Tänään Vantaalla Lidlissä nähtyä: kaksi pissistä repii irti
paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.
Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?
Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.
Kommentit (158)
Minä laitan pussin suun solmuun vasta punnituksen jälkeen. Se solmuhan on painava.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 17:55"] paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.
Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?
Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista. [/quote] Näin kaupassa kerran lapun, jossa neuvottiin, että ananas pitää punnita lehtineen. Olin että mitä v***, ei kai nyt kukaan ala lehtiä niistä repiä. No, väärässäpä olin taas :D [/quote] Teippiä matkaan niin voi punnita ilman ja teipata lehdet takas.
[/quote]
vuosisadan pirkkaniksi, ainakin toistaiseksi
Puuttuiko kukaan
..kai nyt sitten menitte ja ojensitte näitä nuoria... Myyjänä ärsyttää eniten kansa joka näkee vaikka mitä, eikä silti ikinä puutu mihinkään vaan ollaan ku ei oltais nähtykkään ja tullaan tänne sitte ihmettelemään... Mutta totta, nuoriso on käytöstavatonta...
ja laitan ne vasta punnituksen jälkeen pussiin. Näin säästyy vuodessa pitkä sentti!
En ole ikinä kuullut enkä nähnyt moista. Ei tulisi mieleen repiä mistään vihanneksesta tai hedelmästä mitään osia irti ennen ostamista...
Voi meitä monia!
kuorimaveitsen kanssa ja kuorin kilon omenia ennekuin punnitsen.
Siis irtomyynnissä olevat. En halua maksaa niistä kuorista.
Ja jos tiedän tarvitsevani valkuaiset erilleen, niin silloin minulla on kaksi pakasterasiaa mukana.
..kyllä se kauppakin ne maksaa, kun ovat kilotavaraa..
On siis väärin repiä jotain pois!
Ja oikeasti, säästö on tuota luokkaa, niin kannattaako?
Te otte hulluja! Mulla tulee pissat housuun...
ja viinirypäleet punnitsen irtonaisina.
Te otte hulluja! Mulla tulee pissat housuun...
että kaikilla palstalaisilla on kuukausitulot vähintään 4000 luokkaa. Mutta tosiaan, pitkä penni säästyy, kun rupee nyhertämään kantoja hedelmistä.
Täsätä lähtien minä menen kauppaan kuorimaveitsen kanssa ja kuorin kilon omenia ennekuin punnitsen.
Täsätä lähtien minä menen kauppaan kuorimaveitsen kanssa ja kuorin kilon omenia ennekuin punnitsen.
Säästyy sekä kauppalaskussa että hammaslääkärin laskussa. Sama myös jos irtopullan päällä on paljon manteleita. En tykkää manteleista ja painavat paljon.
Mutta tuo omenapora puttuukin mun Sveistin linkkarista, joka on siis ihan verraton kaupareissuilla.
Ja vesimelonista otan aina kuoren pois.
Siksi varmaan joku vesimeloni on kilohinnaltaan niin halpaa, kun siinä on painavat kuoret.
tapahtuu kaikissa kaupoissa ja kutakuinkin kaikissa asiakasryhmissä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 17:55"]
paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.
Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.
[/quote]
mitä tämä "trash" -puhe oikein on?
jos joku ihminen tekee tyhmästi, ei hän ole "trash" vaan ihminen.