Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIHAVA NAINEN! Mistä olet löytänyt miehesi???

Vierailija
29.08.2011 |

Alkaa pian epätoivo iskeä... Olin nuorempana hoikka ja nätti ja kaikki miehet olivat kimpussani, ihan oikeasti! Sitten sairastuin lievään masennukseen ja tulin raskaaksi. Ja lihoin 35kg! Nyt lapsi 3v. ja edelleen ylipainoa 20kg. Nyt olen YH. Mutta siis.... Kukaan mies ei ole pyöreästä naisesta kiinnostunut! Baarissa kukaan ei katso päin jne., ei tuu jutteleen tai tarjoa drinkkiä. Minulla on kauniit hyvinistuvat nuorekkaat merkkivaatteet, kauniit meikit ja laitetut hiukset, sirot kasvot. Laitoin jopa nettitreffipalstalle ilmoituksen, mutta 99% miehistä hakee hoikkaa tai urheilullista naista... Mistä siis voi lihava nainen löytää miehen??? Olen akateemisesti koulutettu yliopistolla töissä oleva 33v. nainen joka varmaan on kilojensa kanssa yksin ikuisesti :(

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

---"

Vierailija
142/144 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen löytää miehen sieltä mistä hoikka ja normaalipainoinenkin. Olemalla itse aktiivinen ja aloitteentekijä mies löytyy nopeasti.

Lihavuus ei todellakaan ole sama asia, kuin rumuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylästä.

Kaikki (piilo)homoja, kaappihomoja - hakevat / hakivat

mielellään yksinhuoltajan, jolla

jo lapset

.. esittämään kulissiksi perhettä

irstailulleen ja kaksoiselämälleen.

Vierailija
144/144 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta ja alkuun hieman ylipainoinen, mutta sitten lihoin pikkuhiljaa 35 kiloa. Olen löytänyt itseni, pukeudun naisellisesti ja kauniisti, akateeminen koulutus, hyvä työ, ikää 43. Aviomies (hyvin koulutettu, lievästi ylipainoinen )vaihtoi minut lievästi ylipainoiseen duunariin ja syyksi sanoi epäviehättävyyteni.

Nyt olen naimisissa hoikan, urheilullisen, hyvin koulutetun miehen kanssa. Hän näkee minussa muutakin kuin kilot. Ne hyvät puoleni. Niin, ja töiden parissa tapasimme.

Niin että älä lannistu. Vielä se joku vanhempi toisella kierroksella oleva professori sinua pyytää työpäivän päätteeksi viinilasilliselle ;)

Kyllä on pullerolla huono itsetunto, epätoivoisesti yrittää nostaa itsensä jalustalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme