Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä

Vierailija
30.06.2011 |

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)

Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 35 kirjoitti:

3. Ennen aviomiestäni minulla ei ollut yhtään.hän oli ensinmäiseni.satuin kerran löytämään sellaisen päiväkirjan tapaisen jota mieheni oli pitänyt naisista jouta oli pannut.siinä oli siis lyhyesti kuviltu naisen nimen perään oliko hyvä vai kohtailainen vai huono.muutaman naisen nimen perässä luki uskomaton?minä kuuluin tähän hyvä sarjaan monen muun kanssa.kirjassa oli numeroituna nimet joten tiedän että miehelläni niitä on ollut 167 kpl.tuli kirjaimellisesti oksennus kun tämän luin.todella likainen ja kamala olo henkisesti ja fyysisesti.kaduttaa etten ole itse haalinut enempää "vertailu"varastoa.niinpä käynyt paria kokeilemassa.tilejä en ikinä lähellekkään tasan saa..

Täällä sama. Kamalaa kun "säästänyt" itseään...ja niin mihin? Miehellä ollut lähemmäs 100 s-kumppania. Siinä kyllä tulee olo että on vain yksi muiden joukossa eikä taatusti se paras tai taatusti tulee vertailluksi niihin muihin naisiin. Jos nyt saisin valita, sanoisin nuorelle minälleni että touhua niin paljon kuin sielu sietää. Itse en ole pettänyt miestäni. Mutta eroa olen miettinyt jonkin verran. En pysty nauttimaan seksistä enään kunnolla kun mietin jatkuvasti kuinka paljon parempi joku muu on ollut tai mitä ihanaa hän on kokenut jonkun toisen kanssa jota en itse pysty hänelle tarjoamaan. Se syö rotan lailla.

Vierailija
162/175 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150-200 välillä

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja ainoa ollut viimeiset 16v

N31

Vierailija
164/175 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Luokkakaveri, kollega, vaimo.

Vierailija
165/175 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3 miehelläni 20

Vierailija
166/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v nainen olen ja petikumppaneita on kertynyt lähemmäs 30 kpl, sekä suhteessa, yhden yön juttuja että fwb. Kenestäkään ei voi vetää johtopäätöksiä sänkykumppaneiden määrän perusteella, eikä ketään voi myöskään arvostella sen perusteella. Asia on henkilökohtainen, joka ei kuulu muille, ei edes sille omalle kumppanille. Aikuisena on oikeus nauttia omasta seksuaalisuudestaan juuri siten, kuin itse haluaa, kunhan ei vahingoita tai loukkaa muita. Itse olen oppinut jotain jokaiselta sänkykumppaniltani, lähinnä asioita itsestäni: mistä pidän tai en pidä, mitä uskallan tehdä tai mitä pystyn tehdä. Suhteessa ollessani olen ollut uskollinen omalle kumppanille, mutta sinkkuna olen nauttinut vapauden tuomasta seikkailupuolesta. Olen harrastanut tarpeeksi seksiä eri ihmisten kanssa tietääkseni, millaisen ihmisen kanssa haluan olla ja millaista seksiä harrastaa.

Vierailija
167/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, josta olen tietoinen.

Vierailija
168/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 40-vee nainen. Outoa tässä on se, että olen hirveä pervo. Olisin valmis moneen kokeiluun. Jostain syystä minua ei lähestytty sinkkunakaan, habitus on vain sellainen, ehkä liian huoliteltu.

Vierailija
169/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yli nelikymppisiä. Itsellä 30- 40 avovaimolla ainakin yli sata. Oltiin nuoria minä 16v tyttöystävä20v (nykyinen avovaimo) jolla olikin jo paljon kokemusta, niin tyttöystävä halusikin olla välillä vapaa, eikä sitoutua. Vuoden aikana oli 2 seksikumppania ja tyttöystävällä ainakin 11(todellista lukua en tiedä). Sitten alettiin olla uudelleen yhdessä.

Vierailija
170/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 välillä (en voi muistaa kaikkea) 34-ikävuoteen mennessä. Sen jälkeen vain yksi. Miehelläni 5 ennen minua.

Vierailija
171/175 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen, vaimollani ehkä 200, ja toivon mukaan ei tuosta määrästä kasva ainakaan sinä aikana kun ollaan yhdessä.

Vierailija
172/175 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumppaneita ollut noin 40. Ikää nyt 26 ja neitsyyden menetin 16v.

Voin kyllä suoraan sanoa, että suurin osa noista menee nuoruuden piikkiin. Tai siis, hyväksynnän hakemiseen tms. Sairastin silloin masennusta. viimeiset neljä vuotta ollut (terveessä) parisuhteessa/aviossa). En minä noista ylpeä ole, mutta kait ne voidaan vain laskea yhdeksi (ikäväksi) vaiheeksi elämässä.

Mikä tämä naisten selitys holtittomalle nussimiselle jossa syytetään masennusta? Minulla ei ainakaan masentuneena tehnyt melkein edes mieli seksiä vaan elin lähes kuin munkki.

Vierailija
173/175 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48, tasan 25 naista ja yksi mies. Ihan sopivasti kai.

Vierailija
174/175 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku on 5 ja ikää 34v. Noista 4 on tullut viimeisen neljän sinkkuvuoden aikana.

Luku voisi olla satoja jos haluaisin, mutta tietoisesti haluan pitää sen suht pienenä. Noistakin olisi ainakin kaksi voinut jättää kokematta, mutta tehty mikä tehty. Toivon että seuraava seksikumppani olisi loppuelämän kumppani <3

Vierailija
175/175 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 naista, 5 miestä, olen 39 v.