Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmikymppisten treffailu

Vierailija
26.07.2011 |

Haluaisin tietää mitä kolmikymppiset naiset yleensä odottavat treffeiltä, esim. tapaamispaikka, mitä tehdään, mistä puhutaan, mistä ei puhuta jne.

Kysyn siksi, että olen kolmikymppinen mies, jolla ei ole kokemusta treffailusta ja vinkit kelpaisivat. En ole kovinkaan komea, kovinkaan tyylikäs, kovinkaan koulutettu, enkä kovinkaan varakas, joten millaisia treffejä minun kannattaisi harkita järjestäväni? Valitettavasti asun pienellä paikkakunnalla, joten treffejä on aika vaikea sopia ruokaravintoloihin. Veisin kyllä muuten mielelläni treffiseurani syömään. Olisi hienoa, jos deittini viihtyisi kanssani tavatessamme, vaikkei treffeistä mitään sen kummempaa seuraisikaan. Tiedän toki, että naisia voi tavata hieman epävirallisemmissakin merkeissä, mutta olisi kiva joskus käydä ihan oikeilla treffeillä.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten voi treffeilläkin tehdä "tylsiä" asioita. Itse olen kolmekymppinen tavisnainen, enkä todellakaan haluaisi treffeiltä mitään extreme-touhua. Ajattelisin että jos mies sellaisia ehdottaa, niin emme sovi toisillemme.

Kävelyllä kävisin mielelläni. Välillä voisi kävellä kahville ja välillä jätskille ja välillä veneitä katsomaan ja välillä ostaa makkaraperunat kiskalta.

Jos ekat tapaamiset menevät hyvin (ihmisten ilmoilla) sitten mielelläni olisin jomman kumman kotona. Laitettaisiin ruokaa ja katsottaisiin joku leffa.

Tietenkin minulle kelpaavat myös monenlaiset kulttuuririennot, mutta en jaksaisi ihan hirveän usein niissä rampata (siis joka ilta). Ne ovat niitä erityisherkkuja elämään.

Tuollainen tapailu olisi kyllä mukavaa. Mitenkähän tuon naisen tylsyyden voisi ilmaista treffi-ilmoituksessa. "Etsin tylsää naista" ei kuulosta kovin vetoavalta aloitukselta. Minulle kyllä sopisi paremmin kuin hyvin sellainen kiltti ja hissukka nainen, jonka kanssa voisi juoda iltaisin kahvia sohvalla. Olisin varmasti hyvä mies sellaiselle. Ja haluaisin olla.

Vierailija
22/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat niistä ideoita/sanavalintoja omaan ilmoitukseesi. Kerro minkälainen olet, mitä teet vapaalla ja mitä et tee. Se karsii jo osan pois esim ne himoliikkujat ja extreme-ihmiset. ja muista, että ilmoitusta voi aina muokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan sä sait paljon ehdotuksia mutta kaikessa jotain vikaa! taitaa olla vika pääkopassa kun moni sanoi jo ettei tarvi olla mitään spesiaalia...niin sitten sen voi kaataa jos ei muuhun niin siihen että toinen ei ole lenkkikunnossa...hohhoijaa...niin lenkillehän kannattaakin mennä vasta sitten kun on kunnossa.

Vierailija
24/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat niistä ideoita/sanavalintoja omaan ilmoitukseesi. Kerro minkälainen olet, mitä teet vapaalla ja mitä et tee. Se karsii jo osan pois esim ne himoliikkujat ja extreme-ihmiset. ja muista, että ilmoitusta voi aina muokata.

Suunnittelinkin kopioivani muiden viestejä. Great minds think alike.

Ilmeisesti noita treffejä sovitaan nykyään Suomi24-palvelun kautta. Enpä ole ikinä sielläkään ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eipä täällä pienellä paikkakunnallakaan ketään ole mahdollista tavata, joten netti on ainoa vaihtoehto. Jos vaikka tuolta lähellä olevasta hieman isommasta kaupungista sitten sitä treffiseuraa löytyisi. Tietenkin nainen vaatii heti nähdä kuvan ja siinä se sitten onkin.

Vierailija
25/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnostusta on, niin tokihan treffeille voi mennä myös yhdessä opettelemaan, jos nainenkin on kiinnostunut samasta lajista. (Ja jos olet luonteeltasi sen verran rauhallinen, ettei hermot mene kokonaan, jos et jotain asiaa heti opi, toisin kuin allekirjoittanut.)

Kaupungin valikoimasta niin tietämättä ihan hyviä treffipaikkoja ovat eri kahvilat (vaikka päiväsaikaan, jos illemmalla ei enää ole paikkoja auki), kävelyt eri puolille kaupunkia (aluksi julkisilla paikoilla, sitten voi ehdottaa vähän syrjäisempää - jotkut ovat varovaisempia tämän suhteen, eivätkä ihan ensimmäisillä treffeillä haluakaan mihinkään syrjemmälle), lisäksi tulisi mieleen erilaiset tapahtumat lähikaupungeissa - markkinat, festarit, kylätapahtumat, teematapahtumat jne. Tai jos kaupungissasi on jotain nähtävyyksiä, siis kauniita näköalapaikkoja, jossain syrjemmällä oleva kesäkahvila tmv. asioita, niin nekin voisivat olla.

Jutella kannattaa toisaalta ihan arjen asioista, välillä varautua kertomaan jotain itsestään, kiinnostuksenkohteistaan, tulevaisuudentoiveistaan jne, välillä ehkä sanoa pari sanaa jostain ajankohtaisesta tai kommentoida ympäristöä, missä sillä hetkellä ollaan. Ihan perusjutustelulla kyllä pärjää, kunhan tosiaan osaa olla vastaamatta pelkästään yhdellä sanalla kysymyksiin, ja ei anna hirveän ehdotonta mielikuvaa itsestään (ellei sitten sellainen ihminen ole.)

Vierailija
26/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitten mikään treffipaikka! eihän siellä voi mitään puhua. Sinne voi toki mennä sitten kun ollaan jo tapailtu jonkin aikaa!

Vierailija
27/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan sä sait paljon ehdotuksia mutta kaikessa jotain vikaa! taitaa olla vika pääkopassa kun moni sanoi jo ettei tarvi olla mitään spesiaalia...niin sitten sen voi kaataa jos ei muuhun niin siihen että toinen ei ole lenkkikunnossa...hohhoijaa...niin lenkillehän kannattaakin mennä vasta sitten kun on kunnossa.

Sain paljon hyviä ja rohkaisevia ehdotuksia ja olen kiitollinen kyllä niistä.

Vierailija
28/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitten mikään treffipaikka! eihän siellä voi mitään puhua. Sinne voi toki mennä sitten kun ollaan jo tapailtu jonkin aikaa!

Leffa- ja normaaliteatteri on kyllä juuri tuon takia vähän ongelmallinen. Hyvää siinä on se, että jos treffit jatkuvat vaikka kahvilaan, niin on sitten puheenaihe siitä esityksestä. Tosin ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia ihmisten kanssa puheenaiheita löytää. Ja uskon, että tässä iässä se treffiseurakin saa suunsa auki. Eihän me mitään teinejä olla.

Vierailija
29/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunissa maisemissa ja sen jälkeen kahville. Leffan vuokraaminen kotiin ja illallisen kokkaaminen on myös hyvä vaihtoehto, ja edullinen.

Leffaan meno on hyvä ekojen treffien vaihtoehto ujoille, jollainen itse olen :) Silloin pääsee tapaamaan tarvitsematta koko ajan keksiä juteltavaa. Voi leffan ajan vain fiilistellä, tuntuuko tämän tyypin seurassa mukavalta vai ei. Kyllähän siinä pääsee juttelemaan ennen ja jälkeen leffan.

Vierailija
30/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pitkään vankilassa, kääntynyt kolmikymppisenä heteroksi vai parantunut jostain pitkällisestä sairaudesta? vai oletko juuri eronnut pitkästä parisuhteesta? Mietin vain, että miten viot yhtäkkiä olla ihan pihalla kolmikymppisten elämästä ja deittailusta, jos itse olet samaa ikäluokkaa?

Vierailija
31/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ole positiivinen, älä valita ainakaan kovin monesta asiasta, tai päätä lauseet niin että "toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että..."

- ole kohtelias; auta naiselle tuoli alle, avaa ovet jne.

- ole avoin, kerro itsestäsi ja elämästäsi. Älä kuitenkaan ala tilittää hyvin henk. koht. juttuja ellei keskustelunne todella ole juuri niin hyvä ja henkilökohtainen.

- panosta sopivasti, älä piheile. Kukaan ei halua treffeille esson baariin. Älä kuitenkaan liioittele äläkä leuhki; rahalla, auton hienoudella tm. kehuskelu on lähinnä hassua tai ärsyttävää.

- sano kivoja asioita, tyyliin oletpa nätti/onpa kiva mekko. Älä kuitenkaan ammu yli; 5min. ylistylaulu omasta kaunedesta ekoilla treffeillä on vaivaannuttavaa kuultavaa.

- älä esitä vaikeasti tavoiteltavaa; jos oli kivaa niin kerro se ja sano että olisi kiva jos ehdittäisiin tavata uudestaan. Vältä kuitenkin yli-innokuutta, se on ahdistavaa.

- ole vastavuoroinen, älä puhu vain itsestäsi vaan kuuntele myös toista.

Näillä pääsee jo aika pitkälle, jostreffikumppani on ns. oman tasoinen nainen, joka voisi kiinnostua sinusta.

Esim. piknik on kiva ja juuri sopivan persoonallinen idea, jos on kaunis päivä. Et tarvitse ihmeellistä varustusta, viltti, vesi ja joku semihyvä viini riittää.

Vierailija
32/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, mistä kannattaa puhua ja mistä ei. Mielestäni perussääntö on se, että sopivan paljon ja sopivalla tasolla mistä vain voi puhua.

Käytännössä: voit puhua vaikka työstä, mutta et koko iltaa. Tai voit kertoa lapsuudestasi, mutta et lapsuuden kipeimmistä traumoistasi tai äitisuhteesi kompastuskivistä. Voit kertoa että uskonto on tai ei ole sinulle tärkeää, mutta ei kannata hehkuttaa jeesusta tai haukkua kaikkia uskovaisia hihhuleiksi. On kiva kuulla toisen harrastuksista ja siitä, mikä niissä on erityisen kivaa/mielenkiintoista/haastavaa, mutta kukaan ei jaksa luentoa mootttoripyörän hydrauliikkaakseleista.

Ainut asia mikä hetimiten tulee mieleen mistä ei ehkä kannata puhua ollenkaan on seksi; itse en ainakaan haluaisi ekoilla treffeillä kuulla kumppanin mieltymyksistä tm. kovin tarkasti , se olisi tilanteesta riippuen joko pelottavaa tai kiusallista ja tappaisi mahdollisen jännitteen.

Vierailija
33/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita mietityttää oman kuvan lähettäminen. Ja kauneus on aina katsojan silmissä. Kerro ulkonäöstäsi rehellisesti pituus, paino, ruuminrakenne, onko hiuksia päässä jne niin karsituu taas ei-sopivia pois.

Minä ainakin olen etsimässä ihan tavallista suomalaista miestä, jonka kanssa voi tehdä ihan tavallisia asioia, vaikka juuri kyhnöttää sohvannurkassa kahvia/teetä juomassa. Enkä usko olevani ainoa.

Suunnittelinkin kopioivani muiden viestejä. Great minds think alike.

Ilmeisesti noita treffejä sovitaan nykyään Suomi24-palvelun kautta. Enpä ole ikinä sielläkään ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eipä täällä pienellä paikkakunnallakaan ketään ole mahdollista tavata, joten netti on ainoa vaihtoehto. Jos vaikka tuolta lähellä olevasta hieman isommasta kaupungista sitten sitä treffiseuraa löytyisi. Tietenkin nainen vaatii heti nähdä kuvan ja siinä se sitten onkin.

Vierailija
34/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

Etkö tapaa työssäsi naisia?

En halua laittaa tänne sen tarkemmin ammattiani, mutta se on kuitenkin sellainen, jossa ei juuri ihmisiä tapaa.

Vierailija
35/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään ole väliä, miten asiat ovat, vaan miten asiat esittää (voi sanoa, että "olen vaan tällainen tylsä heppu jolla ei edes ole mitään jänniä harrastuksia, sori nyt", tai että "mielestäni pieniin asioihin keskittyminen on hyväksi ihmiselle enkä tarvitse extreme-harrastuksia tunteakseni olevani elossa", siis että kaikki asiat voi esittää joko positiivisesti tai negatiivisesti, ja treffeillä kannattaa tietty suosia ensimmäistä tapaa.

