LIHAVA NAINEN! Mistä olet löytänyt miehesi???
Alkaa pian epätoivo iskeä... Olin nuorempana hoikka ja nätti ja kaikki miehet olivat kimpussani, ihan oikeasti! Sitten sairastuin lievään masennukseen ja tulin raskaaksi. Ja lihoin 35kg! Nyt lapsi 3v. ja edelleen ylipainoa 20kg. Nyt olen YH. Mutta siis.... Kukaan mies ei ole pyöreästä naisesta kiinnostunut! Baarissa kukaan ei katso päin jne., ei tuu jutteleen tai tarjoa drinkkiä. Minulla on kauniit hyvinistuvat nuorekkaat merkkivaatteet, kauniit meikit ja laitetut hiukset, sirot kasvot. Laitoin jopa nettitreffipalstalle ilmoituksen, mutta 99% miehistä hakee hoikkaa tai urheilullista naista... Mistä siis voi lihava nainen löytää miehen??? Olen akateemisesti koulutettu yliopistolla töissä oleva 33v. nainen joka varmaan on kilojensa kanssa yksin ikuisesti :(
Kommentit (144)
Loysin eraanlaisista seuroista.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2011 klo 21:47"]
Alkaa pian epätoivo iskeä... Olin nuorempana hoikka ja nätti ja kaikki miehet olivat kimpussani, ihan oikeasti! Sitten sairastuin lievään masennukseen ja tulin raskaaksi. Ja lihoin 35kg! Nyt lapsi 3v. ja edelleen ylipainoa 20kg. Nyt olen YH. Mutta siis.... Kukaan mies ei ole pyöreästä naisesta kiinnostunut! Baarissa kukaan ei katso päin jne., ei tuu jutteleen tai tarjoa drinkkiä. Minulla on kauniit hyvinistuvat nuorekkaat merkkivaatteet, kauniit meikit ja laitetut hiukset, sirot kasvot. Laitoin jopa nettitreffipalstalle ilmoituksen, mutta 99% miehistä hakee hoikkaa tai urheilullista naista... Mistä siis voi lihava nainen löytää miehen??? Olen akateemisesti koulutettu yliopistolla töissä oleva 33v. nainen joka varmaan on kilojensa kanssa yksin ikuisesti :(
[/quote]
LAIHDUTA. Ei se muuten tule onnistumaan. Toinen handicappi on toi yksinhuoltajuus.
Olen ylipainoinen ja löysin miehen bileistä. Miehellä ei ole mitään fetissiä isoja tyttöjä kohtaan.
Aiemmin miehiä löytyi mm. netistä, baarista, kavereiden kautta, töistä yms. En edes ole naamaltani perusnätti. Ei se koko, vaan luonne.
Hyi olkoon mikä valas tos kuvassa!!
Hohhoijaa. Minusta muulla kuin olemassaolevalla suhteella ei ole merkitystä. Ja kyllä luulis ne päivät muistavan ilman merkintöjäkin. Ja miten voi sanoa jonkun eksaktin päivän, milloin alkaa seurustelemaan? Silloin kun suutelee? Vai sovitaanko siitä, että nyt me seurustellaan ja sitten laitetaan kalenteriin :D
Se on taas sinun oma mielipide se. Jos mie halluun merkitä niitä ylös,niin silloin merkkaan. Mitä se toisaalta kellekkään kuuluu merkkaanko ylös ne vaiko en? Mun oma asia!
En mistään, sillä sellaista ei ole koskaan ollut. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua (ei kun kyllä yksi vanha juoppo kerran!). Kavoilta olen siis ihan kaunis, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä. En usko että kukaan voi oikeasti olla kiinnostunut lihavasta naisesta suhteeseen, ellei ole joku harvinainen fetissi tai erittäin huono itsetunto. Eri asia tietenkin tapaukset, joissa nainen on lihonut vasta pitkän suhteen aikana tai mieskin on erittäin ylipainoinen jolloin ns. tyytyy paremman puutteessa. Mutta aitoa rakkautta ei lihava nainen voi saada.
Ei sinun miehettömyytesi kiloista johdu. Vaan siitä että (rivienvälistäkin voi lukea), et ole sinut itsesi kanssa. Kukaan mies ei tykkää naisesta joka on "anteeksi kun olen tämmönen..." asenteella liikkeellä. Se huokuu ulospäin vaikka et sitä sanoisikan ääneen. Yh olo on kanssa pysyvämpää parisuhdetta ajatellen aika iso miinus,etenkin jos Yh on joutunut eron takia. Ole itsevarma ja iloinen,luonnollinen nainen.
Itselläni on ylipianoa todella runsaasti ja silti olen naimisissa ja saan edelleen ihailevia katseita miehiltä. Ei kaikki miehet vieroksu ylipinoista naista, monet hakevat juuri sellaista...ja haaveilevat hoikan naisen kanssa seksatessaan pullukasta.
Mulla on 20kg ylipainoa ja aina viihteellä 2-3 mieatä yrittää iskeä.
Netissä, mutta olin silloin 165/70, nyt olen 165/95
löytyy kyllä miehiä, jotka ei etsi missimitoissa olevia. itsekkin haluaisin naisen joka on pyöreämpi.
Laihduttaminen ei ole kaikille helppoa:( Ja varsinkin jos YH äiti ja 3v lapsi. Aikaa ei välttämättä riitä kaikkeen.
15 vuotta sitten maikkarin chatistä löytyi mies. Vielä nytkin vaikka olen jo nelikymppinen ja lihonut 30 kg lisää, miehet flirttailee, jotkut jopa ihan tykkäävät lihavista naisista tai heille on naisen paino ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen ei ole kaikille helppoa:( Ja varsinkin jos YH äiti ja 3v lapsi. Aikaa ei välttämättä riitä kaikkeen.
Tuo on höpöhöpöä, ettei aika riitä. Syöt varmasti päivän aikana ja ongelma on siinä mitä laitat suuhusi. Mitään älytöntä hikijumppaa ei laihtumiseen tarvita vaan tärkeintä on muuttaa ruokavalio terveelliseksi. Laihduttaminen ei ole helppoa ja repsahduksia tulee kaikille, se on elämää! Niistä ei kannata kumminkaan lannistua vaan seuraavana päivänä sitten paremmin ja uudella asenteella. Kaikki ihmedieetit on tuhoontuomittuja jos kyseessä on merkittävä ylipaino. Pysyvät tulokset vaatii muutoksia elintavoissa. Vähitellen muutat ruokatottumuksia ja temmellät lapsen kanssa niin kyllä ne kilot ajan kanssa alkaa tippua. Tsemppiä kaikille vuoteen 2016!
Vierailija kirjoitti:
siinähän jää enemmän aikaa kun syö vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
En mistään, sillä sellaista ei ole koskaan ollut. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua (ei kun kyllä yksi vanha juoppo kerran!). Kavoilta olen siis ihan kaunis, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä. En usko että kukaan voi oikeasti olla kiinnostunut lihavasta naisesta suhteeseen, ellei ole joku harvinainen fetissi tai erittäin huono itsetunto. Eri asia tietenkin tapaukset, joissa nainen on lihonut vasta pitkän suhteen aikana tai mieskin on erittäin ylipainoinen jolloin ns. tyytyy paremman puutteessa. Mutta aitoa rakkautta ei lihava nainen voi saada.
Onpas sinulla irvokas kuva itsestäsi ja naisista ylipäätään, jos naisen ainoa keino saada aitoa rakkautta on sopeutua tiettyyn ulkonäkömuottiin!
Saisinkin lihavan naisen... Siis en mistään sairaalloisen ylipainoisesta naisesta haaveile, mutta sellaisesta joka tapauksessa, jolla on pyöreyttä ja pehmeyttä, ei häiritsisi minua yhtään vaikka olisi reilustikin. Se ei myöskään haittaa minua ollenkaan jos naisella on jo lapsi, kunhan ei pidä perheenlisäystä aivan poissuljettuna kun haluaisin omankin lapsen vielä joskus. Vaan ylipainoiset naisetpa (riippumatta siitä, onko lapsia vai ei) ovat torjuneet minut kerta toisensa jälkeen kun olen heitä lähestynyt.
Pieniltä hoikilta naisilta olen kyllä monestikin saanut kiinnostusta osakseni, useampikin sellainen on pitänyt minua kiinnostavana ja haluttavana. Silloin kun olen jossain yökerhossa ollut, niin useamman kerran joku hoikka tai ns. normaalivartaloinen nainen on flirttaillut minulle ja ihan oma-alotteisesti lähestynyt minua, mutta sitten kun olen itse lähestynyt jotain pulskempaa naista (kukaan sellainen ei ole minua itse lähestynyt, ainoastaan ne hoikat naiset), olen tullut joka ainoa kerta torjutuksi. Miksi? Välillä kyllä siksi, että nainen on ollut varattu, mutta muuten?
Olen kyllä itse suhteellisen pienikokoinen näin mieheksi (170 cm ja viime punnituksen mukaan 68 kg, lihasta kuitenkin löytyy kun salitreeniä harrastan, on sixpack-vatsa ja kaikkea, penkistä nousee 100 kg ja jalkaprässistä lähemmäs 200 kg ym.), mutta jos sen takia en lihaville naisille kelpaa, mutta hoikille ja timmeille naisille kyllä, niin sehän tarkoittaa sitä, että lihavat naiset ovat hoikkia pinnallisempia ja vaativampia ulkonäön suhteen. Monesti heidän kuulee kuitenkin valittavan miesten pinnallisuudesta ja tuovan itseään esiin ei-pinnallisena, joten ei kai se niin voi olla, siis etten ulkomuotoni takia kelpaa heille vaan ainoastaan joku jäätävänkokoinen äijänrohjo kelpaa? Jos vika olisi luonteessa tai käytöksessä, niin luulisi, etten sitten kiinnostaisi niitä pieniä hoikkiakaan naisia.
Bongasin oma lihamattini kokkikurssilta. Hän on ihan 176 kiloinen söpöläinen!
Laihduttaminen ei ole lasten leikkiä, sitä se todellakin on, maailman yksinkertaisin asia. Älä käsitä väärin, mulla ei oo mitään ylipainoa vastaa, jokainen on just niinkun itse haluaa, mutta se minua huolestuttaa että haluat olla hoikka mutta olet lihava. Ota ensi lauantai iltapäivä itsellesi, laske netistä löytyvällä laskurilla sopiva kalorivaje itsellesi, jaa se 6 aterialle per päivä. Käytä www.fineli.fi macrojen katsomiseen ja aloita dietti maanantaina. Aika menee yhtä nopeasti kuin se menee muutenkin "ai kappas nyt jo on juhannus tyylillä." Pääasia että aloitat tämän heti etkä viikon päästä. Et edes tarvitse liikuntaa pudottaaksesi rasvaprosentin normaaliin.
Löysin sen silloin , kun en vielä ollut lihonut :)