Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään Vantaalla Lidlissä nähtyä: kaksi pissistä repii irti

Vierailija
18.06.2011 |

paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.

Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?

Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun uskoin hetken että joku on tosissaan, mutta onneksi loppua kohti helpotti!! :-D

Vierailija
62/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mulla on mukana sitruspuserrin ja raastinrauta. Säästää pitkän pennin, kun ei tarvii sitruunan sitä valkoista osaa ostaa.

Avokadosta poistan sen ison kiven. Tähän tarvitaan kans sitä sitruuna mehua, ettei se avokado tummu kotimatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee sitten samalla tehtyä se tylsä hommakin. Sujuu mukavammin, kun voi seurailla samalla mitä muut asiakkaat laittavat ostoskoreihinsa.

Vierailija
64/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän perheen säästövinkki. Pinsetit on mukana ruotojen nyppimistä varten. Savukalassa varsinkin säästää ihan reilusti vuoden mittaan.

Vierailija
65/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananashan on kartion muotoinen hedelmä, jossa on reikä keskellä. Ananastehtaalla ne viipaloidaan ja pannaan tölkkeihin.

Vierailija
66/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ostan aina irtomyynnistä muutaman siivun, niin ei jää juustokannikoita homehtumaan jääkaappiin, suosittelen!

Vierailija
67/158 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kuoria ennen punnaamista. Niissä jos missä säästää eniten. Kerran kuorin herneitä monta tuntia, litrasta herneitä tuli ämpärillinen palkoja! Ja nykyään mulla on retkituoli aina mukana kaupassa, ei tarvi seisten kuoria ostoksiaan.

Vierailija
68/158 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herneenpalot voi muuten samalla vaivalla syöttää koiralla, säästyy kaupan tytöiltä roskisten tyhjentämisen vaiva!

" retkituoli," REPS ja KOPS.

Tää on oikeasti paras ketju aikoihin, lisää, kiitos!

Vierailija
69/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditteko lihatiskillä, että liha punnitaan paljaalteen, ettei vain tule paperista lisämaksua!!

muovin päällä ja sitten vasta paperiin,

tai toinen tapa on taarata paperin paino pois.

Taaraan myös myyjänä, tottakai

Vierailija
70/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnalle, sanoiko ne jotain pissiksille?

Vierailija
71/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

revin tomaateista kannat irti, irtokarkeista paperit, mandariineista ja herneistä kuoret ym. Ne on tosi painavia!

Vierailija
72/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan oli semmosia karkkeja, jotka oli puoliksi vadelmaa ja puoliksi salmiakkia. Siinä se veitsi tulee kans kätevään käyttöön kun leikkaa ne namut puoliksi. Minä en ainakaan ikinä sitä salmiakki puolta syö, niin tulee halvemmaksi ostaa vaan se vadelma puoli.

Vierailija
73/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ei siis tarvitse maksaa.

Ai ihanko totta? Taidat luulla olevasi fiksukin. Tiedoksesi: Kilohintainen tavara on hinnoiteltu kokonaisen tuotteen mukaan. Se että kuorii kukkakaalia tai ottaa ananaksen kannan pois ennen punnitusta on varastamista. Ihan sama asia kun lisätä tuotteita pussiin punnituksen jälkeen.

Vierailija
74/158 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästövinkki myös: tehkää muovipussiin solmu vasta punnitsemisen jälkeen. Solmukohta on tiiviimpi ja painaa siksi enemmän.

myös omalla kohdalla: Ei kannata punnita itseään tiiviissä kyykkyasennossa, koska tiiviinä painaa enempi. Siis mahdollisimman väljänä suorassa seisten, niin vaaka näyttää vähemmän!

Vierailija
75/158 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nypin tänään tomaateista kantoja ja varsia ja vähän joku tuijotti (av-mamma?) mutta en välittänyt sillä en syö niitä kantoja joten miksi maksaa niistä.

sitten siirryin pistaasipähkinöiden kimppuun irtomyynnissä ja kuorin ne. en syö niitä kuoria joten en halua maksaa niistä.

sama av-mamma (?) seurasi minua ja nosteli kulmakarvojaan. en välittänyt!

Vierailija
76/158 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta on sekin, että Lidleissä on ihan "roska"korit niitä kukkakaalin lehtiä ja paprikankantoja varten. Ja järjestään aika monikin asiakas poistaa ostamistaan kukkakaaleista huonot lehdet jne. Miksi asiakkaan pitäisi maksaa jostain pilaantuneesta osasta vihanneksissa?

Itse katkon aina esim. porkkananipuista vihreät pois kaupassa. Hinnassahan se ei näy, koska kesäporkkanat myydään nipputavarana.

Eihän muuten muissakaan tomaateissa varsista makseta, ei terttutomaattien varsiakaan ole pakko punnita ja ostaa.

Vierailija
77/158 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmäpussista ilman pois ettei tule lisäpainoa punnitessa. Viinirypäleiden siementen poisto vie kyllä aikaa tosi paljon, onneksi niitä on nykyään siemenettöminä.

Vierailija
78/158 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
80/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattanut, kun pahoin pelkään, että ensimmäisen sivun vastaavat ovat olleet tosissaan. Loppuja en järkytykseltäni edes voinut lukea.

Sanokaa, ettei kukaan oikeasti kuori mitään kaalinlehtiä ennen punnitusta?