Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
121/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva paikka, on tullut useasti käytyä, mutta koko ruokailusta on mennyt aina maku, kun kohdallemme on sattunut keski-ikäinen miestarjoilija, joka on ilmeisesti työskennellyt kyseisessä paikassa jo vuositolkulla. Koskaan en ole nähnyt hänen hymyilevän, aina yhtä tympeänä tulee mumisemaan siihen pöydän viereen ja viestii olemuksellaan että "voisitteko painua *ittuun siitä, ei kiinnosta teidän ruoat". Ja joo, myönnän, en ole koskaan vielä laittanut Amarillolle palautetta kyseisestä äijästä vaikka on monta kertaa ollut tarkoitus.

Vierailija
122/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olin Raision Myllyn Kappahlissa ostamassa hametta häihin.

Olin 7-8 kuulla raskaana (isot rinnat ja vatsakumpua aika paljon).

Nuori naismyyjä tuli minua palvelemaan ja kertoin mitä tarvitsen. Siinä hän hetken ihmetteli kun kuitenkin olisi pitänyt löytää jotain joka peittää koko olemukseni.

Lopulta hän nyrpeästi totesi ettei heiltä taida löytyä mitään minun kokoani, kun olen tuollainen PÄÄRYNÄVARTALO. Siis mitä??!! "Olen raskaana." Koin tavan ilmaista asia todella loukkaavana, koska normaalisti olen x-vartalo ja nyt oli kyseessä raskaus ja myyjän tapa ilmaista asia oli tyyliin "liikkuisit säkin nyt edes vähän että löytyis edes jotain vaatetta tollaselle vartalolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata yhtä tonnikalajuttua, jota aiemmin on ollut. Sanoi ettei ole tonnikalaa. Yritin kysyä vastaavantyyppistä tuotetta. Ehdin sanoa "Ennen oli sellainen...." kun ämmä karjaisi "EI OLE TONNIKALAA MINKÄÄNLAISTA!"

No en ole siellä sen jälkeen käynyt, ennen oli vakimesta.

Henkilökohtainen tonnikalamissio? :)))

t.305

Vierailija
124/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva paikka, on tullut useasti käytyä, mutta koko ruokailusta on mennyt aina maku, kun kohdallemme on sattunut keski-ikäinen miestarjoilija, joka on ilmeisesti työskennellyt kyseisessä paikassa jo vuositolkulla. Koskaan en ole nähnyt hänen hymyilevän, aina yhtä tympeänä tulee mumisemaan siihen pöydän viereen ja viestii olemuksellaan että "voisitteko painua *ittuun siitä, ei kiinnosta teidän ruoat". Ja joo, myönnän, en ole koskaan vielä laittanut Amarillolle palautetta kyseisestä äijästä vaikka on monta kertaa ollut tarkoitus.

Vierailija
125/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpiä hammaslääkäreitä saa etsiä!

ja pelkään hammaslääkärissä käyntiä, mitä tapahtunu sulle?

Vierailija
126/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata yhtä tonnikalajuttua, jota aiemmin on ollut. Sanoi ettei ole tonnikalaa. Yritin kysyä vastaavantyyppistä tuotetta. Ehdin sanoa "Ennen oli sellainen...." kun ämmä karjaisi "EI OLE TONNIKALAA MINKÄÄNLAISTA!"

t.305

Moni sushipaikka on ottanut periaatteeksi olla myymättä tonnikalaa, koska eivät halua kannattaa tonnikalan kalastamista sukupuuttoon.

Vierailija
127/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko Jyväskylää vai Kuopiota?

Nuo eivät ole Etelä-Savoa. Itse tarkoitin Mikkeliä.

t. Se ekana tuosta maininnut

arvasin että kyseessä on Mikkeli, siellä saa huonoa palvelua joka liikkeessä, se on sitä savolaista lupsakkuutta.

niin ja kuten muutkin: jyväskylä on keski-suomea ja kuopio pohjois-savoa tai sydän-savoa.

Vierailija
128/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman huonoa palvelua, asiakkaalle ei kerrota toimenpiteistä, hinnoista eikä vaihtoehtoja selitä tarpeeksi selkeästi.

Vaihdoin hammaslääkäriä ja firmaa kesken hoitojakson.

Vierailija
129/673 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäystävällinen yli 50-vuotias naismyyjä nauroi asiakkaille päin naamaa. Asia liittyi myyjän omaan tekniseen osaamiseen kassalla, mutta hän käänsi sen asiakkaan varallisuuteen liittyväksi asiaksi.

Viereiseltä kassalta nuori mukava naismyyjä tuli sitten auttamaan teknisessä ongelmassa tätä vanhaa kääkkää. Mutta edelleen omaa nolouttaan peittääkseen tämä kääkkä nauroi asiakkaalleen päin naamaa.

Asiakaspalvelusta ei ollut tietoakaan. No, tuskin hän oli sitä alaa kovin paljon opiskellutkaan... Jotenkin junttius paistoi tästä hienostelevasta myyjästä läpi.

Vierailija
130/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 08:54"]

mä yritin moneen otteeseen ostaa mikroaaltouunia, mutta ei palvelultu.
Unikulmassa, sekä keskustassa että korvessa oltiin ainoita asiakkaita ja miehet vaan juttelivat keskenään. Siellä Espoossa oli vielä joku kassa, tai joku oven luona ja sille vilkattiin kiitos hyvästä palvelusta, sitten kun teidän ukot suostuu lopettaa kahvittelunsa.
Pahiten on jäänyt mieleen kun olin n 10 kg ylipainoinen, olen kuitenkin 170 cm pitkä, eli se 10 kg uppoaa pituuteen ihan ok. Olin todella kuvankauniin työkaverin kanssa vaateliikkeessä Fredalla, kun mulle sanottiin heillä ei ole mitään minulle, olen liian iso. Työkaverini on lähes 180 cm pitkä, painaa max 60 kg, on siis kaunis, hoikka ja vielä tosi mukana ihminen ja tämä alkoi huutamaan myyjälle.
Kumpikaan ei olla käyty siellä ikinä sen jälkeen, liike on vielä hyvin voimissaan. Harmi kun ei tehty valitusta, työntekijä ei meinaa taatusti ollut omistaja.

[/quote]

Mitähän sä tarkotat tolla että paino "uppoaa" pituuteen? Jos olet ylipainoinen 10kg niin sitten olet ylipainoinen. Eikä se 10kg mihinkään muualle uppoa kuin sipsinä ja limukkana vatsan pohjalle. Entä jos heillä nyt ei vaan sattunut olemaan sinun kokoisellesi ponttoonille vaatteita? Entä jos liikkeessä ei tosiaan ollut mitään sinulle ja he olivat vain rehellisiä? Ihme asioista ihmiset nykyään pahoittavat mielensä.

Vierailija
131/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2011 klo 15:01"]

Asioiden pimittämistä, vääristelyä ja tahallista harhaan johtamista.

[/quote]

Mä komppaan tätä, mummon kuolinpesän asioiden hoito oli todella tuskaista, tai siihen saakka kaikki meni suht OK, kunnes niille selvisi, että me ihan oikeasti jaetaan se perintö perillisten kesken ja kellään ei ole tiliä Sampo pankissa vaan rahat lähtee ulos...

Vierailija
132/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 22:51"]

Rakennusprojektimme aikana olemme huomanneet miten järkyttävällä mallilla asiakaspalvelu eri liikkeissä voi olla!

Listan kärjessä on SKAALA, jolta ostimme ikkunat ja ovet. Lähes joka tuotteessa oli vikoja. Ja nyt ei puhuta pienistä naarmuista ja vioista vaan esim. yksi koko lavallinen ikkunoita oli vedetty muovikelmuun maalipinnan ollessa vielä märkä!! Sillä seurauksella, että kun tontilla avasimme paketin, saimme huomata, että kaikki ikkunan puitteet olivat uurteiset ja raidalliset piukkaan päälle kiskotun muovin vuoksi!

Muita virheitä mm. pähkinänvärinen ovi oli petsattu oranssin värisellä öljyllä räikeäksi oranssiksi, messinkiosat vaikka oli sovittu teräksen väriset, kulmia pois ikkunoista, tiivisteet rullalla ikkunaväleissä, vaaleanpunaisia kittipaikkausjälkiä jo tullessa jne. jne.

Myyjän reaktio tähän on lähettää jatkuvasti laskuja, vaikka asiakas on tehnyt ensin suullisen reklamaation ja sitten kirjallisen reklamaation, johon ei ole saanut vastausta. Myyjää vaikea tavoittaa, ja kääntää puhelut tehtaalle, jossa puhelua pompotetaan henkilöltä toiselle.

Samaan kastiin "kannattaa pysytellä kaukana" asetamme tästedes myös TULIKIVEN sisustuskivi-puolen. Harmittaa oma naivius, että olettaa, että ihmisillä on halu myyjä hyviä tuotteita tai ainakin korjata virheet, jos niitä on. Eniten suututtaa huono asiakaspalvelu. Kivitasot kun eivät edes ole kovin halpoja, niin olettaa, että ne olisivat sentään hyviä.

Laattapistettä sen sijaan suosittelen, palvelu on todella hyvää ja asiantuntevaa!

[/quote]

No mä en suosittelle Espoo Suomenojan Laattapistettä. Aivan syvältä. Toiselta puolen tietä löytyy oikeasti palvelevia laattakauppoja.

Vierailija
133/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 08:54"]

mä yritin moneen otteeseen ostaa mikroaaltouunia, mutta ei palvelultu.
Unikulmassa, sekä keskustassa että korvessa oltiin ainoita asiakkaita ja miehet vaan juttelivat keskenään. Siellä Espoossa oli vielä joku kassa, tai joku oven luona ja sille vilkattiin kiitos hyvästä palvelusta, sitten kun teidän ukot suostuu lopettaa kahvittelunsa.
Pahiten on jäänyt mieleen kun olin n 10 kg ylipainoinen, olen kuitenkin 170 cm pitkä, eli se 10 kg uppoaa pituuteen ihan ok. Olin todella kuvankauniin työkaverin kanssa vaateliikkeessä Fredalla, kun mulle sanottiin heillä ei ole mitään minulle, olen liian iso. Työkaverini on lähes 180 cm pitkä, painaa max 60 kg, on siis kaunis, hoikka ja vielä tosi mukana ihminen ja tämä alkoi huutamaan myyjälle.
Kumpikaan ei olla käyty siellä ikinä sen jälkeen, liike on vielä hyvin voimissaan. Harmi kun ei tehty valitusta, työntekijä ei meinaa taatusti ollut omistaja.

[/quote]

Mitähän sä tarkotat tolla että paino "uppoaa" pituuteen? Jos olet ylipainoinen 10kg niin sitten olet ylipainoinen. Eikä se 10kg mihinkään muualle uppoa kuin sipsinä ja limukkana vatsan pohjalle. Entä jos heillä nyt ei vaan sattunut olemaan sinun kokoisellesi ponttoonille vaatteita? Entä jos liikkeessä ei tosiaan ollut mitään sinulle ja he olivat vain rehellisiä? Ihme asioista ihmiset nykyään pahoittavat mielensä.

[/quote]

No kyllä mä väitän että 10 kg ylipainoa on eri asia 180 cm ja 150 cm.

Kyseisessä liikkeessä on myynnissä kuitenkin huiveja, käsilaukkuja, koruja, jotka käyvät kaikille kiloista huolimatta. Tai olisin voinut ostaa lahjakortin lahjaksi. Sekään ei kiloja kysele.

Se että toinen arvostelee tuntematonta ihmistä, se on törkeää.

Vierailija
134/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa Maritiimissä menimme isämme kanssa ostamaan veneeseen varaosia (isäni on ammattikalastaja). Itäsuomalaisella murteella ei palvelua herunut. No osat oli jokatapauksessa saatava joten n. viikon kuluttua hieman "tuunasin" itseäni ja jopa oli kaksi myyjää kilpaa minua palvelemassa. Silti jäi hieman huono maku kyseisestä firmasta, kaikki ei ole espoolaisia kermap****tä joilla on haukilahden rannassa purjevene.

Vierailija
135/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2012 klo 22:51"]

t.305

Moni sushipaikka on ottanut periaatteeksi olla myymättä tonnikalaa, koska eivät halua kannattaa tonnikalan kalastamista sukupuuttoon.

Jep, esim. Tukholmassa tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
136/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 11:24"]

Naisoptikko provosoitui optiikkaan liittyvistä kysymyksistäni, kun yritin saada selkoa miksi jotkut linssit eivät sovi minulle. Hän vaan jankutti, että näkeminen on aina subjektiivista. Hän suositteli minulle ihan sopimattomia sankoja. Vaihdoin muualle, ostin lopulta lasit kalliimmalla tutusta, luotettavasta, palvelevasta optikkoliikkeestä, jossa osattiin heti vastata kysymyksiini ja jossa todella nähtiin vaivaa (tilailtiin sopivia sankoja eikä vaan äkkiä yritetty myydä jotain, kaupanteko kesti viikkoja, mutta saivatpa tyytyväisen asiakkaan, joka suosittelee liikettä muillekin).

[/quote]

Sain samantyylistä palvelua Lahden Nissenillä.. Olin hankkinut uudet silmälasit ja sain niiden käytöstä ihan jumalatonta päänsärkyä. Menin sitten Nissenille kysymään, että mikäs mättää, niin ERITTÄIN nihkeästi suostuttiin edes katsomaan onko laseissa vikaa. Noh, sittenhän selvisi, että olen saanut lasit ihan väärillä vahvuuksilla ja sangat olivat epäsopivat. Linssit vaihdettiin nyrpeästi uusiin ja kehdtattiin pyytää vielä lisämaksua tästä "palvelusta". Sankoja venkslattiin jotenkin, mutta en huomannut niissä mitään eroa. Kun sain uudet linssit, nekin aiheuttivat järkyttävää päänsärkyä.

Ajattelin, että ei voi olla totta ja marssin takaisin liikkeeseen. Paikalla sain syyllistämistä ja saarnaa siitä, miten noin vahvat (-2,5) linssit aiheuttaa ihan normaalisti päänsärkyä ja laseissa ei ole mitään vikaa. Ja en kuulemma huolehdi näöstäni tarpeeksi hyvin??

Eivät alkaneet laseja enää katsomaan ja minut lähestulkoon häädettiin liikkeestä ERITTÄIN törkeästi. Enpä ole voinut kalliita lasejani käyttää vaan siirryin kokonaan piilolinsseihin...

Vierailija
137/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 11:24"]

Naisoptikko provosoitui optiikkaan liittyvistä kysymyksistäni, kun yritin saada selkoa miksi jotkut linssit eivät sovi minulle. Hän vaan jankutti, että näkeminen on aina subjektiivista. Hän suositteli minulle ihan sopimattomia sankoja. Vaihdoin muualle, ostin lopulta lasit kalliimmalla tutusta, luotettavasta, palvelevasta optikkoliikkeestä, jossa osattiin heti vastata kysymyksiini ja jossa todella nähtiin vaivaa (tilailtiin sopivia sankoja eikä vaan äkkiä yritetty myydä jotain, kaupanteko kesti viikkoja, mutta saivatpa tyytyväisen asiakkaan, joka suosittelee liikettä muillekin).

[/quote]

Sain samantyylistä palvelua Lahden Nissenillä.. Olin hankkinut uudet silmälasit ja sain niiden käytöstä ihan jumalatonta päänsärkyä. Menin sitten Nissenille kysymään, että mikäs mättää, niin ERITTÄIN nihkeästi suostuttiin edes katsomaan onko laseissa vikaa. Noh, sittenhän selvisi, että olen saanut lasit ihan väärillä vahvuuksilla ja sangat olivat epäsopivat. Linssit vaihdettiin nyrpeästi uusiin ja kehdtattiin pyytää vielä lisämaksua tästä "palvelusta". Sankoja venkslattiin jotenkin, mutta en huomannut niissä mitään eroa. Kun sain uudet linssit, nekin aiheuttivat järkyttävää päänsärkyä.

Ajattelin, että ei voi olla totta ja marssin takaisin liikkeeseen. Paikalla sain syyllistämistä ja saarnaa siitä, miten noin vahvat (-2,5) linssit aiheuttaa ihan normaalisti päänsärkyä ja laseissa ei ole mitään vikaa. Ja en kuulemma huolehdi näöstäni tarpeeksi hyvin??

Eivät alkaneet laseja enää katsomaan ja minut lähestulkoon häädettiin liikkeestä ERITTÄIN törkeästi. Enpä ole voinut kalliita lasejani käyttää vaan siirryin kokonaan piilolinsseihin...

[/quote]

Aika moni on valittanut, että Nissenin lasit aiheuttavat päänsärkyä.

Vierailija
138/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Keskussairaalassa

Äitini joutui tämän vuoden alussa hoitoon eräälle sisätautien vuodeosastolle. Muuten oli aivan loistavat hoitajat ja lääkärit, mutta yksi hoitaja oli täysi idiootti:( Ilkeä ja selvästi työhönsä jo aikoja sitten kyllästynyt. Kun yritin kysellä äitini vointia, tämä naikkonen vain tiuskaisi jotain "no en kuule yhtään tiedä" kun yritin kysellä äitini vointia. Sama nainen myös kohteli toista hoitajaa (taisi olla opiskelija) todella alentavasti ollessani paikalla. 

Vierailija
139/673 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein tapaus mulle sattui vuosia sitten Oulun Onlyssa. Olin kerännyt myyjän avulla useat farkut sovitettavaksi, ja sovituskopissa tietenkin tuhraantui hetki jos toinenkin. Tyhjässä myymälässä en kuvitellut että ajankäyttöni olisi ongelma, kunnes kuulin kahden myyjän keskustelun kopin ulkopuolella.

Yksi kysyi omalta myyjältäni, onko sovarissa joku, ja myyjä tähän että on se yks siellä mutta se on ollu siellä ihan vitun kauan ja mitähän vittua se siellä tekee.

Vaihdoin omat vaatteet päälle, vein farkut myyjälle ja poistuin. Harmittaa vieläkin etten sanonut tälle mitään - olin niin nolostunut että halusin vain nopeasti pois.

Vierailija
140/673 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ForAll Pasila

Olen irtisanoutunut salilta jo 2 kk sitten ja minua laskutetaan salin toimesta edelleen. Olen yrittänyt asiaa monta kertaa kysellä meilillä ja puhelimitse eikä kumpaankaan vastata. Mistä voin vaatia korvauksia kyseiseltä huijarifirmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi