Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen naimisissa olevaa miestä, jolla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
14.07.2011 |

Todella suloset tyttäret hänellä, täytyy sanoa!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapailette? Entä miten tytöt suhtautuvat sinuun, eivätkö vahingossa paljasta äidilleen näitä tapaamisia?

Tapailemme milloin missäkin, toistemme kodeissa ja ravintoloissa, käydään yhdessä eri paikoissa... Tytöt on monesti mukana, nuorempi lähes joka kerta. He suhtautuvat minuun tosi hyvin ja tykkäävät olla porukassa mukana.

Vierailija
22/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORA!

huora ottaa maksun, ap on vaan säälittävä lutka!

häpeä!

En pidä itseäni huorana (jos annan, annan ilmaiseksi) enkä myöskään lutkana (olen melko tarkka tavarastani). Kiitos kuitenkin osallistumisesta tähän keskusteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette molemmat aikuisia ja kykeneviä tekemään omat päätöksenne koskien elämiänne.

Vierailija
24/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että kun av-mamma pitää toista miestä, on tämä mies pikantti lisä mamman jännittävään arkeen. Toki myös yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan ja itsestäänselvästi yhteenmuuttaessa revitään lapsetkin uuden onnen luokse uuteen kotiin.

Kun taas av-mamman mies pitää toista naista, tämä toinen nainen on HUAARRRAAA ja säälittävä lutka, perheenrikkoja, sekoittaa lasten päät ja vamppaa viattoman miehen.

Olen puhunut

Av-mammamoraali onkin jotakin ihan muuta kuin normimoraali :D

Ja oikeesti; kyllä noita varattuja pienten lasten isukkeja pörrää joka ikinen viikonloppu baareissa seuraa etsimällä etsimässä, että ei "vieraan" naisen tarvitse olla lainkaan aloitteellinen varatun seuran löytämisen suhteen... uskokaa jo, te pilvilinnoissa elävät hömelöt!

Vierailija
25/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta jallittanut naimisissa oleva mies minua, soittaa ja tulee kylään. Niin sitkeä, ettei usko mitään. aikuiset lapset kummallakin ja lapsenlapsia.

Täytyisiköhän soittaa vaimolleen, vaikka on se vaimo mulle joskus aikoinaan soittanut.

Vierailija
26/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ne kerro äidilleen että käytiin isän ja "Sussun" kans jätskillä?

Älä vaan sano, että lasten isä kieltää kertomasta sinusta äidille.. :/

Vierailija
27/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ulkomaalainen,onko?

Vierailija
28/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen excuse tälle, että tapailee toista naista? Miksi sinä pilaat perheen elämän, varattuihin ei pidä kajota.

Vierailija
29/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne lapset ihmettele, kuka sinä olet? Ja eikö ne kerro äidilleen että käytiin isän ja "Sussun" kans jätskillä? Älä vaan sano, että lasten isä kieltää kertomasta sinusta äidille.. :/

Ei ne ihmettele. Nuorempi ei ainakaan kerro mitään, koska ei osaa puhua kuin muutaman hassun sanan. Vanhemmasta en tiedä, tuskinpa puhuu äidilleen mitään.

Vierailija
30/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli heti mieleen,et mies on ulkomaalainen,onko?

Suomalainen mies on kyseessä.

Vierailija
31/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen excuse tälle, että tapailee toista naista? Miksi sinä pilaat perheen elämän, varattuihin ei pidä kajota.

En minä pilaa kenenkään elämää, päinvastoin!

Vierailija
32/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat lasten äidin ja lasten oikeuden kokonaiseen perheeseen ja autat miestä aviolupauksen rikkomisessa.

Kysyin miten mies perustelee käytöstään sinulle, miksi tapailee?

Vierailija
33/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mitään romanttista tai panemista, mistä moinen oletus

Vierailija
34/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi naisissa. Ollaan monesti puhuttu asiasta ja aika rankkoja takaumiakin on tullut välillä kun on tajunnut, että siellä ja täällä oltiin isin kans vain siksi, että pääsi sen ja tämän naisen luo.

Kaverillani ja hänen sisaruksillaan on ollut todella vaikeaa. Eniten kuitenkin tiedän kaverini elämästä ja nuoruus oli tosi rankka näiden traumojen takia ja vielä pitkälle aikuisikään on ollut monenlaista ongelmaa, mikä on johtunut juuri tästä lapsuuden turvattomuudesta ja siitä kun tajusi, että isä petti häntä ja äitiä. Häntä sillä tavalla, että hän oli kulissina kun isä lähti vieraiden naisten luo.

Kaverini isä onneksi kuoli suht nuorena. Mutta sitä kaverini on monesti ihmetellyt, että millainen nainen on valmis tekemään treffit sillä tavalla, että mies tuo tyttönsä matkassa kulissiksi, että pääsee kotoa livahtamaan.

En osaa sanoa sinulle ap mitään. Itse tiesi valitset ja elämä on ihmeellistä. Onneksi kaverini kuitenkin on saanut rauhan elämäänsä ja muutenkin löytänyt tasapainon. Kuolleelle isälleen ei ole koskaan antanut anteeksi.

Vierailija
35/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kohtelee lastensa äitiä noin törkeällä tavalla? Miten voit luottaa häneen, kun tiedät, että hän kykenee valehtelemaan parisuhteessa ja aika helpostikin? Miksi uskot, että sinun kanssasi mies on erilainen ja että tämä nykyinen vaimo ansaitsee kohtalonsa? Eikö totuus kuitenkin ole, että pettäjä tekee aina omat valintansa ja tässä tapauksessa hän tietoisesti loukkaa elämäntä tärkeintä ihmistä (lastensa äiti)? Sillä tavalla hän osoittaa, että ei välitä myöskään lapsistaan ja näiden tunteistaan. Lapsille valehtelu ja isän vehtailu on aina kova pala.

Minä en kykenisi rakastamaan enkä arvostamaan enkä missään nimessä luottamaan pettäjään. Sellainen tapaus on eri, jossa mies heti kertoo puolisolleen tavanneensa elämänsä naisen ja hakee heti eroa. Hän ainakin arvostaa puolisoaan sen verran, että ei pidä tätä pimennossa todellisesta tilanteesta. Mutta valehtelijaa ja pettäjää en kykene millään muotoa hyväksymään. En kyllä arvostaisi sellaistakaan ihmistä, jolle olisi noin helppoa rikkoa lastensa koti. Ei yritystä, ei parisuhdeterapiaa, vaan sännätään vaan heti uuteen suhteeseen.

Tiesitkö muuten, että avioerossa on aina kaksi osapuolta, ja niin kauan kuin ei käsittele eronsa syitä (joihin asiantuntijoiden mukaan menee noin kaksi vuotta), toistaa samaa kaavaa myös seuraavissa suhteissaan. Miehet syyllistyvät tähän lähes aina. Ei ymmärretä omaa osuutta erossa, ajatellaan aina kaiken olleen exän vikaa, ja samaa ankeaa kaavaa toistetaan seuraavissakin suhteissa. Onnea vain elämääsi.

Hyvin sanottu, varsinkin toi 'ensimmäinen'. Mistäpä tiedät että jos tämä mies nyt ottaa eron ja menisitte naimisiin tai muuten vain 'yhteen', että pettäisi sinua sitten taas jonkun toisen kanssa?

Itse olen kyllä tosi anteeksantavainen luonne ja en sellanen 'herkkä' että jos mies pettäisi niin en juoksis suoraan hakemaan avioeroa. Voisin jopa 'hyväksyä' ja antaa anteeks pitkäänkin jatkuneen salasuhteen jos mies sitä oikeesti katuisi ja siitä juteltaisiin, mutta koska kaikki ei minunkaltaisiani ole, niin oikeesti kannnattaa miettiä kannattaako toi sun juttu ollenkaan. Jos miehen vaimo saa tietää ja mahdollisesti tulee ero, tuskin se mies sun kanssa yhtään parempi on, yhtä paska sulle tulee olemaan kuin nyxälleenkin. Jos tilanne olis jotenki toisin niin ehkä se olis tullu ihan aluks selväks ja se olis kertonut vaimolle että oon löytäny sen elämäni naisen, haluan eron.

Vierailija
36/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa on vieläkin eri siviilisäädyt ja sosiaaliluokat, niinkuin on ollut kautta aikojen. On siis parempia ihmisiä, jotka elävät loukkaamatta toisia ihmisiä ja tekemällä osansa tässä yhteiskunnassa yhteisen hyvän eteen ja tuottaen verorahoja ja sitten on näitä jotka ovat alemmassa kastissa, sivistymättömiä, aiheuttavat toisille harmia tai eivät yksinkertaisesti pysty elämään yleisten sääntöjen ja normien mukaan = luuserit, sosiaalipummit, hyväksikäyttäjät ja huorat. Joihinkin tuohon viimeiseen kastiin kuuluu ap (joka ei ilmeisesti pysty itse edes ymmärtämään asemaansa tässä yhteiskunnassa)

Vierailija
37/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lukenut ketjua

Vierailija
38/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko että miehellä on vaimo? Ainakin hänen elämänsä pilaat. Myöskin lapset voi ottaa sen todella raskaasti, vaikka kuinka ihana 'äitipuoli' sinusta tulisikin. Jos siis tulee ero tän teiän suhteen mahdollisen paljastumisen myötä.

Vierailija
39/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kenellekään jäis ainakaan ihan hirveen paha maku suuhun, niin paljastan, mistä on kyse:

Tuo mies on naimisissa minun kanssani, ja toinen tytöistä on meidän yhteinen lapsemme. Eli lämmitellään tässä uudelleen välejä, ja ihan hyvältä alkaa näyttää!

Sori kun hölmöilin, mutta netissä suhtautuminen toisiin naisiin on välillä niin hulvatonta, etten voinut vastustaa kiusausta :D

Vierailija
40/42 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ensimmäinen toinen nainen tällä palstalla. Ei siis mitenkään ainutlaatuinen aloitus. Ja teidänhän välinen se asia loppujenlopuksi on.