Seksikumppanien määrä
Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)
Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.
Kommentit (175)
Ei millään muista tarkkaan. Olisko 70miestä yhteensä ollut?
4 pidempää suhdetta. Nyt hyvä parisuhde ja upea seksielämä.
N43
Oma kommenttini: Siinä annetaan itsestään se suurin minkä voi fyysisesti toiselle antaa. Onpa hienoa muistella joskus vakavassa suhteessa näitä asioita ja kymmeniä kumppaneita... jos tosiaan enää kukaan kunnollinen siinä vaiheessa edes huolii. Ei irtopisteitä juu heru näiltä naisilta jotka kyntävät "nuoruuden tyhmyyksissään" miehiä ja "katuu" tai "häpeää" näitä asioita sitten myöhemmin. Kyllä ne aivot saa nuorenakin päässä olle. Selviää täällä maailmassa miljoonia ihmisiä ilman jakamistakin joita VARMASTI arvostetaan tulevina vuosina PALJON enemmän kuin kevytkenkäisiä naisia. Jokainen yli kymmenen menevä määrä, varsinkin kahdenkympin kieppeillä, laskee fiilistä toooodella paljon kun pitäisi alkaa miettimään kumppania tositarkoituksella. Vai kuka helvetti sitä haluaisi olla kenenkään 28. sänkykaveri? Siinä ei auta kyllä mikään koiranpentuilme ja sanat että "sä oot kuitenkin mun viimeinen ja paras kaikista". Itse tokaisen siinä vaiheessa että "piti sitten ihan tosissaan kokeilla ne 27 ihan varmuuden vuoksi vai?" Toivotan suuresti onnea niille onnettomille jotka ovat onnistuneet haalimaan haaremiinsa sellaisen määrän petikumppaneita, jotka eivät samaan aikaan mahtuisi edes siihen seksiltä haisevaan vuokrakaksioon. Tätä onnea tulette tarvitsemaan jos mielitte saada vähänkään täysjärkisen ja kunnollisen kumppanin elämään. Miettikää vaikka asia tosiaan siten, että haluaisitteko te olla jonkun 20-30-40. jne? Tuntuu varmasti hyvältä miettiä kaikkia siihen liittyviä ajatuksia. Ja ulkona käyminen se vasta hauskaa onkin. Olette luultavasti onnistuneet haalimaan listallenne jokusen poken, baarimikon tai tarjoilijan jne. Mihin ajattelitte kehdata viedä kumppaninne tai oman naamanne enää? Olette myös varmasti kokeillut puolet työkavereistanne, joten onnea vain kotioloissa kun tämä käy selväksi ja aiotte mennä viettämään firman pikkujouluja tai muita kinkereitä. Luottamus on varmasti äärettömän suuri, pienessä hiprakassa vielä suurempi! Ottakaa nyt etenkin nuoret naiset jumalauta sentään itseänne niskasta kiinni ja KOITTAKAA edes pitää itseänne vähän arvossa. Teidän oma teline se on jota kannatte, ei kenenkään muun. Ja käytettyjen asioiden/esineiden/tuotteiden ym minkään arvo ei tiettävästi ole noususuhdanteinen? Ikävä kyllä tämäkin asia vain painuu enemmän naisten "laariin" sillä näin se vain on. Naiset ovat 99% niitä jotka antavat, joten siksi se mielletään suurimmaksi osaksi niin. Sehän on mahtava avain jolla saa kaikki lukot auki, mutta mekoisen paska lukko jos sen saa millä vain avaimella auki?? Maailma tuntuu menevän hullummaksi ja hullummaksi koko ajan. Aivan kuin aivot kasvaisivat vasta kolmekymppisenä. Silloin on "vähän"myöhäistä katua.
Loistava kirjoitus.
Itselläni ollut n.5 kumppania ja puolisollani n.20.
Olen siis mies.
Ei tämä kyllä tunnu hyvälle. Itse miettinyt koko elämän ettei tee virheitä. Vähän jopa harmittaa. Olisi pitämyt vaan paneskella menemään itsekkin. Tähänkö yhteiskunta ajaa?
Olen miettinyt puolisoni kohtaloa. Hän on n.25 ja ollut n.20 kanssa. Seurustellut joku 5 vuotta. En tiedä milloin on aloittanut seksin harrastamisen, mutta juttujen perusteella ajattelisin n.14 vuotiaana. Siis jos hän on seurustellut 2 henkilön kanssa yhteensä 5 vuotta. Niin jää jäljelle 18 henkilöä ja ja 6 vuotta. Se on silloin 3 kumppania vuoteen. Tämä ei ole paljon toisaalta, mutta kun hän sanoo ettei ole harrastanut seksiä ns. 1 yhden illan jutuissa. Vaan vain sellasten ihmisten kanssa, jonka kanssa voisi kuvitella yhteistä elämää. Niin keskimäärin hän on vaihtanut kaveria 4kk välein. Olen tullut siihen tulokseen, että yleisesti naiset esittävät etteivät anna kellekkään ja haukkuvat muita kavereitaan lutkiksi, mutta oikeasti antavatkin todella helposti.
Static kirjoitti:
Oma kommenttini: Siinä annetaan itsestään se suurin minkä voi fyysisesti toiselle antaa. Onpa hienoa muistella joskus vakavassa suhteessa näitä asioita ja kymmeniä kumppaneita... jos tosiaan enää kukaan kunnollinen siinä vaiheessa edes huolii. Ei irtopisteitä juu heru näiltä naisilta jotka kyntävät "nuoruuden tyhmyyksissään" miehiä ja "katuu" tai "häpeää" näitä asioita sitten myöhemmin. Kyllä ne aivot saa nuorenakin päässä olle. Selviää täällä maailmassa miljoonia ihmisiä ilman jakamistakin joita VARMASTI arvostetaan tulevina vuosina PALJON enemmän kuin kevytkenkäisiä naisia. Jokainen yli kymmenen menevä määrä, varsinkin kahdenkympin kieppeillä, laskee fiilistä toooodella paljon kun pitäisi alkaa miettimään kumppania tositarkoituksella. Vai kuka helvetti sitä haluaisi olla kenenkään 28. sänkykaveri? Siinä ei auta kyllä mikään koiranpentuilme ja sanat että "sä oot kuitenkin mun viimeinen ja paras kaikista". Itse tokaisen siinä vaiheessa että "piti sitten ihan tosissaan kokeilla ne 27 ihan varmuuden vuoksi vai?" Toivotan suuresti onnea niille onnettomille jotka ovat onnistuneet haalimaan haaremiinsa sellaisen määrän petikumppaneita, jotka eivät samaan aikaan mahtuisi edes siihen seksiltä haisevaan vuokrakaksioon. Tätä onnea tulette tarvitsemaan jos mielitte saada vähänkään täysjärkisen ja kunnollisen kumppanin elämään. Miettikää vaikka asia tosiaan siten, että haluaisitteko te olla jonkun 20-30-40. jne? Tuntuu varmasti hyvältä miettiä kaikkia siihen liittyviä ajatuksia. Ja ulkona käyminen se vasta hauskaa onkin. Olette luultavasti onnistuneet haalimaan listallenne jokusen poken, baarimikon tai tarjoilijan jne. Mihin ajattelitte kehdata viedä kumppaninne tai oman naamanne enää? Olette myös varmasti kokeillut puolet työkavereistanne, joten onnea vain kotioloissa kun tämä käy selväksi ja aiotte mennä viettämään firman pikkujouluja tai muita kinkereitä. Luottamus on varmasti äärettömän suuri, pienessä hiprakassa vielä suurempi! Ottakaa nyt etenkin nuoret naiset jumalauta sentään itseänne niskasta kiinni ja KOITTAKAA edes pitää itseänne vähän arvossa. Teidän oma teline se on jota kannatte, ei kenenkään muun. Ja käytettyjen asioiden/esineiden/tuotteiden ym minkään arvo ei tiettävästi ole noususuhdanteinen? Ikävä kyllä tämäkin asia vain painuu enemmän naisten "laariin" sillä näin se vain on. Naiset ovat 99% niitä jotka antavat, joten siksi se mielletään suurimmaksi osaksi niin. Sehän on mahtava avain jolla saa kaikki lukot auki, mutta mekoisen paska lukko jos sen saa millä vain avaimella auki?? Maailma tuntuu menevän hullummaksi ja hullummaksi koko ajan. Aivan kuin aivot kasvaisivat vasta kolmekymppisenä. Silloin on "vähän"myöhäistä katua.
Herranjumala miten vanhoillinen kirjoitus! Totta kai se on hieno asia, jos henkilö pidättäytyy seksistä, jos se on se, mitä hän itse haluaa. Mutta jos haluaa valita toisin, niin ei se todellakaan kenenkään ihmisyyttä huononna. Toivoisin, että tämän kaltaisista ulkoapäin tulevista arvottamisista joskus päästäisiin. Sinä ja kaltaisesi saatte toki paheksua sydämesi kyllyydestä, onneksi on meitä muunlaisiakin, jotka arvottavat ihmisessä aivan muita seikkoja, kuin seksikumppanien määrää. Siksi en ymmärrä, mitä kuvittelet saavuttavasi tuollaisella hurmostilan kuuloisella paasaamisella, kun ongelma on ratkaistu sillä, että sinä etsit kaltaisesi pidättäytyjän, etkä vahingossakaan hakeudu sellaisen kumppaniksi, jolla seksihistoriaa on.
Turha sitten vetää mitään johtopäätöksiä minun historiastani, huomautan, että en ole siitä kertonut sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)
Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.Yhteensä:
936 täysosumaa
12 suutaria
3 lerppua
-------------
yht. 951 hoitoa + kirjaamaton määrä samojen hoitojen bylsimistä.Noista onnistuneista:
360 suostui anaaliin
623 antoi lennättää nieluun
554 nieliIkä 37 ja mies.
Olihan tämä vitsi vai tekeekö joku näin tarkkaa päiväkirjaa panoista?
Minulla on ollut 6suhdetta ja siihen päälle parikymmentä yhden panon juttua. Voi olla enemmänkin tai vähemmän, ei merkityksettömiä tapahtumia tule laskettua
29v ja 8seksikumppania, nykyisen vaimon kanssa 11v
Keski-ikäinen nainen, 6 kumppania. Partnerini tietää, samoin milloin menetin neitsyyden ym.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa kumppaneita. Ehkä 100-130. En tiedä. Välillä ollut viikkojenkin taukoja ja sitten sellaisia viikkoja, että melkein joka ilta baarista on joku mukaan tarttunu. Ikää nyt 25. Neitsyys meni 13-vuotiaana ja nyt reilussa 10 vuodessa on kyllä tullut sähellettyä aika typerästi miesten kanssa. Jaa... on niitä kyllä naisiakin ollut... Ihme kyllä ei ole mitään tauteja tullut - ei edes klamydiaa, joka on useille paaaljooon vähemmän panokavereita kokeneille ystävilleni on osunut. Kumin käyttö onneksi on menny veriin jo teininä. Mulle ongelma on alkoholi, joka saa minut aivan sekopäisen kiimaiseksi. Panettaa muutaman siiderin jälkeen niin, ettei juuri ole väliä onko siellä jalkovälissä muna vai pillu. Kunhan vaan saa tarpeet tyydytettyä. Nyt on kyllä oma toiminta alkanu aika paljon vaivaamaan ja tekis mieli rauhoittua. Parisuhteetkin aina kaatuu mun hölmöilyihin. Mutta kai tässä pitäis absolutistiksi ryhtyä että homman saisi haltuun...
Tää on selvää vaimomatskua.:D
Noin 120 kpl.
Yksi kaunis nainen jäänyt mieleen. Vaikka omaankin varsin keskiverto kalun, niin tuntui kuin olisi rakastellut muoviämpäriä, eli todella väljä vähän reunoja hipoi, aika ikävä kokemus. Ei muu auttanut kuin siirtyä hänen kanssaan käsityöläiseksi.
Toiset laskee nukahtaakseen lampaita, itse laskeskelen ja muistelen noita naisia. Yllättävän hyvin ne vielä muistaa ;)g
En tiedä eikä kiinnosta. Mutta paljon niitä on.
Jostain syystä nuorempana minua pidettiin kilttinä ja puhtoisena poikana. Naiset kokivat jopa velvollisuudekseen opettaa minua seksin saloihin. Ja koska näitä "opettajia" riitti, kertyi myös kumppaneita. Eivätpä arvanneet totuutta.
Nyt nelikymppisenä, kun oikeasti on kiltti ja kunnollinen perheenisä, minua pidetään kamalana seksihurjastelijana 😆
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nuorempana minua pidettiin kilttinä ja puhtoisena poikana. Naiset kokivat jopa velvollisuudekseen opettaa minua seksin saloihin. Ja koska näitä "opettajia" riitti, kertyi myös kumppaneita. Eivätpä arvanneet totuutta.
Nyt nelikymppisenä, kun oikeasti on kiltti ja kunnollinen perheenisä, minua pidetään kamalana seksihurjastelijana 😆
Öö...kai nyt pidetäänkin jos niitä kumppaneita on kerran kerääntynyt kauhea määrä...ei ihan auennut tämä naureskelusi...
3. Ennen aviomiestäni minulla ei ollut yhtään.hän oli ensinmäiseni.satuin kerran löytämään sellaisen päiväkirjan tapaisen jota mieheni oli pitänyt naisista jouta oli pannut.siinä oli siis lyhyesti kuviltu naisen nimen perään oliko hyvä vai kohtailainen vai huono.muutaman naisen nimen perässä luki uskomaton?minä kuuluin tähän hyvä sarjaan monen muun kanssa.kirjassa oli numeroituna nimet joten tiedän että miehelläni niitä on ollut 167 kpl.tuli kirjaimellisesti oksennus kun tämän luin.todella likainen ja kamala olo henkisesti ja fyysisesti.kaduttaa etten ole itse haalinut enempää "vertailu"varastoa.niinpä käynyt paria kokeilemassa.tilejä en ikinä lähellekkään tasan saa..
Tästä aiheesta saa raflaavaa juttua helposti. Joku elvistelee määrillään, toinen taas paheksuu niitä. Jokaisen on kuitenkin tultava juttuun itsensä kanssa olipa sitten siveä tai vähemmän siveä. Elettyä elämää ei saa elämättömäksi. Peruutusvaihdetta ei ole. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta saa raflaavaa juttua helposti. Joku elvistelee määrillään, toinen taas paheksuu niitä. Jokaisen on kuitenkin tultava juttuun itsensä kanssa olipa sitten siveä tai vähemmän siveä. Elettyä elämää ei saa elämättömäksi. Peruutusvaihdetta ei ole. Mieti sitä.
Niinpä..ja surullisinta on juuri se että nuorempana saattaa ajatella asiasta ihan eri tavalla mitä näin aikuisempana.kunpa tietäisi mitä tulevaisuus tuo tullessaan.näin aikuisena kun ajattelee että säästeli itseään niin kyllä meinaa itkunaurut olla lähellä kun tietää että toinen on nauttinut elämänsä kyllyydestä naisten avuista koko elämänsä...miksi hitossa säästelin?ollakseni onneton ja narri toisen silmissä kun on noita vertailukohtia vaikka muille jakaa ja itsellä ei.olisi pitänyt elää itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nelikymppisenä, kun oikeasti on kiltti ja kunnollinen perheenisä, minua pidetään kamalana seksihurjastelijana 😆Öö...kai nyt pidetäänkin jos niitä kumppaneita on kerran kerääntynyt kauhea määrä...ei ihan auennut tämä naureskelusi...
Se siinä itseä huvittaa, että nuorempana kun niitä kumppaneita oli, tuli ja meni, kukaan ei olisi uskonut, vaikka olisin kertonut. Minua lähinnä pidettiin kilttinä unelmavävynä.
Nyt kun olen kiltti, uskollinen perheenisä, minua pidetään henkilönä joka vie kaikki naiset työpaikan saunailloista ja kavereilta. Ikinä en ole niin tehnyt, vaan olen ollut 100% uskollinen nykyiselle puolisolleni. Näiden aikojen välissä muutin eri puolelle suomea, josta en tuntenut ketään. Joten kukaan ei voi tietää historiaani, tosin ei sitä taida tietää synnyinseudullakaan....
Joku päälle 10. Suurin osa ihan paskapanoja kun en tykkää noista 1 illan jutuista. Jotenkin vain hankala sanoa ei jos joku nätti tytsy tulee iskemään. 😕
25v ja 13 seksikumppania. Kadun kaikkia, paitsi viimeisintä.
30v ja 5kpl. Yhden yön jutut ei ole minua varten, kerran kokeilin ja se riitti. Haluan, et seksissä on muutakin kuin pano. Mut ymmärrän kyllä muita naisia, joilla on paljonkin enemmän.
Maksullisia ei lasketa, koska ne on verrattavissa omaan käteen?
Jos näin, niin 1. Ikää 48v ja edelleen yhdessä.
Koska mieheni on ainoa yhdyntäkumppanini ja ilmeisesti toivoo sellaiseksi jäävänkin, velvoitan hänet tekemään seksissä kaikki mitä haluan :D