Vierailija
36/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesimme seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa n. kolmikymppisinä. Itelläni oli takana yksi pitkä suhde ja useampia netin kautta tavattuja deittejä. Kumppanini ei ollut seurustellut koskaan aikaisemmin, eikä kokemukset naisista olleet kovin laajat ;).

Tutustuimme yhteisen harrastuksen kautta, ja olimme jo läheisiä siinä kohdassa kun seurustelu alkoi. Tältä pohjalta hänen oli toki helppo lähteä kertomaan "tilanteestaan", mutta minuun teki vaikutuksen hänen avoimuus ja se, miten sinut hän tuntui olevan seurustelemattomuuden kanssa (hän totesi ettei "ollut vain tavannut sellaista naista, joka olisi tuntunut riittävän kiinnostavalta" ..ja kun sellaista naista ei ollut tullut vastaan, hän oli keskittynyt mm. harrastuksiin).

Tästä oli apua. Hyvä, jos noin lyhyt ja helppo selitys riittää ainakin aluksi. Tietysti pitää varautua siihen, että aiheeseen palataan sitten joskus myöhemmin. Ei minulla tuosta asiasta mitään aivan mahdottomia paineita onneksi ole ja aion sanoa niin kuin asia on.

Onko muuten ok käydä useamman ihmisen kanssa treffeillä samoihin aikoihin ja missä vaiheessa pitäisi suorittaa karsintaa, ettei tule loukatuksi ketään? Ajattelin esimerkiksi tilannetta, jos pääsen treffeille useamman naisen kanssa ja he tuntevatkin toisensa.

Vierailija
37/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään ole väliä, miten asiat ovat, vaan miten asiat esittää (voi sanoa, että "olen vaan tällainen tylsä heppu jolla ei edes ole mitään jänniä harrastuksia, sori nyt", tai että "mielestäni pieniin asioihin keskittyminen on hyväksi ihmiselle enkä tarvitse extreme-harrastuksia tunteakseni olevani elossa", siis että kaikki asiat voi esittää joko positiivisesti tai negatiivisesti, ja treffeillä kannattaa tietty suosia ensimmäistä tapaa.

Ymmärrän toki tuon. Kirjoitan täällä, kuten kirjoitan, koska haluan saada oikeita ja kunnollisia neuvoja, joita voin sitten soveltaa.

Vierailija
38/107 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halusin vain lähettää sinulle paljon positiivisia ajatuksia, vaikutat hyvältä tyypiltä! Anna mennä vaan, ole oma itsesi, äläkä lannistu, jos et heti löydä sitä elämäsi naista. Positiivisella asenteella, kohteliaalla käytöksellä ja hyvällä huumorintajulla saa paljon aikaa. Onnea matkaan! t. kolmekymppinen perheenäiti

Onnea matkaan - sinusta saa joku hyvän miehen :)

Vierailija
39/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pitkään vankilassa, kääntynyt kolmikymppisenä heteroksi vai parantunut jostain pitkällisestä sairaudesta? vai oletko juuri eronnut pitkästä parisuhteesta? Mietin vain, että miten viot yhtäkkiä olla ihan pihalla kolmikymppisten elämästä ja deittailusta, jos itse olet samaa ikäluokkaa?

Mitähän sitä tähän vastaisi. Olen ollut vähän sellainen oman elämäni sivusta katsoja, mutta nyt haluaisin jotain muutosta.

Vierailija
40/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia mikä hetimiten tulee mieleen mistä ei ehkä kannata puhua ollenkaan on seksi; itse en ainakaan haluaisi ekoilla treffeillä kuulla kumppanin mieltymyksistä tm. kovin tarkasti , se olisi tilanteesta riippuen joko pelottavaa tai kiusallista ja tappaisi mahdollisen jännitteen.

En kyllä aikonutkaan puhua vieraan ihmisen kanssa seksiasioista. Tekeekö joku muka niinkin? Ei hemmetti, jos se treffiseura alkaa tuosta aiheesta niin lähden kävelemään. Nyt alkoi ahdistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi