Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
07.08.2011 |

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Kommentit (277)

Vierailija
181/277 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa olen kämmeneltä maistanut,
Se ei maistunut hyvälle.
Kiima Limaa nuollut sormista useinkin, se on mielestäni erittäin hyvän makuista

Vierailija
182/277 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan teiniiästä asti. Sperman mausta huomaa kuinka testot menny iän myötä alas. Nuorempana sperma oli paksumpaa, vahvemman tuoksusta ja maistu tosi karvaalle. Nyt liki 50v spermaa tulee vähemmän. Se on miedomman hajuista, makuista. Koostumus on Juoksevampi kuin 20v sitten. Olen laittanut luonnolisen vanhenemisen piikkiin. Myöskään seksuaalinen halukkuus ei ole niin kun nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/277 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut. Eksä ei antanut laueta suuhun ja sanoi että antaa sitten kun otan omat spermat suuhuni. No mä sitten laukesin kädelleni ja söin ne spermat siitä. Eksä meni ihan vaikeaksi ja kerran sen jälkeen otti spermat suuhun. Yökki ihan hemmetisti ja sanoi sen olleen ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ei ees niellyt. Ero tuli vähän myöhemmin muista syistä. Nyksä ottaa pillusta ja perseestä munan suuhun ja imee loppuun ja nielee kaiken.

Vierailija
184/277 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon huulilta ja rinnoilta. Joskus niinkin, että en tiedä oliko omaani vai ystävämme. 

Vierailija
185/277 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti suihkussa suihin ja laukesin (ekaa kertaa) hänen suuhunsa. Nostin vaimom ylös ja aloin suudella häntä. Tilanne kiihotti niin paljon että laitoin vaimon käden kalulleni ja laukesin uudestaan n. 15sekunnin päästä. Vesi varmaan laimensi sperman makua, mutta tilanne oli kiihoittava. Myöhemmin olen pari kertaa pyytänyt vaimoa laittamaan spermaani suuhuni lauettuani. Vaikka ajatus siitä on maailman kiihoittavin ennen ejakulaatiota, on se sen jälkeen vieroksuttavaa. Mutta nielin kun itse pyysin. Silti kummeksuttaa tuo mielipiteen muutos...

Vierailija
186/277 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan.

Nuolen usein vaimoa oman laukeamisen jälkeen.

Vierailija
187/277 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten maistanut, kuin suoraan pillusta omaa spermaa pillumehulla blandattuna. Vähän metallinen maku, mutta ei mitenkään paha tai epämielyttävä. 

Vierailija
188/277 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan.

Nuolen usein vaimoa oman laukeamisen jälkeen.

Tuttua. Ei maistu pahalle, eikä yökötytä. Ehkä jonkun asian fanaattiset kannattajat kertovat täällä näitä kauhujuttuja. Ja nielen myös tuon samalla. Aivan kauheaa?

Vierailija
189/277 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. aina kun ota itseltäni päivittäin suihin.

joo. ihan ok maku. se vähän riippuu mitä on syönyt ja juonut viikolla.

joo. naisilta kuulee vähän samoja juttuja: eri makusia kommentteja aina kun ottavat kunnolla suihin multa.

joo. suihinotto on ihan normijuttu ja normiseksii mulla.

Vierailija
190/277 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkauksen jälkeen aina nuolen omat spermani ja laukeamisen jälkeen vaimon pillun puhtaaksi.oli sitten omaa tai vieraan spermaa.M47

Vierailija
191/277 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan se.

Kädeltä, "suoraan suuhun", naamalle, naisten tisseiltä/perseeltä, suutelemalla... ;) nam nam!

Vierailija
192/277 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo otti suihkussa suihin ja laukesin (ekaa kertaa) hänen suuhunsa. Nostin vaimom ylös ja aloin suudella häntä. Tilanne kiihotti niin paljon että laitoin vaimon käden kalulleni ja laukesin uudestaan n. 15sekunnin päästä. Vesi varmaan laimensi sperman makua, mutta tilanne oli kiihoittava. Myöhemmin olen pari kertaa pyytänyt vaimoa laittamaan spermaani suuhuni lauettuani. Vaikka ajatus siitä on maailman kiihoittavin ennen ejakulaatiota, on se sen jälkeen vieroksuttavaa. Mutta nielin kun itse pyysin. Silti kummeksuttaa tuo mielipiteen muutos...

Sama käy xD Mutta se vaan pitää pakottaa itsensä siihen... koska muuten hetken päästä alkaa sit taas harmittaa että miks meni paperiin hukkaan hyvä lasti...

Vierailija
193/277 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen aikaisemmin niin jatkan suuseksillä vaimon tyydyttämistä. Sperman maku muuttuu pillussa makeaksi mistä lie johtuu. Aikoinaan jouduin maistamaan spermaa kun vaimo ei suostunut että laukean suuhun ennenkö olen sen tehnyt. Siis puhun kokemuksella ei ole provo

Vierailija
194/277 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija kirjoitti:

Olen maistanut. Eksä ei antanut laueta suuhun ja sanoi että antaa sitten kun otan omat spermat suuhuni. No mä sitten laukesin kädelleni ja söin ne spermat siitä. Eksä meni ihan vaikeaksi ja kerran sen jälkeen otti spermat suuhun. Yökki ihan hemmetisti ja sanoi sen olleen ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ei ees niellyt. Ero tuli vähän myöhemmin muista syistä. Nyksä ottaa pillusta ja perseestä munan suuhun ja imee loppuun ja nielee kaiken.

Ihme tyyppi oot

Vierailija
195/277 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaimon pillusta nuolen oma spermaani.

Vierailija
196/277 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en halua suudella vaimoa kun hän on ottanut lastin suuhun, mutta jos olen lauennut hänen pilluunsa nuolen sen mielelläni puhtaaksi. En tiedä miksi näin on, mutta spermainen suu ei houkuta, mutta spermainen pillu innostaa vielä laukeamisen jälkeenkin.

Vierailija
197/277 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pillun olen usein nuollut puhtaaksi laukeamiseni jälkeen.

Kiihottavinta on kun "yllättäen käskee" tekemään sen heti orgasmini aikana tai vielä parempaa, juuri ennen laukeamista. Samoin olen kiihottavaksi kokenut kun kieltää nielemästä ennenkuin on suussa kunnon lasti.

Joka kerta ei kuitenkaan sitä halua vaikka sanoo itsekin kiihottuvansa suuresti, monesti on vielä orgasmitkin sormetettu vaikka on alla ollut jo yksi.

Pariin kertaan on hiukan ällöttävältä tuntunut jos on pitkän tauon päälle liisterinomaista ja pahanmakuista tavaraa ihan pillun täydeltä ja jos vielä naamalle istahtaa jolloin valuu päälleni kuin piimäpurkista kaataen.

Suudeltu on myös monesti kun ovat lastit olleet vaimolla suussa, siitä tulee jotenkin nöyryytetympi ja likaisempi olo molemmille joten on jonkunlainen kiihkontappaja.

Vierailija
198/277 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti maistanut omasta kädestä pillusta ja naisen suusta. Olen myös saanut toisen miehen spermat suuhuni. Mahtava tunne kun sperma syöksyy suoraan suuhun.

Vierailija
199/277 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fetissi pakottaa mies nielemään omat tuotokset. Yleensä onnistuu helpoimmin kun mies sidottuna esim sänky x asentoon voi vain kiivetä naamalle ratsastuksen päätteksi 😉

Vierailija
200/277 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden kerran kokeiluksi jäi. Silti ihan ok kokemus. Monesti ajatus maistamisesta kiihottaa runkatessa esim., mutta lauettua se halu häviää pian.