Miten te aikuiset kehtaatte valittaa kun kerrankin on lämmintä?
Kyllä, nyt on lämmintä mutta ei mitään hellettä.
Kommentit (15)
Olo on koko ajan hirveä, jalkoja turvottaa, närästää, oksettaa, huimaa. (olen raskaana)
Koti on kuin räjähdyksen jäljiltä.
Mitään en jaksa tehdä.
Voi kun olisi jo syksy.
Olen aina inhonnut kesää. Nyt vielä enemmän.
Mä nautin niistä ihan suunnattomasti. Puin paljon päälle ja ulkoilin pakkasesta riippumatta. En valittanut vaan nautin, ja todellakin jotkut kehtasivat valittaa, vaikka oli mitä mainiointa ulkoilusäätä viikkotolkulla ja kaiken lisäksi mun lempisäätä.
kyllä se minun mielestäni on hellettä. aika tuskallistakin hellettä vielä.
kyllä se haittaa kun alkaa tulla terveydellisiä ongelmia.
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi nauttia helteestä?
Ja myös liian kovista pakkasista saa valittaa.
Jos ei tykkää helteestä, ei tarvitse tykätä pakkasesta ja toisinpäin. Minusta on kummallista, että, jos valittaa 30 asteen pakkasesta, niin pitäisi tykätä 30 asteen helteestä... Ja tosinpäin. Saikohan tästä kukaan mitään selvää....
muuten mutta lemmikeille tämä on kovaa touhua.
aina kun hellepäivänä joudun töissä olla. Jos saisin nauttia kotona olemisesta en helteestä valittaisi. Lomalla helteet suorastaan toivottavaa mutta loma loppui pari viikkoa sitten.
kotona tai töissä olis ilmastointi. Mutta kun lämpötila hipoo sisällä 30 astetta, niin ei ole kivaa!!!
minä valitan helteistä, mutta en valita 30 asteen pakkasistakaan.
30 asteen helteellä vituttaa tuhlata päivä duunissa toisin kuin 30 asteen pakkasella.
joten en valita helteistä.
Mutta lempisäätäni ne eivät ole. Pihalla vielä jaksan olla, mutta kun lähden kyläilemään, niin siellä saa vääjäämättä hikoilla, joten se ei ole kivaa touhua.
Tehtiin Korkeasaariretki, kun oli se +30 ja risat päivä, ja siellä kävi ihana tuuli. Ei tehnyt edes tiukkaa. Mutta kotimatka teki hiostavassa junassa...
Pidän kesästä ja ylipäätään sellaisesta +20 - +25 säästä. Pidän talvella myös pikkupakkasesta ja -2 - -10 on sopiva lämpötila. Sen jälkeen ei ole enää niin kivaa, mutta en silloinkaan valita. -25 asteella en enää mene ulos muuta kuin pakon edessä.
Eniten inhoan 0-kelejä ja sitä 0 - +10 välistä keliä. Yök! Siitä voisin valittaa loputtomiin.
Sitten helpottaa. Jos lämpöaalto katkeaa ja alkaa sen jälkeen uudestaan niin kahden viikon laskenta alkaa alusta.
Enkä mä face-to-face valita, vaikka inhoankin näitä säitä.