Vau, mä olen voittanut kasan rahaa!
Ja vieläpä Facebookia käyttämällä, on tää uskomatonta :) Kohta varmaan menen sekaisin onnesta.
"
Hello .. voittaja
Onnittelut!
Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että nimesi näkyy Facebook vammaisille Ohjeet edistäminen ja me annamme sinulle koko summan 150,000 dollari USD (Sata ja viisikymmentä tuhatta Yhdysvaltain dollaria), joka on summa olet voittanut.
Nimesi valittiin raflle joka tehtiin eilen joten tarvitsemme teidän nopean vastauksen, jotta voimme jatkaa kuljetetaan perille rahasto.
Nimesi valittiin herra Mark Zuckerberg toimitusjohtaja Facebook (perustaja ja pääjohtaja) edistäminen tehtiin, jotta kaikki facebook käyttäjä hyötyvät saada yhtiö teki Facebook on ensimmäinen ja kaikkien aikojen suurin keino vastata sekä uusien että vanhojen ystävät.
Promo tehtiin palvelemaan keinona arvostavansa kävijöitä sivuillamme ja myös auttaa ihmisiä taistelemaan köyhyyttä ja ylläpitää elintasoa unconfortable ihmisiä.
sinun kannattaa ottaa yhteyttä maksua osastolla koko nimesi ja osoitteesi sähköpostilla alla, jotta he voivat edetä toimittaa rahat sinulle.
Maksu Osasto sähköpostiosoite: fhelpdisabled0@gmail.com
Onnittelut vielä kerran.
Thanks,
Facebook Team
Facebook © 2011 · Englanti (US).
"
Joo-o, lehmätkin lentelee.
Kommentit (4)
Laita nyt heti sinne sähköpostia, älä unohda henkilötunnustasi ja tilinumeroa. Oikeastaan voisit skannata pankilta saamasi avaintaulukon tunnusluvun ja salasanasi kanssa. Ties vaikka saat rahat jo ensi viikolla!
Olen niin kade :D
Laita nyt heti sinne sähköpostia, älä unohda henkilötunnustasi ja tilinumeroa. Oikeastaan voisit skannata pankilta saamasi avaintaulukon tunnusluvun ja salasanasi kanssa. Ties vaikka saat rahat jo ensi viikolla!
Olen niin kade :D
että voisin nimen, henkilötunnuksen ja tilitiedot laittaa mutta en huomannut ajatella käyttäjätunnusta ja salasanaa avainlukulistan mukana. Kiitos uudestaan, tämä saa minut niin onnelliseksi!
ap
Peter Oslo -nimiseltä henkilöltä oli tullut.
ap