Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
81/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 253, 256 ja 260

Todellakin hyvin kirjoitettuja tekstejä, eikä todellakaan tullut valittajan tai urputtajan kuvaa, vaan hauskasti kuvailtu arjen sattumuksia!

Lukisin kyllä kirjoittajan mahd. blogia tai muita tuotoksia mielelläni. :)

Vierailija
82/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaa muistaa, että asiakaspalvelutilanteita on niin paljon, että väkisinkin niihin osuu noita huonoja sekaan. Että jos elämän varrelta luettelee vaikka kymmenenkin tapausta, niin ei se välttämättä hirveän iso prosentti kokonaisuudesta ole.

Ja toisaalta suurimmalla osalla on varmasti vähintään saman verran niitä todella hyviäkin kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tulipa hyvä mieli kun jotkut ilmeisesti jopa tykkää lukea noita pitkiäkin tekstejä:)

Vierailija
84/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, sisältävätkö haluamani meikkivoiteet liivatetta. Vastaus: katso netistä!

Minulla oli diagnostisoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. Kysyin kahdelta eri lääkäriltäå perusteta diagnoosiin, molempien vastaus oli "Katso netistä!"

Vierailija
85/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta. kaikki on niin vaikeata.

Sitä vastoin ko. tavaratalon Herkussa kassoilla ja lihatiskiltä erinomaista.

Vierailija
86/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia autoja myymällä rikastu, niissä on niin pieni kate...

Vierailija
87/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "nää on sit kalliita" juttu on sattunu muutaman kerran. En ole ymmärtänyt loukkaantua kun yleensä on tullut sellaiselta kassalta joka on ollut kaikin puolin ystävällinen ja maininnut jostain tuotteesta joka on moninkertaisesta tavanomaista samanlaista kalliimpi että kai huomasit, itsekin vähän äimän oloisena. Arvostan sitä, jos on vahingossa sattunut joku monen kympin shampoopullo koriin niin kyllä harmittais jälkeenpäin.

joskus kassat on neuvoneet halvemman vastaavan tuotteen,tyyliin pyydän buranaa niin saattavat sanoa että kumpaa haluat, tässä on toinenkin ibuprofeiini joka on muutman euron halvempi.

En näytä mielestäni keppikerjäläiseltä, mutta en kyllä sellaiseltakaan joka ostaisi "vain merkkituotteita" laadusta välittämättä.

Vierailija
88/673 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin ostamassa kaulakorua torilta kun ensin olin tietysti hiplannut kaikki tarjolla olevat ihastellen. Myyjä sitten alkoi jostain syystä huutaa että hänhän ei varkaiden kanssa tee kauppoja - koru jäi hänelle ja toivoin että maa olisi nielaissut minut.

Yksi toinen tapaus taas oli huonoa palvelua myyjän pomon kannalta, edelläni oleva asiakas marisi myyjälle että miksi teillä xxxx on kalliimpaa kuin muissa liikkeissä - myyjäneiti siihen silmiään muljautellen mukaili että eiks olekin, itse menen aina sinen toiseen liikkeeseen - alkoi oikein hymyilyttää, ja arvostin myyjän rehellisyyttä, toivottavasti ei saanut kuulla kunniaansa jälkeenpäin.

Vierailija
89/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin valittaja-tyyppiä? En edes jaksanut lukea...huh-huh tuota urputuksen määrää.

En ole. Tuli tosiaan vähän pitkä viesti, mutta ei sitä ole pakko lukea. Eikös tässä ollut tarkoitus kertoa saamastaan huonosta palvelusta? Onko sanamäärän suhteen olemassa jokin raja? Myönnän, että mulla on paha tapa kirjoittaa pitkiä viestejä, mutta ei siitä sen suurempia psykologisia päätelmiä voi vetää. Tykkään vaan kirjoittaa, ja kovin helposti tekstien pituus venyy.

Ja urputuksen määrä... :D Noh, jos kertoo saamastaan huonosta palvelusta, niin miten se pitäisi kertoa ettei olisi "urputusta"?:) Positiivisia kokemuksiako mun olisi pitänyt tähän kirjoittaa?

Vierailija
90/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampopankki Itäkeskus.

Vierailija
91/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen todellisuuteen kun kysyin bussikuskilta, että menehään tämää X:ään, kuski tokaisi veemäsesti, että etkö osaa lukea???

Vierailija
92/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkeaa tiedotusta, sopimuksen purkaminen tuntui olevan lähes mahdotonta jne.

Lisäksi ylimielistä, välinpitämätöntä käytöstä tilanteessa, jossa olisi jo pitänyt osata pyytää anteeksi ja tarjota hyvitystä.

Ei kiitos Elixiaa enää koskaan!

Vierailija
93/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli aika hassu tapaus. Olin sellaisella naishierojalla joskus. Hyvin osasi hieroa, mutta olisikin ehkä kannattanut pysyä siinä minkä osaa. Hieromisen lisäksi puhui ja tenttasi ja neuvoi ihan tauotta, mm. kyseli lääkitykseni ja viisasteli niistä (allergialääkitys). Ei mun kuulemma pitäisi niitä käyttää ("keuhkojen kuuluu puhdistua!" -joo en edes käyttänyt keuhkolääkkeitä).

Huomasin ettei henkilöllä ole alkeellisintakaan käsitystä lääkkeistä, mutta oli vaan sitä mieltä että ne on aina pahasta. Puhui ihan eri lääkeryhmästäkin kuin minä (vaikka olin kertonut mitä lääkkeitä käytän). Kun lopulta sain taottua hierojan päähän, että kyllä mulla nyt vaan tarve noille lääkkeille on, niin hän sanoi, että "no ainakin sun kyllä pitäis lääkärin kans noista puhua!". Juu, reseptilääkkeistähän en ole lääkärin kanssa puhunutkaan koskaan ennen, kiitos vaan oivalluksesta :D Tuo lääkehomma meni kyllä ihan puoskaroinnin puolelle, jos miettii että joku vähemmän kriittinen vielä uskoisi mitä tämä täti itsevarmana sepittää.

Tämä ei ollut ainut juttu vaan näitä vilisi koko sen hieronnan ajan. Yleisesti hän kyseli kaikkea ja alkoi "terapoimaan". Latelemaan neuvot (jotka kuulostivat käskyiltä) pöytään että sun pitää vaan nyt tehdä näin ja näin ja näin. Hän teki IHAN koko ajan käsittämättömiä päätelmiä ja oletuksia musta, ja aina oli lähtökohtana että mä olen ihan avuton, hukassa, pihalla ja tietämätön kaikesta ja hän minut parantaa. Hän siis tavallaan itse oletti mulle ongelmia ja sitten kertoi miten mun tulee toimia päästäkseni niistä. Mä koko ajan korjailin sitten näitä outoja oletuksia, mutta ei se oikeastaan vaikuttanut kun hän löysi aina uuden "ongelman" musta :D

Esim. mulla on polvissa arvet teiniaikojen mopoilusta. Ei ne ole mua häirinneet, elämässä on vähän isompiakin juttuja kuin melko huomaamattomat arvet polvissa. Ei ole tullut mieleen etteikö voisi esim. hametta käyttää ihan vapaasti. No kun tämä hieroja näki ne arvet, niin hän päivitteli niitä ja alkoi latoa oletuksiaan siitä miten mulla on varmasti vaikeaa kun on ne arvet ja voi olla aika paha juttu jos haluaisi vaikka pitää hametta kesällä jne :D Ei vaikuttanut vaikka sanoin, että no eipä nuo ole mua mitenkään häirinneet. Hän oli jo päättänyt, että mulla on ongelma niiden arpien kanssa ja keittiöpsykologisoi, miten mun tulee muuttaa ajatteluani, hyväksyä ne arvet elämän jäljiksi, osaksi elämääni jne :D

Joo mutta kumminkin, tuossa vähän tuollainen epätavallisempi "huono palvelu", kun oli itse palvelun osalta oikein hyvää, mutta sitten tuo muu tunkeilu ja puoskarointi ehkä kiristi vähän hermoja :D Jotenkin absurdi tilanne, kun en mä mihinkään yhdistettyyn terapia-lääkitysneuvonta-väittelykerhoon tullut vaan hierottavaksi… Varmasti ihan hyvää tarkoitti mutta itsekritiikki voisi olla paikallaan ettei esiinny joka alan asiantuntijana jos ei sitä todellakaan ole...

En nyt kirjoita pidempään ettei kukaan menetä yöuniaan ;) Tämäkin oli jo varmaan liikaa...

Vierailija
94/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä hieroja mainosta siis mitään vaihtoehtohoitoja? Nehän on näitä kaikenmaailman reikihoitajia jotka on siis kristityille kiellettyjä, samoin kuin jooga.

Vierailija
95/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä hieroja mainosta siis mitään vaihtoehtohoitoja? Nehän on näitä kaikenmaailman reikihoitajia jotka on siis kristityille kiellettyjä, samoin kuin jooga.

miksi jooga olisi kristitylle kiellettyä?

Vierailija
96/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan muistaakseni mainostanut, tosin sitä juttua tuli hierojalta siihen malliin etten kaikkea muista millään, kun tuosta on jo useampi vuosi. Tuo itse hieronta tosin ei ollut mikään ihan perushieronta vaan jokin erikoisversio... Mutta ihan koulutettu hieroja oli, siis hierontaan, mutta ei lääkehoitoon ja terapointiin :D

Reikihoidosta mulla on se kuva, että siinä ei suuremmin puhuta. Tässä "hoidossa" taas tilanne oli päinvastainen, oli suorastaan uuvuttavaa koko ajan korjata niitä erikoisia oletuksia ja päätelmiä mitä tulee mun henkiseen puoleen ja kyvykkyyteen hoitaa asioitani.

Jotain naisten semihuuhaalehtiä oli odotushuoneessa kyllä, että varmaan vähän oli kyllä hurahtanut johonkin "kokonaisvaltaiseen hoitoon" tms. Ai niin ja jossain vaiheessa sanoi mulle, että "kyllä sä saat mulle sanoa vastaan, sano vaan vastaan, ei tarvi ujostella (tms)". Tää oli kanssa aika koomista, kun mä en muista kenellekään tuntemattomalle joutuneeni niin paljoa sanoa vastaan kuin hänelle... En sitten tiedä mistä tää käänteisreaktio tuli, kun mä nimenomaan sanoin toistuvasti vastaan...

Vierailija
97/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jooga olisi kristitylle kiellettyä?

Shaivismi pitää sisällään lukuisia Shivan palvontaan keskittyneitä hindulaisia suuntauksia joissa mm. jooga ja tantra ovat yleisiä harjoitusmenetelmiä.

Vierailija
98/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hindulaisuuteen ehkä. Käy jatkossa vaan ihan perushieronnassa älä leiki noitten voimien kanssa.

Vierailija
99/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hindulaisuuteen ehkä. Käy jatkossa vaan ihan perushieronnassa älä leiki noitten voimien kanssa.

Joo ei jostain syystä houkutellut mennä sinne uudelleen, kun ärtymys ja hermojen kiristyminen ei ole sitä mitä mä haen hierojalta. Sitten voisin mennä, jos se hieroja suostuis olemaan hiljaa.

Tuo onkin aika jännä ajatus, jos se yrittikin mua käännyttää salaa johonkin... :D Taisi kumminkin olla vaan tyyppi joka haluaa tuntea itsensä tärkeäksi ja osaavaksi joka alalla...

Vierailija
100/673 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jooga on Intiassa jo tuhansia vuosia sitten harras uskonnonharjoitusmuoto, jossa palvotaan ja lepytellään jumalia. Jooga ei ole rentoutus- tai voimistelumuoto, vaikka Suomeen tuotaessa 1960-luvulla sitä markkinoitiin niin. (Vapaaksi valkoisen valheen verkosta, Vironhovi 2000, 59.) ”Meditaatio ja mantrat kuuluvat ns. joogaprosessiin, jolla pyritään transsiin ja korkeampaan tietoisuuteen kohti kosmista jumaluutta” (Kansan Sanomat huhtikuu 2001,13).

Joogaharjoituksia kuvataan alan kirjallisuudessa esim: ”Joogaharjoituksessa asennon tai liikkeen ulkoista muotoa tärkeämpi on kokemus, jonka se antaa.” ”Joogaharjoitus on mielenkiintoinen tutkimusmatka itseen, jonka tavoite on, että ihminen kokisi olevansa läheisempi itselleen, tietoisempi ruumiistaan ja ainutkertaisuudestaan. Joogaharjoitus avaa mahdollisuuksia itsensä parempaan tuntemiseen ja sitä kautta muuttumiseen ja kasvamiseen.” Eräs buddhalainen munkki sanoi lähetystyöntekijälle, joka kertoi, että suomalaiset pitävät joogaa voimistelumuotona, että suomalaisille on valehdeltu tai sitten he eivät ymmärrä joogan syvintä olemusta ja tarkoitusta. Hän lisäsi, että jooga on aina jumalanpalvelusta, tehtiinpä sitä sitten itämaisessa temppelissä tai suomalaisessa työväenopistossa. (Vapaaksi valkoisen valheen verkosta, Vironhovi 2000, 60.) Vaikka joogaa mainostettaisiinkin kristillisenä joogana, ei uskovan pidä lähteä leikkimään tulella.

Mike Shreve oli asuinkaupunkinsa johtava joogaopettaja. Hän opetti joogaa neljässä suuressa yliopistossa 400 oppilaalle. Sitten eräänä päivänä hän sanookin sen olevan väärin ja huijausta. Hänellä oli yliluonnollinen kohtaaminen Jeesuksen kanssa ja hän kääntyi kristityksi. Tässä videohaastattelu: http://video.google.com/videoplay?docid=81825708665119263#

Lähde:

http://elamanleipa.blogit.fi/totuus-joogasta/"

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1145961/kristitty_ja…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi