Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen naimisissa olevaa miestä, jolla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
14.07.2011 |

Todella suloset tyttäret hänellä, täytyy sanoa!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessani viestejäsi. Ehkä ne olivat sinusta hauskoja. Minusta eivät. Mutta ehkä sait tästä jotain, millä saat tuntea tänä iltana hyvää oloa ja tyydytystä.

Se, joka kirjoitti ystävästään, joka joutui kulkemaan isin panoreissuilla kulissina.

Ettei kenellekään jäis ainakaan ihan hirveen paha maku suuhun, niin paljastan, mistä on kyse:

Tuo mies on naimisissa minun kanssani, ja toinen tytöistä on meidän yhteinen lapsemme. Eli lämmitellään tässä uudelleen välejä, ja ihan hyvältä alkaa näyttää!

Sori kun hölmöilin, mutta netissä suhtautuminen toisiin naisiin on välillä niin hulvatonta, etten voinut vastustaa kiusausta :D

Vierailija
42/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä huumorintajuasi. Minulle tuli todella paha olo lukiessani viestejäsi. Ehkä ne olivat sinusta hauskoja. Minusta eivät. Mutta ehkä sait tästä jotain, millä saat tuntea tänä iltana hyvää oloa ja tyydytystä. Se, joka kirjoitti ystävästään, joka joutui kulkemaan isin panoreissuilla kulissina.

No, ei se varsinaisesti ollut edes huumoria, kunhan aikaa kulutin.

Olen pahoillani, että sinulle tuli huono olo:(

Eikä kenenkään pitäisi joutua kokemaan samaa kuin ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi