksee ja käy punttiksella, on puhunut triathlonia varten harjoittelun aloittamisesta.
Oma mieheni tosin oli jokunen vuosi sitten ylipainoinen hänkin, enkä häntä sen takia ikinä olisi jättänyt. Hänelle ylipaino sen sijaan vaikuttaa heti terveyteen ( sukuvika), toisin kuin minulla ja suvullani.
Turha sitä on yrittää kieltää. On poikkeuksia, jossa urheilullinen ihminen ihannoi lihavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Lihava vain ei kuule, mitä hoikat puhuu keskenään, koska lihavan läsnäollessa näitä ei kohteliaisuus syistä puhuta. Kun hoikat juttelevat keskenään, niin yhdeksän kymmenestä urheilullisesta ällöää lihavaa ihmistä, joka yrittää lähestyä häntä. Näin sekä miehissä että naisissa. Tiedän kyllä, koska olen kuunnellut ihmisten juttuja kohta 50 vuotta erilaisissa seuroissa. Lihavan läsnäollessa tätä ei kasvotusten myönnetä, mutta kun sellaista ei ole paikalla, niin 90% hoikista haluaa hoikan kumppanin. Moni tyytyy muuhun, kun itsetunto on huono ja sitten kun suhde vakiintuu, ei ulkonäöllä ole enää niin suuri merkitys, että ryhdyttäisiin ainakaan sen takia useinkaan vaihtamaan.
100% varmuudella voin sanoa, että ne hoikat ovat poikkeus, jotka eniten tykkäävät vastakkaisessa sukupuolessa lihavasta ulkomuodosta.
Sun kiinnostusta ei kaipaa kukaan. Käy sä vaan köykkimässä silmät kiiluen niitä luupillujas, me rehevät nautitaan lihan iloista sellaisten kanssa, jotka niistä arvostaa. Ja voit uskoa että niitä arvostavia riittää.
Ei kannattaisi suhtautua asiaan niin aggressiivisesti, puolesta tai vastaan. Kokeneena miehenä ja miesten juttuja ikäni kuulleena voin kuitenki kertoa, että valitettavasti lihavia pidetään miesten keskuudessa enemmän helppona nakkina hetken huumaan, jos ei muuta saa. Varmaan näin onkin, koska onhan tosi asia, että monille lihavuus on itsetunto-ongelma ja sellaisesta kärsivälle kelpaa huomioksi herkemmin vaikka yhden yön seksi.
Jos lihavalla on itsetunto kohdallaan ja hän pitää itseään kauniina kiloineen, ei se ole ongelma kenellekään, silloin hän ei kaipaa helpon nakin vonkaajia ja hoikista miehistä pitäessään voi etsiä rauhassa sellaisen urheilullisen miehen, joka oikeasti arvostaa lihavaa naista, eikä tyydy tähän vain sen vuoksi, ettei itsetunto riitä lähestymään sitä unelmien mirriä. Kanna siis kilosi tyytyväisenä, ei ylpeänä eikä häpeillen ja metsästä hoikkaa miestä, jos sellaisesta pidät, kyllä niitäkin löytyy, vaikka ovatkin poikkeus. Yleensä miehet arvostaa hoikkia, kiinteitä naisia, jopa ne lihavat miehet, joiden kohdalla olisi kyllä asiallista tyytyä myös lihavaan naiseen, kun ei itsekään ole mikään keihäänheittäjä vartaloinen.
Sun kiinnostusta ei kaipaa kukaan. Käy sä vaan köykkimässä silmät kiiluen niitä luupillujas, me rehevät nautitaan lihan iloista sellaisten kanssa, jotka niistä arvostaa. Ja voit uskoa että niitä arvostavia riittää.Ei kannattaisi suhtautua asiaan niin aggressiivisesti, puolesta tai vastaan. Kokeneena miehenä ja miesten juttuja ikäni kuulleena voin kuitenki kertoa, että valitettavasti lihavia pidetään miesten keskuudessa enemmän helppona nakkina hetken huumaan, jos ei muuta saa. Varmaan näin onkin, koska onhan tosi asia, että monille lihavuus on itsetunto-ongelma ja sellaisesta kärsivälle kelpaa huomioksi herkemmin vaikka yhden yön seksi.
Jos lihavalla on itsetunto kohdallaan ja hän pitää itseään kauniina kiloineen, ei se ole ongelma kenellekään, silloin hän ei kaipaa helpon nakin vonkaajia ja hoikista miehistä pitäessään voi etsiä rauhassa sellaisen urheilullisen miehen, joka oikeasti arvostaa lihavaa naista, eikä tyydy tähän vain sen vuoksi, ettei itsetunto riitä lähestymään sitä unelmien mirriä. Kanna siis kilosi tyytyväisenä, ei ylpeänä eikä häpeillen ja metsästä hoikkaa miestä, jos sellaisesta pidät, kyllä niitäkin löytyy, vaikka ovatkin poikkeus. Yleensä miehet arvostaa hoikkia, kiinteitä naisia, jopa ne lihavat miehet, joiden kohdalla olisi kyllä asiallista tyytyä myös lihavaan naiseen, kun ei itsekään ole mikään keihäänheittäjä vartaloinen.
Pitää paikkansa. Muistan, kun oltiin jotain 16 vuotiaita ja p...ua teki mieli ihan älyttömästi. Siihen aikaan lihavia oli vähemmän ja kylällä oli yksi pullukka tyttö, jota moni meistä kaveripiirissä kävi köyrimässä harjoitusmielessä, koska hän kaipasi kovasti läheisyyttä ja poikaystävää niin, että antoi myös herkästi sen toivossa. Tavallaan hänellä siis riitti vientiä enemmän kuin hoikilla tytöillä, valitettavasti se kaikessa julmuudessaan oli himokkaiden nuorten miesten harjoittamaa hyväksikäyttöä. Ehkä sitten tästä pullukastakin tuntui ainakin aluksi, että onpa hänellä kysyntää kikoista huolimatta.
ihanan mieheni tapasin kadulla. Olin tulossa baarista kotiin kn hän tuli vastaan ja kysyi, saako saattaa minut kotiin.
Olin n. 40 kg ylipainoinen, enkä tosiaankaan mitään muuta kuin aitoa huomiota vailla. Yhdessä on nyt oltu 17 vee eikä meitä kai mikään enää voisi erottaa.
Monenlaisia stooreja täällä on kerrottu ja suurin osa on varmaan tottakin. Viittaan nyt mm. näihin tarinoihin, joiden mukaan "lihavilta saa helposti".
Itse en ole koskaan kelpuuttanut näitä seksin vonkaajia. Jos on itsellä oma minä hallussa ja itsekunnioitus kohdallaan, sitä kroppaansakaan ei anna hyväsikäyttää.
Maikkarin chatistä. Huumori pelasi yhteen. Mies on iso, mutta ei ollut ylipainoinen silloin. En olisi mistään laihasta riusta tai lyhyestä mikkihiirestä kiinnostunut, miehen pitää olla miehen kokoinen :)
Tapasin mieheni baarissa kun olin noin 15 kiloa lihavampi kuin nyt (hieman ylipainoinen edelleen) Mies oli silloin ammattiurheilija ja timmissä kunnossa edelleen. Naimisissa ollaan oltu jo 10 vuotta ja 2 lasta, mieheni on aina sanonut minuaa todella kauniiksi ja seksikkaaksi ja muitakin ottajia olisi vuosien varrella ollut. Painoni haittaa itseäni joten pudottelen viimeisetkin extrakilot pikkuhiljaa mies ei ole ikinä puolella sanalla maininnut painostani.
Löysin miehenii deitti.netistä. En ollut kovinkaan tosissaan liikenteessä, mutta miehen ilmoitus kiinnitti huomioni. Hän kertoi olevansa pitkä ja hoikka ja itse en kertonut ulkonäöstäni mitään. Tapasimme ja kaikki meni hyvin. Miehestä ei pariin päivään kuulunut mitään, joten itse laitoin viestiä, että oli kivaa ja voisi tavata uudelleen. Miehestä ei jälleen kuulunut mitään ja ajattelin että läskini (=rumuuteni) oli este. Miehestä kuitenkin kuului taas, oli ollut vain kiireitä. Nyt asun häneen luonaan ja en oikein vieläkään ymmärrä mitä hän minussa näkee. Toissailtana hän kulki ilman paitaa ja sivusilmällä ihailin kuinka vinot vatsalihakset erottuivat, aah :)
Ennen olin aina kertonut ylipainostani tavalla tai toisella, tällä kertaa en. Ajattelin, että onhan hänellä silmät ja osaa tehdä johtopäätöksen itse. BMI on noin 30. Kannattaa olla vain rento oma itsensä.