Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmikymppisten treffailu

Vierailija
26.07.2011 |

Haluaisin tietää mitä kolmikymppiset naiset yleensä odottavat treffeiltä, esim. tapaamispaikka, mitä tehdään, mistä puhutaan, mistä ei puhuta jne.

Kysyn siksi, että olen kolmikymppinen mies, jolla ei ole kokemusta treffailusta ja vinkit kelpaisivat. En ole kovinkaan komea, kovinkaan tyylikäs, kovinkaan koulutettu, enkä kovinkaan varakas, joten millaisia treffejä minun kannattaisi harkita järjestäväni? Valitettavasti asun pienellä paikkakunnalla, joten treffejä on aika vaikea sopia ruokaravintoloihin. Veisin kyllä muuten mielelläni treffiseurani syömään. Olisi hienoa, jos deittini viihtyisi kanssani tavatessamme, vaikkei treffeistä mitään sen kummempaa seuraisikaan. Tiedän toki, että naisia voi tavata hieman epävirallisemmissakin merkeissä, mutta olisi kiva joskus käydä ihan oikeilla treffeillä.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerta ole aiemmin seurustellut, se on kysymys joka sinun tulee kohdata, koska se askarruttaa varmasti treffikumpppaniasi, kukaan sua ei hylkää sen takia, mutta asiassa kannattaa olla rehellinen, koska tälläiset asiat saavat treffikumppanin pelkäävän pahinta jos totuus kierrellään kertomatta mitään.. jokaista yksityiskohtaa ei tartte kertoa kuhan kertoo kuitenkin jotakin..rehelisesti..

Seurustelemattomuuden selittämisestä tuleekin mielenkiintoista. En oikein itsekään tiedä miksi. Ehkä kypsyn vain muita hitaammin. Naiset eivät oikein koskaan ole olleet minusta kiinnostuneita, vaan olen ollut heille aika näkymätön, joten kai sitten lakkasin yrittämästä ja vuodet vierivät eteenpäin. En ole koskaan oikein viihtynyt baareissa, enkä liikkunut missään harrastusporukoissa. Asun pienellä paikkakunnalla, jossa on varsin rajalliset pariutumismarkkinat. Tietysti voidaan ajatella, että jos minulla olisi ollut kauhea kumppanin tarve, niin olisinhan minä sellaisen hommannut ajat sitten vaikka mikä olisi. En ole varmaan sitten osannut sellaista niin kaivata, mutta nyt olen alkanut ajattelemaan, että olisi kiva kokeilla toisenlaistakin elämää ja saada seuraa pitkiksi illoiksi. Siinäpä niitä selityksiä.

Rupesimme seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa n. kolmikymppisinä. Itelläni oli takana yksi pitkä suhde ja useampia netin kautta tavattuja deittejä. Kumppanini ei ollut seurustellut koskaan aikaisemmin, eikä kokemukset naisista olleet kovin laajat ;).

Tutustuimme yhteisen harrastuksen kautta, ja olimme jo läheisiä siinä kohdassa kun seurustelu alkoi. Tältä pohjalta hänen oli toki helppo lähteä kertomaan "tilanteestaan", mutta minuun teki vaikutuksen hänen avoimuus ja se, miten sinut hän tuntui olevan seurustelemattomuuden kanssa (hän totesi ettei "ollut vain tavannut sellaista naista, joka olisi tuntunut riittävän kiinnostavalta" ..ja kun sellaista naista ei ollut tullut vastaan, hän oli keskittynyt mm. harrastuksiin). Oman ja muutaman ystäväni kokemuksien perusteella seurustelemattomuus ei ole tosiaan huono asia. Parhaimmissa tapauksissa (kuten oman mieheni kohdalla) se tarkoittaa myös sitä, että mies on ehtinyt miettimään mitä elämältä haluaa ja oppinut ymmärtämään myös sen, että todellinen elämä ja todelliset ihmiset ovat kuitenkin aika kaukana median tarjoamasta pintaliitokiiltokuvasta :). Moni nainen arvostaa tuota piirrettä yllättävän paljon. Älä siis ainakaan pyytele anteeksi tai selittele liikaa sitä, miksi seurustelusuhdetta / -suhteita ei ole ollut, keskity mielummin siihen mikä olet nyt ja mitä haluat tulevaisuudelta!

Ensimmäisessä viestissä kysyit myös treffivinkkejä. Itse olen aktiivinen nainen, ja silloin kun tapailin miehiä (netin kautta), pidin eniten toiminnallisista treffeistä. Toiminnan ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, mutta esim. yksillä parhailla ensitreffeilläni minut vietiin sienestämään! Muita hyviä toimintoja voisivat olla kävely- tai souturetki, melonta tai pyöräily -tietysti piknikeväät mukana :). Ja jos kumpaakin kiinnostaa esim. mainittu kiipeily tai vastaava, voitte mennä yhdessä kokeilemaan lajia -jos ei ekoilla treffeillä, niin jossain vaiheessa.

Myös minigolf, keilaus yms. ovat ihan hyviä toiminnallisia vaihtoehtoja, mutta esim. leffadeiteille en ollut koskaan halukas lähtemään.

Tsemppiä seuranhakuun. Vaikutat mieheltä, joka osaa pohtia asioita monelta kannalta ja se on aina plussaa!

Vierailija
102/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun pituudesta ja perusteellsiista vastauksista herää ajatus, että kirjoittajalla on analyyttinen ote asioihin ja asiat on mukava suunnitella etukäteen. Treffit tuntemattoman kanssa sitten taas tuppaavat olla tilanteita, joissa joutu menemään tilanteen mukaan ja etukäteissuunnitelmilla on iso riski romuttua. Ehkä nyt pitää vaan ottaa vähän riskiä ja vähentää pohtimista.

Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? No se, että nolaa itsentä - mutta siitä voi sitten ottaa opiksi. Mitä asioita sitä sitten myöhemmin harmitellaan - sitä, että jotain tuli tehtyä vai sitä, että jotain ei uskaltanut yrittää? Kyllä se on tuo jälkimmäinen osasto.

Jos naispuolisia ystäviä ei ole niin suosittelisin tsemppausapua joltain miespuoliselta kaverilta, vaikka parisuhteessa elävältä. Eiköhän joka miehen vaimo päästä miehensä vapaaillalle ravintolaan jos tarkoitus on näinkin hyvä. Nuo kävely ja elokuvat ovat hyvää perussettiä. Elokuvan voi vuokrata ja katsella myös kotona, jolloin pääsee esittelemään kokkaustaitoja. Jos viinikukkoa nyt ei synnykään, niin eiköhän joka jannulta onnistu kahvit, voileivät ja popcornit.

Minigolf tai keilailu ovat myös kivaa ja niissä joutuu osallistumaan, eikä touhu ole pelkkää passiivista tuijotusta. Hieman sekavaa tekstiä, mutten jaksa nyt jäsennellä enempää :D M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain päättelin tavastasi kirjoittaa. Itse olen kohta 40v enkä ole treffaillut muutamaan vuoteen. Itse kuitenkin ajattelisin, että ekoille treffeille voi mennä ihan vaikka kahvilaan tai syömään. Jutella omana itsenään niitä näitä. Sitten jos synkkaa, voi mennä vaikka elokuviin tai lenkille tai mitä vain. Ei sen tarvitse mitään kummoista olla. Itse en ainakaan oleta että treffikumppani on jokin ohjelmatoimisto tms :)

Vierailija
104/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halusin vain lähettää sinulle paljon positiivisia ajatuksia, vaikutat hyvältä tyypiltä! Anna mennä vaan, ole oma itsesi, äläkä lannistu, jos et heti löydä sitä elämäsi naista. Positiivisella asenteella, kohteliaalla käytöksellä ja hyvällä huumorintajulla saa paljon aikaa. Onnea matkaan!

t. kolmekymppinen perheenäiti

Vierailija
105/107 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on erilaisia, joten tästäkin löytyy varmasti erilaisia mielipiteitä. Ehkä sinun pitää ajatella asiaa omasta näkökulmastasi. Missä vaiheessa sinä haluaisit olla se ainoa treffikumppani?

Mä vaihdoin toisinaan viestejä muutaman kanssa samaan aikaan ja sovin treffejä samalle viikolle. Yleensä kuitenkin ihastuin mielikuviini sen verran voimakkaasti, etten huomannut kuin yhden ehdokkaan kerrallaan. Kun suunniteltiin toisia treffejä, niin muita ei enää rinnalla ollut. Tein noin ehkä senkin takia, etten halunnut saattaa itseäni kahden miehen loukkuun!

Onko muuten ok käydä useamman ihmisen kanssa treffeillä samoihin aikoihin ja missä vaiheessa pitäisi suorittaa karsintaa, ettei tule loukatuksi ketään? Ajattelin esimerkiksi tilannetta, jos pääsen treffeille useamman naisen kanssa ja he tuntevatkin toisensa.

t.36

Vierailija
106/107 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on erilaisia, joten tästäkin löytyy varmasti erilaisia mielipiteitä. Ehkä sinun pitää ajatella asiaa omasta näkökulmastasi. Missä vaiheessa sinä haluaisit olla se ainoa treffikumppani?

t.36

Vaikea kysymys. Kukaan ei halua olla varalla. Kyllä minusta ensimmäisten treffien aikaan voi tavata useampia, koska eihän sitä muuten tiedä millainen on tarjonta. Itsekin olen vähän sellainen asiassa kuin asiassa, että kun pidän jostain, niin haluan vain se yhden asian. Tulee sellainen putkinäkö.

Vierailija
107/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei anna puhnroa,en minäkään antaisi. Itse olin niin hassu et otin prepaidin ihan vaan tätä varten.

66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi