Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin miehen hauskat naiskuviot, naurattaa !

Vierailija
27.09.2026 |

Hänellä oli pitempiaikainen suhde, nainen lähti. Nyt miehen luona käy lähinnä remppaisen näköisiä naisia pyörähtämässä viikon-kaksi, sen jälkeen taas poikamies. Yksikään nainen ei hänellä pysy, vallan jotain todella rähjäisen näköisiä naisia siellä pyörii, näkee hyvin, ettei mies enää saa asiallista naista kun ensimmäinen lähti, saa tyytyä noihin mimmeihin joita kukaan muu mies ei ole huolinut, eikä edes nuo mimmit pysy kauan tuolla. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitäisi pysyä?

Kuka jaksaa samaa naista monta päivää?

Vierailija
2/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuntuu silläkin miehellä naisia ilmeisesti jatkuvalla syötöllä piisaavan, vaikka laatutaso ei olekaan korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on mielestäsi niin hauskaa että oikein naurattaa? Oletko jotenkin poikkeava?

Vierailija
4/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa? No, niinhän ne sanoo että hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
5/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti tuntuu silläkin miehellä naisia ilmeisesti jatkuvalla syötöllä piisaavan, vaikka laatutaso ei olekaan korkea.

Käykö sinulla kukaan edes panoasennossa ---eri---

Vierailija
6/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitäisi pysyä?

Kuka jaksaa samaa naista monta päivää?

Tämä!

Se monta päivää on jo kokeiltu sen exän kanssa.

Vierailija
7/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Valtaosa miehistä ei saa minkäännäköisten naisten kanssa mitään fwb-säätöjä tai irtopanoja.

Ei minua haittaisi olla kyseinen mies. Olen hyväpalkkainen julkisen työntekijä enkä ole koskenut naiseen 11 vuoteen. Yritystä on ollut.

Vierailija
8/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ulkonäkö riittää tuohon. Minä olen saanut 0 kertaa "kevyttä seuraa" mukaan 48 ikävuoteen mennessä. Yksi pidempi suhde

Vierailija
9/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini käy aina lauantaisin kaupassa, naurattaa! HIHHIHHII HAHHAHHAA EEEHEHEHE AAHAHAHA!

Vierailija
10/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kärvistelee puutteessa. Siitä kateus.

Vierailija
11/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri siis oppi kerrasta, että nainen kelpaa vain pussientyhjennykseen? ja jonkunhan se on hyvä ne rumemmatkin hoitaa, etteivät ala feministeiksi, niinkuin saamattomille aina käy.

Vierailija
12/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee sitä vastentahtoisesti. Jos naistenvaihto miellyttää, tämä on luonne ja luonteen vastaan eivoi mitään. Tuskimpa tämä ensimmäinenkin nainen ilman mitään syytää maisemia vaihtoi. Älä ole huolissa miehestä, hän ei ole itsekin itsestä huolissa. Näköjään tyllää tämmöisestä.

Vierailija
13/13 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tee sitä vastentahtoisesti. Jos naistenvaihto miellyttää, tämä on luonne ja luonteen vastaan eivoi mitään. Tuskimpa tämä ensimmäinenkin nainen ilman mitään syytää maisemia vaihtoi. Älä ole huolissa miehestä, hän ei ole itsekin itsestä huolissa. Näköjään tyllää tämmöisestä.

Thllää= tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi