Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmikymppisten treffailu

Vierailija
26.07.2011 |

Haluaisin tietää mitä kolmikymppiset naiset yleensä odottavat treffeiltä, esim. tapaamispaikka, mitä tehdään, mistä puhutaan, mistä ei puhuta jne.

Kysyn siksi, että olen kolmikymppinen mies, jolla ei ole kokemusta treffailusta ja vinkit kelpaisivat. En ole kovinkaan komea, kovinkaan tyylikäs, kovinkaan koulutettu, enkä kovinkaan varakas, joten millaisia treffejä minun kannattaisi harkita järjestäväni? Valitettavasti asun pienellä paikkakunnalla, joten treffejä on aika vaikea sopia ruokaravintoloihin. Veisin kyllä muuten mielelläni treffiseurani syömään. Olisi hienoa, jos deittini viihtyisi kanssani tavatessamme, vaikkei treffeistä mitään sen kummempaa seuraisikaan. Tiedän toki, että naisia voi tavata hieman epävirallisemmissakin merkeissä, mutta olisi kiva joskus käydä ihan oikeilla treffeillä.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahvilla läheisessä kaupungissa, olen istunut torikahvilla, huoltiksella, kahvilassa jne. Julkisella paikalla on helppo käydä ensitreffeillä, jutunaiheet tulee kuin itsestään.

Kolmekymppinen nainenkin jo ymmärtää että on tekemisissä oikean ihmisen, ei parikymppiä juuri täyttäneen hupakon fantasioiden teräsmiehen kanssa. Jos ei ymmärrä, ei tarvitse toista kertaa tavata.

Itse en oo kaivannut ensitreffejä mihinkään ravintolaan tai leffaan, ne on sit ollut toisten treffien kohdalla, sitten kun on jo vähän tutustunut. Kutsuipa joku mut kotiinsa illalliselle, se oli oikeasti hienoa vaikka siitä suhteesta ei parin treffin lisäksi muuta herunutkaan.

Ole vain kohtelias ja oma itsesi, mutta jos oma itsesi on alemmuuskompleksinen surkeilija; hoida se itsetunto kuntoon ennen treffejä. Kukaan nainen ei halua kuunnella miten surkea ihminen seuralainen kokee olevansa.

Vierailija
42/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain kohtelias ja oma itsesi, mutta jos oma itsesi on alemmuuskompleksinen surkeilija; hoida se itsetunto kuntoon ennen treffejä. Kukaan nainen ei halua kuunnella miten surkea ihminen seuralainen kokee olevansa.

En onneksi ole alemmuuskompleksinen surkeilija. Viestistäsi tuli tosiaan mieleen tuo treffien järjestys. Esimerkiksi ensimmäiset, toiset ja kolmannet treffit. Miten noilla tulisi edetä? Ensin sinne kahville, toisilla treffeillä sitten jotain muuta? Miten viedä asiaa eteenpäin ja millä tahdilla, ettei treffiseura ajattele, että tämä ei johda mihinkään tai tahti on liian kova? En tähtää nopeaan seksin saamiseen. Toisaalta joku nainen saattaa pitää sitäkin ongelmana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole alemmuuskompleksinen surkeilija. Viestistäsi tuli tosiaan mieleen tuo treffien järjestys. Esimerkiksi ensimmäiset, toiset ja kolmannet treffit. Miten noilla tulisi edetä? Ensin sinne kahville, toisilla treffeillä sitten jotain muuta? Miten viedä asiaa eteenpäin ja millä tahdilla, ettei treffiseura ajattele, että tämä ei johda mihinkään tai tahti on liian kova? En tähtää nopeaan seksin saamiseen. Toisaalta joku nainen saattaa pitää sitäkin ongelmana.

jos ei stressais vaan menis fiilispohjalta miltä tuntuu ja miten toinen ajattelee?

Vierailija
44/107 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei stressais vaan menis fiilispohjalta miltä tuntuu ja miten toinen ajattelee?

Niin se varmasti sitten käytännössä menee.

Vierailija
45/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä sellaista ketjun vastauksia uudestaan tänään lukiessa mieleen, että kuinka määrätietoinen kolmekymppinen nainen yleensä olettaa samaa ikäluokkaa olevan miehen olevan?

Pitääkö olla hirveän valmis elämä, suunnitelmat selvillä ja sellainen, ettei enää kauheasti muutu? Itselläni nimittäin ei ole kovinkaan valmis elämä, ei suunnitelmia ja pyrin kehittämään itseäni jotenkin. Minua hirvittää ajatus suhteesta naisen kanssa, jolla on valmis elämä, johon minut vain sijoitetaan jonnekin. Pitävätkö kolmekymppiset naiset kaltaistani tahdottomana ja selkärangattomana vässykkänä, joka ei tiedä mitä tahtoo? En kuitenkaan ole mikään pummi tai renttu, vaan työssäkäyvä ja asuntonsa omistava normaali kaveri.

Olisi hieno löytää sellainen nainen, jonka kanssa voisi sitten tehdä yhdessä niitä suunnitelmia elämää varten.

Älkää nyt ottako tätä kysymystäni enää merkkinä huonosta itsetunnostani. Itsetuntoni ei ole erityisen huono, olen vain täysin pihalla seurusteluasioista, eikä minulla ole nykyään naispuolisia kavereita, joiden kanssa olisin voinut jutella näistä asioista.

Vierailija
46/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsimässä itselleen juuri tiettyyn kohtaan sopivaa miestä.

Ja sitten on niitä naisia joihin itsekin kuulun, eli etsin miestä jonka kanssa itse sopii olemaan, joka vain sujahtaa elämääni ilman sen ihmeellisempiä säätämisiä ja miettimisiä.

Mutten missään nimessä halua miestä "joka ei ikinä muutu" jos se tarkoittaa miestä, joka ei halua kehittää itseään. Jokainen ihminen muuttuu vuosien varrella ja itse erosin miehestäni juuri sen takia ettei hän halunnut mitenkään muuttua, kaiken piti olla juuri niin kuin 14 vuotta aiemminkin.

Mutta kolmikymppisillä naisilla on jo aika usein perhettä, silloin sun on oltava valmis sijoittumaan lasten jälkeen ja myöhemmin rinnalle. Koska olettaisin jokaisen terveen miehen haluavan naisen, joka välittää lapsistaan ja toisaalta jokainen tervepäinen mies haluaa mun mielestäni ajatella myös niitä mahdollisia huomioonotettavia lapsia.

Mutta jos sulla ei ole _mitään_ suunnitelmia elämääsi ajatellen, ei sekään ole hyvä. Jotain pysyvyyttä kuitenkin on hyvä olla, viisivuotissuunnitelma ;) Ja se, että teet joskus niitä asioita joista haaveilet ääneen, se on plussaa. Ettet leimaudu ikuiseksi taivaanrannan maalariksi.

Ei me naisetkaan nyt niin itsevarmoja olla kuin viesteistäsi saa kuvan.

Vierailija
47/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kolmikymppisillä naisilla on jo aika usein perhettä, silloin sun on oltava valmis sijoittumaan lasten jälkeen ja myöhemmin rinnalle. Koska olettaisin jokaisen terveen miehen haluavan naisen, joka välittää lapsistaan ja toisaalta jokainen tervepäinen mies haluaa mun mielestäni ajatella myös niitä mahdollisia huomioonotettavia lapsia.

Tästä karikosta aion luovia ohi mainitsemalla ilmoituksessa etsiväni lapsetonta naista treffeille.

Ehkä tässä iässä olisi sitten syytä hieman sähköpostitella ennen treffeille menoa, että tiedetään toisesta enemmän. Toisaalta siinä on vaarana, että päässään muodostaa toisesta kuvan, joka sitten tavatessa osoittautuukin vääräksi.

Jos otan yhteyttä naiseen treffipalstan kautta, niin onkohan "hei, haluaisitko tavata" -tyylisellä viestillä mitään mahdollisuuksia vai pitääkö keksiä jotain erikoisempaa?

Vierailija
48/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kolmikymppisellä naisella on lapsia, että se on "karikko, josta pitää luovia"..

Vierailija
49/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä mainita, jos et halua naista, jolla on jo lapsia. Itse en haluaisi tilanteeseen, jossa lapseni ovat miehelle ongelma. Eli avoimesti vaan lähtökohdat esiin.

En ole koskaan vastannut näihin deittipalstojen viesteihin, ellei mies ole kertonut pääpiirteittäin itsestään siinä ensimmäsessä viestissään. Eli pelkkä "Lähdetkö kahville kolmekymppisen miehen kanssa?" ei ihan riitä.

Vierailija
50/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kolmikymppisellä naisella on lapsia, että se on "karikko, josta pitää luovia"..

En halua seurustella perheellisen kanssa. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu.

Vierailija
51/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vastannut näihin deittipalstojen viesteihin, ellei mies ole kertonut pääpiirteittäin itsestään siinä ensimmäsessä viestissään. Eli pelkkä "Lähdetkö kahville kolmekymppisen miehen kanssa?" ei ihan riitä.

Aion kertoa toki itsestäni pääpiirteittäin, esim. ammattini ja harrastukseni, yleensä elämäntyylistäni, luonteen laadustani ja varmaan laitan myös, että kuvan saa pyytämällä, jos haluaa. Tuo kuvajuttu on samalla pieni testi sille naiselle, vaikka en nyt pahasti ajattelekaan henkilöstä, joka haluaa nähdä kuvani. Käsitinkö oikein, että heti ilmoitukseen kuvan laittamalla saa enemmän vastauksia? En ole häikäisevän komea, vaan aika tavallinen.

Vierailija
52/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin aikanaan yhden lapsen äitinä muutaman vuoden aikana erinäisiä miehiä ja ainoastaan yksi oli sellainen, jonka kiinnostus lopahti kuulleessaan että mulla oli lapsi.

Olin aikanaan jopa vähän yllättynyt siitä, etteivät miehet pitäneet äitiyttä minään ehdottomana esteenä. Mainittakoon vielä, että miehet olivat hyvin kouluttautuneita ja menestyneitä. Osalla oli omia lapsia ja osalla ei.

Vierailija
53/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin aikanaan yhden lapsen äitinä muutaman vuoden aikana erinäisiä miehiä ja ainoastaan yksi oli sellainen, jonka kiinnostus lopahti kuulleessaan että mulla oli lapsi.

Olin aikanaan jopa vähän yllättynyt siitä, etteivät miehet pitäneet äitiyttä minään ehdottomana esteenä. Mainittakoon vielä, että miehet olivat hyvin kouluttautuneita ja menestyneitä. Osalla oli omia lapsia ja osalla ei.

No yritin taas olla vitsikäs. En halua perheellistä naista, koska haluaisin normaalin seurusteluajan, enkä oikein osaa ainakaan vielä olla lasten kanssa. Omien lasten kanssa sitten on varmaan eri asia.

Vierailija
54/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan jaksa plärätä kuvattomia ilmoituksia ihan oikeesti.

Ja koita keksiä siihen ilmoitukseen jotain kivaa. Jos ilmoitus on noin vakavikko-henkinen kuin osa kirjoituksistasi täällä, niin en pidättäisi hengitystäni vastauksia odotellessa.

Vähän pilkettä silmäkulmaan ja kuva esille. Laita otsikoksi vaikka "Eksyksissä treffimaailmassa", niin joku reipas emäntä saattaa kiinnostua.

Vierailija
55/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan jaksa plärätä kuvattomia ilmoituksia ihan oikeesti.

Ja koita keksiä siihen ilmoitukseen jotain kivaa. Jos ilmoitus on noin vakavikko-henkinen kuin osa kirjoituksistasi täällä, niin en pidättäisi hengitystäni vastauksia odotellessa.

Vähän pilkettä silmäkulmaan ja kuva esille. Laita otsikoksi vaikka "Eksyksissä treffimaailmassa", niin joku reipas emäntä saattaa kiinnostua.

En vain haluaisi laittaa kuvaani nettiin avoimeen jakoon. Enkä muutenkaan levitellä asioitani netissä omalla nimelläni.

TOki kirjoitan mahdollisen treffi-ilmoituksen eri tavalla kuin kirjoitan täällä.

Vierailija
56/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikkihan" laittavat nettiin kuvan. Millä oikeesti luulet herättäväsi mielenkiintoa ilman sitä kuvaa. Oon ymmärtänyt että ilman erityisen säkenöivää ilmoitusta miehillä saattaa olla vaikeuksia saada mitään vastauksia.

Vierailija
57/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, varmasti joku kolmekymppinen nainen saa sinusta hyvän miehen. Tavallisuus on oikeasti ihan raikasta, kun niin paljon on sellaisia ihme elähtäneitä pleijereitä liikkeellä.

Olen itse kolmekymppinen nainen ja pk-seudulta. Pidän enemmän ujohkoista miehistä, joilla ei ole jotain valmista kaavaa mielessä, miten minut pokataan. Usein parhaat deitit ovat sellaisia, että aloitetaan kahvilla ja sitten jos siltä tuntuu, niin voi käydä vielä illallisella/jäätelöllä tms. Puheenaiheena kiinnostaa esim. yhteiskunnalliset asiat, jolloin keskustelussa pystyy hahmottamaan miehen poliittisia ja muita mielipiteitä. Yleisestä yksityiseen siis. Ja ihan riittää, että huumoria löytyy ja taitoa nauraa itselleen. Eli olisi hyvä antaa mielikuva siitä, että olet sinut itsesi ja historiasi kanssa.

Kyllä sinulle aivan varmasti löytyy nainen, pidät vaan itsestäsi hyvää huolta ja olet avoin.

Vierailija
58/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hieman alle 30, mutta jaan saman ajatuksen kanssasi. Eli en halua edes tapailla miestä jolla olisi lapsia. Eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa!

Elämäni tähän asti ihanin mies vei minut treffeille kävelylenkille iltaisella. Itse pidän tähtien katselusta, joten se oli oikein miellyttävää ja rentoa treffailua..

Vierailija
59/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan miehiltä viestejä. Joidenkin ilmoitus on yhden rivin mittainen, joillakin pidempi. Osalla on kuva, osalla ei. Kaikki ovat viestissään minulle kertoneet jotain itsestään. Kovin syvällistä ei tarvitse ensimmäisessä viestissä kertoa, mutta jos ajatus on kirjoitella muutaman viesti ennen tapaamista, niin ei kannata heti pyytä kahville tms. Monen kanssa olen kirjoitellut kuvia vaihtamatta, muutaman olen tavannut. Muiden kanssa on huomattu, etteivät ajatukset, toiveet, elämäntilanne jne kohtaa.

Vierailija
60/107 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, varmasti joku kolmekymppinen nainen saa sinusta hyvän miehen. Tavallisuus on oikeasti ihan raikasta, kun niin paljon on sellaisia ihme elähtäneitä pleijereitä liikkeellä.

Olen itse kolmekymppinen nainen ja pk-seudulta. Pidän enemmän ujohkoista miehistä, joilla ei ole jotain valmista kaavaa mielessä, miten minut pokataan. Usein parhaat deitit ovat sellaisia, että aloitetaan kahvilla ja sitten jos siltä tuntuu, niin voi käydä vielä illallisella/jäätelöllä tms. Puheenaiheena kiinnostaa esim. yhteiskunnalliset asiat, jolloin keskustelussa pystyy hahmottamaan miehen poliittisia ja muita mielipiteitä. Yleisestä yksityiseen siis. Ja ihan riittää, että huumoria löytyy ja taitoa nauraa itselleen. Eli olisi hyvä antaa mielikuva siitä, että olet sinut itsesi ja historiasi kanssa.

Kyllä sinulle aivan varmasti löytyy nainen, pidät vaan itsestäsi hyvää huolta ja olet avoin.

Minulla ei tosiaan ole seurustelusuhteita takana. Siinä taitaa olla myös yksi välteltävä aihe ensitreffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi