Miksei Jumala auta tyhmiä ihmisiä? Siis oikeasti tyhmiä, mutta hyväntahtoisia?
Joutuvat vain kärsimään valinnoistaan kun eivät rassukat osaa/ymmärrä tehdä viisaita päätöksiä, taikka miten maailmassa kuuluu elää esim. sosiaalisten normien mukaisesti..
Kommentit (16)
Muiden ihmisten tehtävä on tuoda hyvää muille. Taivaasta ei tipahda Jeesus. Muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska jumalaa ei ole.
Näkyyhön luojan kädenjälki ihan kaikessa! Ajatte esim savannin eläimiä
Myös r ikastaja on jumalan luoma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jumalaa ei ole.
Ajattelen olmeja, leguaaneja ja hämähäkkejä.
Uskovaisten yksinkertaisuus ei lakkaa ihmetyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Myös r ikastaja on jumalan luoma...
Ompa hieno nimitys!
Koska sen avulla heitä yritetään opettaa. Muuttamaan toimintatapoja.
Kuten nyt, suomalaisille yritetään kovalla kädellä näyttää, että valta on kaapattu, suuryritykset johtavat Suomea orjuuttaakseen kansan.
Olemmeko vihdoin valmiita irtaantumaan, avaamaan vankilan oven?
Vierailija kirjoitti:
Koska jumalaa ei ole.
Minä olen eri mieltä mutta myös sitä mieltä että Jumala auttaa ketä haluaa ja pelastaa kenet tahtoo, itse en ole kokenut mitään eikä Jeesus ole auttanut sen kummemmin mutta itsepähän kärsin valinnoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jumalaa ei ole.
Ajattelen olmeja, leguaaneja ja hämähäkkejä.
Uskovaisten yksinkertaisuus ei lakkaa ihmetyttämästä.
No olishan mua pidetty outona/creepynä,jos nuo olisin luetellut...
Vierailija kirjoitti:
Koska sen avulla heitä yritetään opettaa. Muuttamaan toimintatapoja.
Kuten nyt, suomalaisille yritetään kovalla kädellä näyttää, että valta on kaapattu, suuryritykset johtavat Suomea orjuuttaakseen kansan.
Olemmeko vihdoin valmiita irtaantumaan, avaamaan vankilan oven?
Mitä ehdotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jumalaa ei ole.
Minä olen eri mieltä mutta myös sitä mieltä että Jumala auttaa ketä haluaa ja pelastaa kenet tahtoo, itse en ole kokenut mitään eikä Jeesus ole auttanut sen kummemmin mutta itsepähän kärsin valinnoistani.
Jo vuosisatoja sitten tiedettiin, että Jumala auttaa niitä jotka auttavat itse itseään.
Mitä apua siitä mulle oliskaan jos saisin suuren veikkausvoiton ja jakaisin sen pois...ehkä juuri siksi en saa
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua siitä mulle oliskaan jos saisin suuren veikkausvoiton ja jakaisin sen pois...ehkä juuri siksi en saa
Ei jumala puutu lottoon, eikä jokerit-hifk lätkäpeliin, eikä politiikkaan
Työkkärin kurssilla kouluttaja sanoi eräälle naiselle että se tuo ryhmään hyvää mieltä. Nainen kertoi myöhemmin että häpesi ja tunsi itsensä tyhmäksi pelleksi tuon kuultuaan.
No eipä se jumala ole näköjään auttanut aloittajaakaan. Tyhmä mikä tyhmä. Voi morjens!
Vierailija kirjoitti:
No eipä se jumala ole näköjään auttanut aloittajaakaan. Tyhmä mikä tyhmä. Voi morjens!
Siksipä kysymys heräsikin mieleeni
Koska jumalaa ei ole.