Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä

Vierailija
30.06.2011 |

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)

Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 18v ja nolla 

Vierailija
122/175 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 24v ja 0.

Vaikka olen urheilullinen ja naiset kehuvat mukavaksi ja komeaksi... niin sitä vain ei ole tähän mennessä tapahtunut. Välillä itsekkin ihmettelen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyys meni 15 vuotis syntymäpäivillä

yhteensä 30? joista suuri osa yli 30 vuotiaita, pari nelikymppistä ja yks kuuskymppinen

niin ja olen 21

Vierailija
124/175 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti, että naiset yleensä pitää oman miehen lisäksi rakastajaa tai paria? Minkähän nunnajoukon jatkona minä hillun, kun minä tai laaja ystävätärpiirini ei olla koskaan mitään rakastajia pidetty? Tai edes ukkojamme petetty!

Kyllä se rakastelu on vaan niin ihanaa sen oman rakkaan miehen kanssa!

Ja huono pano? Eihän herranjestas sellasia olekkaan! Jos ei mies saa naista tyydytettyä, on vika myös naisessa. Jos ei osaa näyttää miehelle mistä tykkää, niin sitten joutaakin kärsimään orgasmin puutteesta!

Minulla on ollut ensimmäisen avioliiton jälkeen mies, jonka penis oli erektiossa varmaan joku 10cm ja melko ohut. Ei haitannu mitään ja hänen kanssaan kasvokkain tuolilla naiden tuli sellaiset orkut, että tutisi koko mamma!

Hän oli myös käsistään kätevä, eli naidessa käytti ihanasti myös käsiään! Puhumattakaan kielitaidosta :p

Niin ja seksikumppaneita on ollut kymmeniä. Elin nuoruuteni 70-luvulla, jolloin naitiin kuin kanit. 

Älkää te miehet surko naistenne aikaisempia seksikumppaneita -päinvastoin! Jokaiselta jää aina joku pikkukikka muistiin, ja sehän on teidän etunne, että daami on vähän "kokeneempi". MITÄ ENEMMÄN SEKSIKOKEMUKSIA, SITÄ ENEMMÄN KOKEMUKSIA MYÖS HUONOSTA SEKSISTÄ! 

Jos naisenne olisivat taivaallisesta seksistä riippuvaisia, he olisivat jääneet sinne menneisyyteensä roikkumaan jonkun taivaallisen seksikumppanin muniin. Ja näinhän ei ole, jos naisenne roikkuu teidän munissa -eikö?

Vierailija
125/175 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti, että naiset yleensä pitää oman miehen lisäksi rakastajaa tai paria? Minkähän nunnajoukon jatkona minä hillun, kun minä tai laaja ystävätärpiirini ei olla koskaan mitään rakastajia pidetty? Tai edes ukkojamme petetty!

Kyllä se rakastelu on vaan niin ihanaa sen oman rakkaan miehen kanssa!

Ja huono pano? Eihän herranjestas sellasia olekkaan! Jos ei mies saa naista tyydytettyä, on vika myös naisessa. Jos ei osaa näyttää miehelle mistä tykkää, niin sitten joutaakin kärsimään orgasmin puutteesta!

Minulla on ollut ensimmäisen avioliiton jälkeen mies, jonka penis oli erektiossa varmaan joku 10cm ja melko ohut. Ei haitannu mitään ja hänen kanssaan kasvokkain tuolilla naiden tuli sellaiset orkut, että tutisi koko mamma!

Hän oli myös käsistään kätevä, eli naidessa käytti ihanasti myös käsiään! Puhumattakaan kielitaidosta :p

Niin ja seksikumppaneita on ollut kymmeniä. Elin nuoruuteni 70-luvulla, jolloin naitiin kuin kanit. 

Älkää te miehet surko naistenne aikaisempia seksikumppaneita -päinvastoin! Jokaiselta jää aina joku pikkukikka muistiin, ja sehän on teidän etunne, että daami on vähän "kokeneempi". MITÄ ENEMMÄN SEKSIKOKEMUKSIA, SITÄ ENEMMÄN KOKEMUKSIA MYÖS HUONOSTA SEKSISTÄ! 

Jos naisenne olisivat taivaallisesta seksistä riippuvaisia, he olisivat jääneet sinne menneisyyteensä roikkumaan jonkun taivaallisen seksikumppanin muniin. Ja näinhän ei ole, jos naisenne roikkuu teidän munissa -eikö?

Vierailija
126/175 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
127/175 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v ja 2 kumppania

Vierailija
128/175 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajatellaan seksiä yhdyntänä, luku on 8. Jos lasketaan suuseksi ja handjobit niin luku on 12. Sopivasti minusta :) nyt parisuhteessa, 23- vuotias nainen. Niin ja neitsyyden menetin 18 vuotiaana.

Vierailija
129/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v ja 2 kanssa, entisen miesystävän ja nykyinen miesystäväni kanssa. En harrasta horoilua :) T. Vähän ajettu ;)

Vierailija
130/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tähän mennessä, lähitulevaisuudessa saattaa olla toinen tiedossa mikäli päädymme seurustelemaan. -Mies 26v

Vierailija
131/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te seksikumppanien lukumäärää laskette? Laskisitte mieluummin rakkauksien määrää.  Mitä vähemmän, sen syvempää.  Yksi ainoa on paras.

