Tänään Vantaalla Lidlissä nähtyä: kaksi pissistä repii irti
paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.
Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?
Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 18:11"]
[/quote]
:D Mahtava vinkki, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 18:05"]lehtiä, mutta kiitti vinkistä.
[/quote]
En minäkään, mutta joskus punnitsen ilman muovipussia. Joskus nappaan tyhjiä tölkkejä matkaan, mutta aina en vaan kehtaa. Huomenna pitääkin mennä repimään kaalinpäitä. Lidlissäkö se kannattaa?
Miksi teistä on ok perata kukkakaali kaupassa? Onko ok kaataa maidosta puolet pois tai erotella myslistä rusinat? Se hevi-osaston tuote on yhtälailla kokonaisena myytäväksi tarkoitettu. T. Ärsyyntynyt kaupan täti
[quote author="Vierailija" time="01.10.2012 klo 23:00"]On toimittu näin jo vuosikymmeniä. Asiakkaat jättää kauppaan ylimääräiset osat ja ne kerätään biojätteisiin. Suomi on vaan niiiiin jäljessä.
[/quote]
Hyvä Saksa!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 17:55"]
paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.
Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?
Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.
[/quote]
Näin kaupassa kerran lapun, jossa neuvottiin, että ananas pitää punnita lehtineen. Olin että mitä v***, ei kai nyt kukaan ala lehtiä niistä repiä. No, väärässäpä olin taas :D
[/quote] Teippiä matkaan niin voi punnita ilman ja teipata lehdet takas.
Minä jätän maitopurkkien pahvisen osan kauppaan pahvinkeräykseen. Kaadan maidot aina muoviämpäriin.
mulla on kuorimaveitsi mukana ja kuorin kaikessa rauhassa päärynän ja omenan. Myös porkkanat raaputan ja kanta pois.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:36"]
ap, miten sinä hieno ihminen olit päätynyt sinne Lidliin?
[/quote]
niin, ja vielä Vantaalle!?
Eipä ole tullut mieleenikään. Hyvä idea, täytyy kokeilla ensi kerralla lähikaupassa!
Jos näette minut vetämässä ananaksen lehden irti, niin sillä vain testaan ananaksen kypsyyden. Se suurempia johtopäätöksiä oman elämän kautta ei tarvitsae tehdä.
ap, miten sinä hieno ihminen olit päätynyt sinne Lidliin?
Ei yllätä että vantaalla nähtyä. Vantaa on white trashien kaupunki
Avokadot ja luumut ym. kivelliset hedelmät täytyy aina kuorimisen jälkeen vielä halkaista ja poistaa se kivi sisältä. Kotimatkalla muussaantuneet hedelmät onkin sitten kätevä lusikoida suoraan kauppakassin pohjalta.
Itse revin wc-papereista ne hylsyt pois, enhän mä niitä tarvitse.
Lisäksi kaadan maitopurkista vain sen kaksi desiä mukaan, kun en enempää tarvii.
Jäätelöistä jää ne tikut myös kauppaan.
Vanilijatangoista raaputtelen ne sisäosat mukaan ja jätän kovat kuoret.
Puhelinta ostaessa pyydän myyjää poistamaan siitä ohjelmat ja valmiit soittoäänet, koska en halua maksaa turhasta.
Siideriosastolla kulautan siiderit kurkusta alas, vien tyhjät purkit automaattiin, ostan kuitilla jogurtin. Ei tartte enää kotona ruokaa laittaa.
En ole koskaan ajatellut säästäväni kun revin ylimääräiset lehdet ja varret pois. Otan ne pois koska roskia. Hittoako minä kaupasta kuskaan roskia kotiin ja sitten taas ulos. Kaupoilla on isommat roskikset kuin mulla kotona.