Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä

Vierailija
30.06.2011 |

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)

Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdeksän naista. Pisimmät parisuhteet ovat olleet 9 ja 6 vuotta ja niiden aikana olen pysynyt uskollisena.

Olen 36 v. ja nainen.

Vierailija
82/175 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinulla on oikeus uskoa mitä haluat. Huvikseen en olisi jaksanut tuota(kaan) pätkää kirjoittaa. Mutta en jaksa tästä tämän enempää keskustella, uskoo ken haluaa. Toki voi olla niinkin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja N35v oma omatunto johtaa oheiseen kommentointiin.

M36 pysyy sanojensa takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinulla on oikeus uskoa mitä haluat. Huvikseen en olisi jaksanut tuota(kaan) pätkää kirjoittaa. Mutta en jaksa tästä tämän enempää keskustella, uskoo ken haluaa. Toki voi olla niinkin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja N35v oma omatunto johtaa oheiseen kommentointiin. M36 pysyy sanojensa takana

En väittänytkään, etten uskoisi. Minähän sanoin että upposi. Kaikenlaista sitä ja vielä detaljeina. Sullon norsun muistikin kaiken päälle.

:)) Vai että koira älähti ja vielä omatunto kommentoi.. Hmmm. Luulin keskustelevani muuten vaan ja jopa ihan huvikseni (mitä sinä siis et), mutta kalikka se vaan kalahtikin. :DDDD

Mukavia panoja jatkossakin sulle.

N35v.

Vierailija
84/175 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealtakin olisin saanut, jos oisin ottanut/antanut. Vaimon kanssa tavattiin siinä 20-vuoden kohdalla ja oltiin molemmat ensimmäistä kertaa yhdynnässä. Sen jälkeen ollaan oltu ja rakasteltu vain keskenämme, eikä se aina ole pelkkää vaniljaa:) Eli ei ole tylsää päivää tässä taloudessa, päin vastoin. Tosi mukavaa, kun molemmat uskaltaa ehdottaa ja kertoa mistä tykkää ja haluaa tehdä. Voi kokeilla vähän muutakin kuin lähetyssaarnaajaa kello 21 uutisten ja lauantaisaunan jälkeen.

En siis valitettavasti usko yhdenillan panoihin. Kyllä hyvä masturbaatio voittaa tuollaiset.

Vierailija
85/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 naista. yksi vakava suhde ja muut aika satunnaisia panoja, joita tullut välillä nähtyä. Ei tee mieli ehkä miestä kokeillakaan ikinä, mutta kyllä tässä vielä ehtii varmaan 20 tulla täyteen ennen hautaa

Vierailija
86/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä 200-300. Mulla ulkonäköä on onneksi luoja luonut sen verran, että naiset aina tekee sen aloitteeen, eikä itse tarvitse olla ikinä aktiivinen. Pitkä, lihaksikas, isolla munalla varustettu mies kun lienee aika siellä naisten toiveiden kärkipäässä. Tosin eihän se munan koko päälle näy. Ja kun en ole ikinä perhettä tai lapsia kaivannut, niin on noita panoja ehtinyt kertymään. Niin ja on naisten lisäksi ollut ehkä 35 miestäkin panoina. Mutta homoilussa olen aina top. Itse en anukseeni mitään halua, mutta kiimaisen miehen persettä mielelläni panen...

Et ole kaivannut perhettä? mitä ihmetä teet sitten vauvapalstalla :D:D:D???

Vierailija
87/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lopettanu laskemisen mutta osuu jonnekkin 20-30 väliin. Tulee varmaan kasvamaan vielä koska parisuhdetta en vielä halua, seksiä kylläkin.

Vierailija
88/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kumppani, jonka kanssa olen naimisissa ja lapsia. Minä myös hänen ainoa kumppaninsa. Yhdessä oltu 12 vuotta. En ole haaveillut muista.

Vierailija
89/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ollut ketään koskaan. Kiinnostuneita ei lainkaan ja koska olen raitis niin baareissakaan en käy enkä juuri muuallakaan.

Vierailija
90/175 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänytkään, etten uskoisi. Minähän sanoin että upposi. Kaikenlaista sitä ja vielä detaljeina. Sullon norsun muistikin kaiken päälle.

:)) Vai että koira älähti ja vielä omatunto kommentoi.. Hmmm. Luulin keskustelevani muuten vaan ja jopa ihan huvikseni (mitä sinä siis et), mutta kalikka se vaan kalahtikin. :DDDD

Mukavia panoja jatkossakin sulle.

N35v.

N35v, Kiitos Sinulle ja pahoittelut väärinkäsityksestä. Kuin myös erittäin mukavia panoja jatkossakin sulle. M36.

Vierailija
91/175 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin luku on about 50, ei ainakaan paljoa yli mene. Mutta jos lasketaan mukaan myös erilaiset säädöt, niin kyllä yli 100 menee. Naisiakin muutama kokeiltu. Ikää mulla 30v, joista viimeiset 3,5v vain aviomieheni (vuosi oltu naimisisssa) kanssa.

Vierailija
92/175 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ja nykyinen kumppani eka joka antoi peppuun. Neitsyys meni 17v.

Vierailija
93/175 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 19 vuotiaana, olin 10 v naimisissa ja seksiä vain puolisoni kanssa silloin.

Yksikään mies ei kaduta :)

Vierailija
94/175 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 v nainen ja olen jo aikaa sitten mennyt seksikumppaneiden määrässä sekaisin, mutta niitä on ollut tähän mennessä yli 50.

En koskaan kysy miehiltä, kuinka monen kanssa he ovat olleet sängyssä enkä myöskään ole ikinä vastannut, kun itseltä on tuota asiaa moni mies ihan suoraankin kysynyt. Minusta koko asia on täysin yhdentekevää, kunhan miehellä on vain aikaisempaa kokemusta naisten kanssa sekstaamisesta. En nimittäin haluaisi sellaista miestä, jolle olisin ihan ensimmäinen seksikokemus eli, jolle ns. täytyisi opettaa kaikki alusta pitäen.

Kerran yksi mies tivaamalla tivaasi minulta tuota lukumäärää. Kysyin vain, että mikä olisi sitten hänen mukaansa naiselle ok määrä tuossa asiassa.

Miehen vastaus: "max 5, mutta vähemmän kuin miehellä" :-D :-D

No en ole ajatellut viettää elämääni, myöskään jatkossa, neljän seinän sisällä jalat ristissä odottaen, että josko se mr right joku pv tulisi ovelle kolkuttelemaan. Elämä on elämistä varten.

Olen käynyt usein kaikissa sukupuolitautitesteissä, mutta minulla ei ole koskaan ollut mitään noista taudeista, vaikkakaan läheskään aina vastapuoli ei ole käyttänyt kumia.

Vierailija
95/175 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylillään. Se määrä muuten ei ratkase, vaan laatu:)

Vierailija
96/175 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 miestä, kolme naista. Neitsyys meni 18-vuotiaana ja aloitin vakavan seurustelun 19-vuotiaana, eli melkein vuodessa tuli nuo muut käytyä läpi.

Vierailija
97/175 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v nainen, baaripanoja kertynyt ehkä noin 90-100 2 vuoden aikana. 3 suhdetta, joista yksi oli avoimempi ja tapailin kahta miestä samaan aikaan. Sitten vielä 2 häsläystä nuorempana, eka vei neitsyyden.

Vierailija
98/175 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa asuntolaina ja lapsia, yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta. En tiedä tarkkaan montako kumppania miehellä on ollut ennen minua, yli kaksi mutta tuskin kymmeniä. Suihinotot ja nielemiset meillä ihan peruskauraa, leluja, anaaliseksiä, sitomisia, piiskaamista on harvemmin mutta silloin tällöin.

Aika mielenkiintoista minusta nuo (oliko se M36:n) "detaljit", jotenkin ajattelin että meillä seksielämä olisi pakostakin aika kesyä verrattuna niiden "villimpien" ihmisten tapoihin, jotka harrastavat irrallisia seksisuhteita. Tietysti voi olla että satunnaissuhteessa ei tule ihan kaikkia ulottuvuuksia kokeiltua.

N26

Vierailija
99/175 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 27-vuotiaaksi noin 50 miestä yhteensä, ei naisia. En tarvinnut tunnesidettä vaan hain vain seikkailua.

olen nyt nelikymppinen ja 25-40 vuosien välillä on ehkä 6-7 ollut. Olen tarkempi nykyään ja vaadin hyvät suutelutaidot ennen seksiä. Kyllä on miehet jääneet kapakkaan jos ei jo suudellessa värise mukavasti...

Vierailija
100/175 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä häpeä tai kadu yhtäkään. Se pitäköön huorana ken tahtoo. Koska olen villi ja rakastan seksiä, niin yhden illan juttuja vaan kertyy. Noista miehistä ollut 10 vakipanoa ja tulihan sitä 2 naistakin kokeiltua.

Seurusteluun haluan vain ja ainoastaan sen oikean. Sen pitää saada jalat veteläksi, koko kroppa tärisemään jännityksestä, hengityksen salpautumaan.. u know haluan siis seurustella vain sellaisen miehen kanssa, jota todella rakastan ja joka todella rakastaa minua. Onneksi olen sellaisen löytänyt elämääni ja vaikka häntä hieman huolestuttaa minun menneisyyteni, niin pystyy hän silti luottamaan minuun. Sillä onko ollut paljon vai vähän seksikumppaneita ei ole mitään merkitystä siihen, onko parisuhteessa oikean henkilön kanssa luotettava ja rakastava ihminen.

Lisäksi pakko kommentoida, että arvostan miehiä ja naisia joilla on vain 1 tai 2 ennen vaimoa/miestä, mutta eikö teitä pelota että toinen ehkä haluaa jossain vaiheessa kokeilla muitakin?