Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jeesus menettänyt merkityksesi sinun joka päiväisessä elämässäsi?

Vierailija
09.10.2026 |

Minusta on hirmuista että ihmiset elävät omien epä määräisten halujensa ohjaamina eikä heillä ole enää Herran pelkoa. Kaikki seksuaali vähemmistöjen oikeudet, vasemmistolaisuus, ympäristö liike ja lasten video pelit ovat etäännytteet ihmisen todelisuudesta ja Jeesuksen yhteydestä. Ihmisellä on kuitenkin aina mahdollisuus yhtyä uudelleen Jeesuksen kanssa ja elää ikuisesti Herrassa! Toivoisin että kaikki tämän lukeneet rukoilisivat paremman maailman puolesta! Se ei vaadi paljoa mutta voi pelastaa sinun elämäsi. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämässä Jeesuksella on iso sija mutta en tahdo yhtyä hänen kanssaan. 

Vierailija
2/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mutta on mulla moraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on? Ikinä kuullutkaan heebosta.

Vierailija
4/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista, paitsi esim. tällä sivustolla häiritsee uskontohörhöilijät ja satukirjan lukijat!

Vierailija
5/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi menettää sellaista mitä ei ole ollutkaan.

Vierailija
6/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki seksuaali vähemmistöjen oikeudet, vasemmistolaisuus, ympäristö liike ja lasten video pelit ovat etäännytteet ihmisen todelisuudesta ja Jeesuksen yhteydestä."

No nyt alan ymmärtää, että miksi palstapersut vihaavat vasemmistoa niin paljon. Uskonnon takia, ja koska haluavat tuhota luontoa, ja nekin tietysti itse keksityillä perusteilla.

Vierailija
7/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta eikö ketään häiritse, että pelkästä seurauksien pelosta, ikuisiksi ajoiksi tulimereen, jotkut ihmiset käyttäytyvät 'kunnolla'? Ja luulevat, että uskottomien elämä on pelkkää seksuaalista orgiaa?

Vierailija
8/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtyä Jeesuksen kanssa? Tuskin Jeesus haluaa.

Vierailija
9/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli venäläinen kantoraketti

Vierailija
10/10 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut katselemaan ja kuuntelemaan Bibletalk.tv kanavaa joka tuuttaa pelkkää saarnaa 24/7/365. Tosin englanniksi. Samalla rukoilen Jeesukselta apua ihmisille ja itsellekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän