LIHAVA NAINEN! Mistä olet löytänyt miehesi???
Alkaa pian epätoivo iskeä... Olin nuorempana hoikka ja nätti ja kaikki miehet olivat kimpussani, ihan oikeasti! Sitten sairastuin lievään masennukseen ja tulin raskaaksi. Ja lihoin 35kg! Nyt lapsi 3v. ja edelleen ylipainoa 20kg. Nyt olen YH. Mutta siis.... Kukaan mies ei ole pyöreästä naisesta kiinnostunut! Baarissa kukaan ei katso päin jne., ei tuu jutteleen tai tarjoa drinkkiä. Minulla on kauniit hyvinistuvat nuorekkaat merkkivaatteet, kauniit meikit ja laitetut hiukset, sirot kasvot. Laitoin jopa nettitreffipalstalle ilmoituksen, mutta 99% miehistä hakee hoikkaa tai urheilullista naista... Mistä siis voi lihava nainen löytää miehen??? Olen akateemisesti koulutettu yliopistolla töissä oleva 33v. nainen joka varmaan on kilojensa kanssa yksin ikuisesti :(
Kommentit (144)
Jos pälyilet ympärillesi sen näköisenä, että tarvit jotain, ei ehkä toimi. Joillakin kaunistautuminen viestii tarpeesta miellyttää.
Mutta menepä reippaasti au naturel, ilman tarvetta miellyttää. Sairaat miehet hakee alistujia. Terveet ihmiset arvostaa tervettä itsevarmuutta, ja varmuutta ja suoraselkäisyyttä muutenkin.
Yritä olla sen näköinen ettet tarvii keneltäkään mitään. Voit jopa yrittää olla saaneen näköinen.
Muista että paneminen ei vaadi älyä ja siihen kelpaa tyhmempikin mies eli turha olla ronkeli.
Netistä, mutta olin 15-20kg hoikempi kuin nyt sillon kun tavattiin
En vielä mistään.
T.130kg nainen
Hesburger, McDonald, burger King voi olla hyvä paikka, sieltä saattaa l.öytää toisen jolle myös on ruoka maistanut.
Niin no no niin.. Aikanaan mietin miten isot naiset löysivät rinnalleen hoikan kumppanin. Mutta sitten elämässäni ollut mies joka oli tuntenut minut vuosia ilmoitti että hän haluaisi minut. Järkytyin aluksi, miten minua nuorempi ja puolta laihempi, Sählyä ja lätkää pelaava mies haluaisi minut.. Sanoin hänelle kerta toisensa jälkeen että etsi itsellesi joku nuorempi ja nätimpi. Kerran kun toistin nuo sanat ja sanoin että voit saada kenet vain miksi roikut minussa, hän vastasi, niin sanot että voin saada kenet vain, mutta silti en saa sinua vaikka sinut haluaisin, miksi siis en saa sitä ketä haluan? Annoin hänelle mahdollisuuden ja kyllä vuosien aikana hän oli rakastunut minuun persoonana ja sen takia halusi minut, ei ulkoisen olemukseni takia vaan minun itseni takia... Vaikka olen kuullut kun hän muille on sanonut että hänellä on kaunein vaimo, että ei kai hän minua ihan rumana läskinäkään ulkoisestikaan pidä. Että olen oppinut lauseen, kauneus on katsojan silmissä, pitävän paikkansa...
Minä pidän vähän pyöreämmistä naisista (en siis tarkoita nyt mitään sairaanloisen lihavia +120 kg). Vaimoni on 160/80 ja hän on uskomattoman seksikäs. On tissiä, reittä ja pyllyä ja ihan selkeä vyötärökin. En koe, että minulla olisi mikään läskifetissi, mutta minä tykkään rehevistä ja muodokkaista naisista ja uskon, etten ole yksin tämän mieltymyksen kanssa.
Tämän ketjun viesteistä 95% on samalla tavalla kirjoitettuja... Joku siellä tsemmpailee itseään uskomaan että kyllä joku hänen läskeistään vielä kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun viesteistä 95% on samalla tavalla kirjoitettuja... Joku siellä tsemmpailee itseään uskomaan että kyllä joku hänen läskeistään vielä kiinnostuu.
Ai meinaat että kahdeksan vuotta on pitänyt tätä ketjua yllä?
Kyllä mä itse pidän itseäni rumana läskinä mutta hän hän ilmeisesti ei. Onko se sinulta pois jos joku rakastuu tämmöiseen läskiin ihmiseen? Vai onko niin kauheaa jos tälläiselle läskillekin osuu rakkaus kohdalle? Ja minä ainakin luin itse tätä ketjua ekaa kertaa eilen, kun kuulin miten miestäni surkuteltiin kuinka on jumissa minun kanssani. Niin alkoi ottaa päästä, vapaa hän on lähtemään milloin haluaa...
Mutta ilmeisesti meidän onni on muilta pois...
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta ja alkuun hieman ylipainoinen, mutta sitten lihoin pikkuhiljaa 35 kiloa. Olen löytänyt itseni, pukeudun naisellisesti ja kauniisti, akateeminen koulutus, hyvä työ, ikää 43. Aviomies (hyvin koulutettu, lievästi ylipainoinen )vaihtoi minut lievästi ylipainoiseen duunariin ja syyksi sanoi epäviehättävyyteni.
Nyt olen naimisissa hoikan, urheilullisen, hyvin koulutetun miehen kanssa. Hän näkee minussa muutakin kuin kilot. Ne hyvät puoleni. Niin, ja töiden parissa tapasimme.
Niin että älä lannistu. Vielä se joku vanhempi toisella kierroksella oleva professori sinua pyytää työpäivän päätteeksi viinilasilliselle ;)
Ikävää että ex-mies jätti, mutta oliko jotenkin alentavaa kun vaihtoi duunariin?
Kolmannen ja neljännen vatsapoimun välistä viimeksi löytyi yksi.
Oletko kokeillut Feeders-yhteisöä?
Monet lihovat vasta miehen löytämisen jälkeen. Siinä sitten kärvistellään, kun morsmaikku huijasi ja vuodessa lihoi 20 kg, kuten isoisäni vaimo, joka on isoäitini.
Silti pysyivät yhdessä 50 vuotta. Isoisä otti kilokaupalla kiinni ja meni komeasti ohi.
Kukaan ei halua lihavaa naista jolla on lapsikin vielä. LAPSETTOMALLA OLISI VIELÄ mahkuja mutta ei se jolla on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
silloin, kun olin vielä normaalipainon rajoissa.
Nykyisin olen 120-kiloinen ja siis naimisissa mutta kyllä noita ottajia tuntuis baareissa olevan. Muutamakin pettynyt ollu, kun olen kertonut olevani varattu.
Mutta enhän oikeasti tiedä, olisivatko halunneet vain yhden illan seuraa.Oletko iloisella asenteella liikkeellä? Moni mies on mulle sanonut nyt ja hoikempana aikana, että kivempi on lähestyä hyväntuulista ihmistä kuin suu viivana ylimielisesti katselevaa kaunotarta. MIehet pelkää sellaisia...
Toivottavasti se oikea löytyy. Oletko minkään harrastuksen parista ajatellut etsiä?
Ja kaikki kauniithan ovatkin aina ylimielisiä ja suu viivana?
Voihan sen itselleen niin tietysti selittää jos tuntuu paremmalta.
Tämä puoliso 2.0 löytyi aikanaan töistä.
Kotiovelta. Tuli käymään yhteisen kaverimme kanssa, joka asui silloin naapurissani.