Bisnesnaiset nauravat kilttien tyttöjen seksikokemuksille.  Kun kaupunkielämässä, kaukana naapurijuorutädeistä panee palamaan 18 – 48 vuotiaana viitenä päivänä viikossa välillä useammankin kanssa, elämänsä aikana tulee vastaanotettua 10 000 saunalenkkiä.  Miettikää sitä.

Vierailija
132/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v ollut sängyssä n.50 miehen kanssa ja neitsyyden menetin 16v joku n.40 panoa/seksisuhdetta/seurustelukumppania noista tapahtui 18 vuotiaana, kun kuljin baareissa ja join paljon. Ei sulla mitään hätää oo. Nyt olen yli kaksikymppinen ja ei oo sen 19ikävuoden jälkeen tullut lisää, kun olen parisuhteessa.

Vierailija
133/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2011 klo 23:31"]Ihan liikaa kumppaneita. Ehkä 100-130. En tiedä. Välillä ollut viikkojenkin taukoja ja sitten sellaisia viikkoja, että melkein joka ilta baarista on joku mukaan tarttunu. Ikää nyt 25. Neitsyys meni 13-vuotiaana ja nyt reilussa 10 vuodessa on kyllä tullut sähellettyä aika typerästi miesten kanssa. Jaa... on niitä kyllä naisiakin ollut... Ihme kyllä ei ole mitään tauteja tullut - ei edes klamydiaa, joka on useille paaaljooon vähemmän panokavereita kokeneille ystävilleni on osunut. Kumin käyttö onneksi on menny veriin jo teininä. Mulle ongelma on alkoholi, joka saa minut aivan sekopäisen kiimaiseksi. Panettaa muutaman siiderin jälkeen niin, ettei juuri ole väliä onko siellä jalkovälissä muna vai pillu. Kunhan vaan saa tarpeet tyydytettyä. Nyt on kyllä oma toiminta alkanu aika paljon vaivaamaan ja tekis mieli rauhoittua. Parisuhteetkin aina kaatuu mun hölmöilyihin. Mutta kai tässä pitäis absolutistiksi ryhtyä että homman saisi haltuun...
[/quote]

Joo mulla oli sama paitsi olin teini ja ei kyllä ihan 100 panoa ole ollut n.puolet siitä mutta suurin osa vuoden sisällä ja en ole koskaan naisiin koskenut, vaikka on minua naisetkin yrittänyt. Nyt en juo ja parisuhde menee hyvin huolimatta niistä töpeistä mitä suhteen alussa kännisenä tein. Se on jännä, että vaikka olen rumempi, kuin kukaan tuntemani, niin aina olen miehiä vetänyt puoleeni ihan tahtomattani. Minut on raiskattukin kuusi tai seitsemän kertaa yksi italialainen, kaksi arabia, somali ja suomalainen 23v ja yli 50v viimeisin vielä ahdisteli minua jälkeenpäinkin, kun löysi minut fbstä. Kaikki raiskaukset tapahtuneet mun nukkuessa/sammuneena. Sorry meni vähänn ohi aiheen.

Vierailija
134/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2011 klo 17:10"]Olen 27-vuotias nainen, enkä ole ollut yhdynnässä koskaan. Ei sillä, ettei tarjouksia/tilaisuuksia olisi tullut.. Mutta haluan säästää itseni mahd. aviomiehelleni, edelleen. Hauskaa (vai onko..?), että tää on nykyään suurimmalle osalle ihmisistä niin käsittämätöntä, että kohta joku varmaan väittää, että olen provo tai lestadiolainen.
[/quote]

Minusta tuo on kunnioitettavaa. Itse en ole siihen valitettavasti pystynyt, vaikka aina hausin. En sitten tiedä jos oisi toisin, (eli olisin odottanut tämän oikean) tekisikö joskus mieli pettää. Ei voi tietää

Vierailija
135/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen nainen, en kerskuile kuin "pahis tai pissis-nuoret". Lapsien ja ukon kanssa arkea eläessä tärkeysjärjestyksen numero yksi on perhe.

Vierailija
136/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

199 naisen kanssa harrastanut seksiä joista ainakin noin kolmas osan kanssa useammin kuin kerran, mukaan mahtuu  15 seurustelusuhdetta jotka kestäneet yhteensä n.25v. Kuka herkullinen nainen haluaisi olla se 200. jonka seuraan rauhoitun harrastamaan seksiä joka päivä ja ainoastaan hänen kanssa!

M50v uusimaa 09

Vierailija
137/175 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Oksettavaa.

Vierailija
138/175 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 19v ollut sängyssä n.50 miehen kanssa ja neitsyyden menetin 16v joku n.40 panoa/seksisuhdetta/seurustelukumppania noista tapahtui 18 vuotiaana, kun kuljin baareissa ja join paljon. Ei sulla mitään hätää oo. Nyt olen yli kaksikymppinen ja ei oo sen 19ikävuoden jälkeen tullut lisää, kun olen parisuhteessa.

Tuleva feministi

Vierailija
139/175 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

199 naisen kanssa harrastanut seksiä joista ainakin noin kolmas osan kanssa useammin kuin kerran, mukaan mahtuu  15 seurustelusuhdetta jotka kestäneet yhteensä n.25v. Kuka herkullinen nainen haluaisi olla se 200. jonka seuraan rauhoitun harrastamaan seksiä joka päivä ja ainoastaan hänen kanssa!

M50v uusimaa 09

Älä esitä hyvä mies, joudut vielä helvettiin

Vierailija
140/175 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

N26