Jääkö pelkkien poikien äiti paljosta paitsi?
Kommentit (106)
Kyllä on huono äiti jos ei ole hyvää suhdetta poikiinsa. Meillä kaksi poikaa ja suhde isään ja äitiin aivan samanlainen. Ei ole mitään asiaa mitä en voisi jakaa poikien kanssa niin kuin isäkin. Pojat ovat jo teini-iässä niin tiedän mistä puhua.
Siis jää paitsi mistä? Tukan letittelystä ja yhteisistä farkkuostoksista?
Mäolen sitä mieltä että tyttöjen äidit on kateellisia. Jäävät jostain paitsi ja heidän on näköjään vaikea hyväksyä että äidit rakastavat poikiaan todella paljon.
Itse aina sanon että poikani ovat elämäni rakkaus.
Miksi tyttöjen äidit kuluttavat energiansa siihen mitä äidit tuntee poikiansa kohtaan.
Kaikki äidit joita tunnen niin ovat todella ylpeitä pojistaan.
76!
Äitinikin on elämäni rakkaus ja samoin poikani. Kyllä ovat omat pojat ja heidän kaverit rehellisiä ja mutkattomia, helppoja.
Mä en halua tyttöä koska olen seurannut taloyhtiön tyttöjä niin en pidä näkemästäni. Oma tyttö olisi varmasti rakas, mutta en kaipaa kyllä niitä vieraita tyttöjä elämääni ja ne tulisivat oman tytön myötä mun kotiini.
Kyllä mun toinen poika tykkää shoppailla. Kodin 1 sanoi että voisi vaikka olla siellä koko yön. Ikää oli tuolloin 9v.
Kodistansa sanoi että ihana tulla valoisaan ja rauhalliseen kotiin.
On muuten suosittu poika.
Jää kyllä eli tyttöjen oudoista sosiaalisista väännöistä. Siitä naismaisesta kyräilystä ja pahansuopuudesta.