Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Olen, monestikkin naisen huulilta. Viimeksi sunnuntaina ja eipä kyllä maistunut siinä kiihkossa juuri miltään.
T: M41
olen runkannut nahkarukkaset kädessä , lauennut toisen rukkasen kämmenelle ja nuollut sen puhtaaksi. siedettävän makuista oli , kun on asialliset ruokailu tottumukset
Vahingossa olen juu. Sohvalla vedin käteen ja ruiskutin spermat juomalasiin. Jonkin ajan kuluttua nousin ylös ja vein lasin keittiöön jossa piti huuhdella se vedellä, mutta tulikin kusihätä, joten lasi jäi huuhtelematta siihen pöydälle.
Palasin vessasta ja se huuhtelu oli sillä välin jo unohtunut. Kaadoin siihen lasiin makuvissyä ja vähän ihmettelin sen kuohumista, mutten siihen sen enempää kiinnittänyt huomiota. Istuuduin sohvalle ja otin hörpyn lasista, jolloin muistin sinne jääneet spermat 🤮🤮
Olen toki ja pidän mausta ja fiiliksestä mutta poikakaverilta tulee isompi annos ja se on kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Olen toki ja pidän mausta ja fiiliksestä mutta poikakaverilta tulee isompi annos ja se on kiihottavaa
On se hyvää!
Olen maistanut omaa spermaani tyttöystäväni pillusta, kun ensi olin ruiskauttanut ne sinne.
Joka kerta kun tyttöystävä ottaa loppuun asti suihin ja sen jälkeen aina suutelee.
Maisteltu on masturboidessa ja lisäksi nykyisen ihanan naisystäväni pimpistä, kun olen meinannut laueta liian nopeasti, niin olen antanut hänelle suuseksiä, vaikka osa spermasta on jo roiskunut hänen sisään. Se on itse asiassa kiihottanut minua, kun olen maistanut ja nuuhkinut meidän molempien keskenään sekoittuneita lemmenmehuja. Hänen pillunsa tuoksuu kiihottuneena aivan ihanalta ja viettelevältä.joskus kaksikymppisenä omaan asuntoon muutettuani annoin siemennesteen tulla desin mittaa ja join sen kokeeksi siitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis itse kun vedän lasiin niin tosiaan kaadan ne suuhun kun olen kiihottuneessa tilassa. Ehkä enemmän aina testi kuinka paljon sitä voi ottaa suihin...? Olen katsellut noita "bukkake videoita" niin testata miltä se oikeasti tuntuu tai ennemmin maistuu.
Sama juttu. Neljät lastit on ennätys siis nielemisessä.
Toi on kova saavutus nielemisessä.
Exä tuli kerran pyynnöstä istumaan kasvoille ratsastamisen jälkeen. Sittemmin siitä tuli tapa että sai nussitun ja spermaisen pillun nuoltavaks
Spermatun pillun nuoleminen on ihanan kiihottavaa kun saa maistaa molempien mehuja ja kuuma sperma valuu suuhun. Haaveena vielä päästä touhuilemaan jonkun pariskunnan kanssa niin että saisi olla 69 naisen alla kun mies nussii naistaan takaapäin ja tulee pilluun ja itse saisi katsia tämän paraatipaikalta ja nuolla tuoretta spermaa suoraan pillusta
Nannaa ! Nuoleskellut sekä tyttö että poikaystävien vartaloilta. Parasta kun saa eka oman poikkiksen lastin suuhun ja sitten vielä nautti omat
Kyllähän tuo joskus itsetyydytyksen lopuksi on voinut roiskahtaa omille kasvoille asti, jos oikein voimakas orgasmi ja kertynyttä painetta on ollut. Näin vanhemmiten harvoin kuitenkaan enää ihan niin kovaa purkausta tulee, harmi. Parikymppisenä myös ylettyi ottamaan itseltään suihinkin, ja jonkun kerran loppuun asti, vaikka laukeaminen siinä jotenkin vaikeaa olikin.
Mieto, lähes olematon maku, mutta koostumus on sillä tavalla lievästi epämiellyttävä, että suuhun jää joksikin aikaa ikään kuin tahmea kalvo. Ei nyt mikään ylitsepääsemätön asia kuitenkaan. Erikseen ei silti ole tarvetta alkaa maistella, varsinkin kun orgasmin jälkeen kiihotus ja halut häviävät kuin sormien napsautuksesta, mutta jos nyt tuolla tavalla vahingossa saa päälleen, niin ihan ok.
Onhan sitä tullut maistettua kun vaimon pillun puhtaaksi nuolee.
ei kait tuo pillumehuihin sekoittuneena viiliä kummeman makuista. M53
En maistanut enkä maista omaani enkä toisten, yäk.. Naiset voivat maistaa minulta.