Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään Vantaalla Lidlissä nähtyä: kaksi pissistä repii irti

Vierailija
18.06.2011 |

paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.

Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?

Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aina kun ostan piirakoita tiskiltä niin revin niistä reunat pois ensin, sillä turhaa maksaa sellasesta mitä ei syö. Ajattelen, että ehkä joku on niille reunoille perso, ja ostaa sitten ne multa jääneet. Ei ole ainakaan kassalla mitään´koskaan sanoneet, kun ei ne sinne paperipussiin kurki enää.

Vierailija
22/158 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisiko joku vinkata miten kokonaisesta raa'asta kanasta saisi helpoiten ne luut pois jo kaupassa? Siitä on kumminkin jo puolet luuta niin ihan turhaan maksaisin niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samurai-miekka mukana kaupassa ja halkaisen vesimelonit ennen punnitusta poistaakseni siemenet (joita en tietenkään syö).

Samoin runttaan jauhelihapakkausta kädelläni niin että se menee tiivimmäksi=>vähemmän ilmaa ja miksi maksaa ilmasta?

Sipsipussit saa myös kyytiä; poljen niitä jalallani jotta menee pienempään tilaan=>säästöä!

Vierailija
24/158 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorin aina herneet. Palot täyttävät koko mitan, joten on ihan silkkaa huijausta maksaa "litrasta herneitä" kun totuus on että niitä itse herneitä on ihan naurettavan pieni osuus. en enää suostu tähän, vaan kuorin herneet, oli kauppis mitä mieltä tahansa. minulla on oikeus saada rahoilleni vastinetta ja se LIRTA HERNEITÄ joka on luvattu,. eikä mitään palkoja.

Vierailija
25/158 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Yritin pitää pokkaa mutta tuossa sipsipussin tallomisen kohdalla räjähti. :D

Vierailija
26/158 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhyydessä mitään vikaa ole, mutta junttimaisessa pihistelyssä on.

Vierailija
27/158 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en solmi koskaan hedelmäpussia ennen punnitusta, koska pelkään, että solmukohta painaa silloin enemmän.

Itse tapaan ajella kiivihedelmät partahöylällä ennen punnitusta. Selvää säästöä ja sileitä kiivejä on paljon miellyttävämpi syödä! + ei tule kiivinkarvoja kaappiin, pöydille tai vaatteille yms.

Vierailija
28/158 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä revin aina kuukautissuojatkin ulos paketeistaan ja tíngin kassalla hinnasta rukasti pois. En tod. maksa mistään muovikuorista, kun en niitä tarvitse! Ja arvatkaas miksi kaupoissa on tyhjiä kookospähkinöitä? Koska minä tarvitsen siitä pähkinästä vain sen veden, en kuoria.

En käytä meikkejä usein, joten meikkikynästä katkon 1/3 pätkän ja säästän siinä. Samoin irtopuuterista kaatelen omaan vanhaan rasiaan sen verran, mitä tarvitsen. Otan kauppaan oman asiakaspalvelijani mukaan, ettei hinnoissa tarvitse maksella niiden vätysten palkkoja! Samoin oma kassakone on mukana. Näillä vinkeillä säästää pitkän pennin.

Vierailija
29/158 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kaikkia lukea mutta pistetään nyt toiston uhalla. kaupassa setä jätti yhden appelsiinin punnitsematta ja selitti sitten kun vieressä ihmeteltiin, että "ne kuoret painaa niin paljon".

helppoa, ei tarvi kuoria kaupassa, voi vain jättää osan punnitsematta mitä ottaa ja sillä kuittaa kaiken! äkkiä panettia hakemaan. vai oliko se patentti, panettaa nyt kuitenkin

Vierailija
30/158 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtiosastolla revin tai leikkaan aikakauslehdistä vain minua kiinnostavat jutut. Tää on tosi kätevä kikka, jota suosittelen lämpimästi kaikille. Kotona säästyy tosi paljon tilaa, kun ei synny suuria lehtipinoja täynnä materiaalia, jota en kuitenkaan lue. On vain ne itseä eniten kiinnostavat artikkelit, eikä esim. turhia mainoksia!

Joku jota kiinnostaa, voi sitten ostaa ne kauppaan jääneet lehden osat, joten nekään eivät mene hukkan.

Vierailija
31/158 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan ajella kiivihedelmät partahöylällä ennen punnitusta. Selvää säästöä ja sileitä kiivejä on paljon miellyttävämpi syödä! + ei tule kiivinkarvoja kaappiin, pöydille tai vaatteille yms.

Vierailija
32/158 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän yksinasujana olen kyllästynyt liian isoihin pakkauskokoihin, joista joutuu aina heittämään suurimman osan hukkaan.

Niinpä minulla on kaupassa aina omat pakasterasiani mukana, joihin voin kauhoa esim. litran jäätelöpaketista tai kaataa maitopurkista vain sen verran kuin tarvitsen. Oletan kassan sitten punnitsevan tai mittaavan rasiani ja veloittavan niistä kilo- tai litrahinnan mukaan. Tokikin olen punninnut rasiani tyhjinä niin tarkkaan, että osaan myös vähentää rasian painon itse tuotteen painosta.

Voisin tietenkin ostaa myös niitä pieniä pakkauksia, mutta olen havainnut tämän paljon kätevämmäksi käytännöksi, sillä en tokikaan halua kotiini mitään ylimääräisiä pakkauksia. Tällä käytännöllä saan myös omakotitaloni jätekulut pysymään pienenä.

Vierailija
33/158 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä revin aina kuukautissuojatkin ulos paketeistaan ja tíngin kassalla hinnasta rukasti pois. En tod. maksa mistään muovikuorista, kun en niitä .

Mä en tykkää kun vessan roskis täyttyy niistä teipinsuoja -papereista. Siksi otan mahdollisimman monet pikkarit mukaan kauppaan ja laitan siteet niihin valmiiksi kiinni. Suojapaperit jätän kauppaan.

On muuten vähentänyt huomattavasti roskien määrää kotona.

Vierailija
34/158 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kaikkia lukea mutta pistetään nyt toiston uhalla. kaupassa setä jätti yhden appelsiinin punnitsematta ja selitti sitten kun vieressä ihmeteltiin, että "ne kuoret painaa niin paljon".

helppoa, ei tarvi kuoria kaupassa, voi vain jättää osan punnitsematta mitä ottaa ja sillä kuittaa kaiken! äkkiä panettia hakemaan. vai oliko se patentti, panettaa nyt kuitenkin

tällainen toiminta vain on rikollista. Petos. Muuten kätevää varmaan.

Vierailija
35/158 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen toiminta vain on rikollista. Petos. Muuten kätevää varmaan.

Onneksi kaikki muu tässä ketjussa on kunnioitettavaa ja laillista toimintaa.

Vierailija
36/158 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toimittu näin jo vuosikymmeniä. Asiakkaat jättää kauppaan ylimääräiset osat ja ne kerätään biojätteisiin. Suomi on vaan niiiiin jäljessä.

Vierailija
37/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2012 klo 21:35"]

Minä revin aina kuukautissuojatkin ulos paketeistaan ja tíngin kassalla hinnasta rukasti pois. En tod. maksa mistään muovikuorista, kun en niitä .

Mä en tykkää kun vessan roskis täyttyy niistä teipinsuoja -papereista. Siksi otan mahdollisimman monet pikkarit mukaan kauppaan ja laitan siteet niihin valmiiksi kiinni. Suojapaperit jätän kauppaan.

On muuten vähentänyt huomattavasti roskien määrää kotona.

Ihan turhaa tosiaan viedä roskia kotiin asti! Tää oli kyllä ketjun ehdottomasti paras vinkki.

Vierailija
38/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuorin aina! Lapsi tarvitsee ruokaa ennen kuin päästään tarhasta kotiin. Banaani on hyvä välipala kaupassa käynnin aikana.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 18:08"]

[/quote]

Vierailija
39/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähilidlissä on sellanen iso roskis heviosastolla juuri tuohon tarkotukseen. Esim. kukkakaalissa on tosi paljon lehtiä (muissa kaupoissa on jo siivottu enemmän kaupan toimesta) mikä toisaalta varmaan suojaa sitä kasvista kuljetuksen ajan. Lidlissä myös parsakaaleissa on ihan mielettömän pitkät varret ja itse kukinto on ihan murto-osa siitä kasvista.. mä en kyllä yleensä jaksa vaivautua siivoamaan niitä muuten kun kotona vasta.

Vierailija
40/158 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:56"]Miksi teistä on ok perata kukkakaali kaupassa? Onko ok kaataa maidosta puolet pois tai erotella myslistä rusinat? Se hevi-osaston tuote on yhtälailla kokonaisena myytäväksi tarkoitettu. T. Ärsyyntynyt kaupan täti
[/quote]
Tää ketjuhan on ihan vakavalla naamalla kirjoitettu ja kaikki tekee just kuten kirjoittaa