Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään Vantaalla Lidlissä nähtyä: kaksi pissistä repii irti

Vierailija
18.06.2011 |

paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.

Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?

Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 20:09"]

Ja vesimelonista otan aina kuoren pois.

[/quote]

Mun mielestä ne siemenetkin on ihan turhia vesimelonissa ja painavatkin aika lailla. Leikkaan melonin kaupassa valmiiksi ja poistan siemenet. Punnitsen palaset paljaaltaan vaakakupissa ja laitan ne mukana olevaan rasiaan. Kiitos muillekin säästövinkeistä!

Vierailija
82/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa melkoinen suhina käydä, kun mammat heiluu puukkojen kanssa hevi-osastolla leikkuuhommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei saa mitään kuoria kuten esim kukkakaalin kantoja.

Vierailija
84/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä kassan mielipide! Kuorikaa jos haluatte, mutta niin että tunnistan vielä kassalla mikä he/vi se on. Hauska ku mua siinä sitten syytellään kun olen punninnut terttutomaatit joista ne lehet revitty irti suomalaisten tomaattien hinnalla. Ja vaikka ite oon säästeliäs ja pienitulonen niin todellinen säästö tässä on niin säälittävä että en viitsi kaupassa alkaa mitään kuorimaan. Oikeastaan tosi tyhmä kuva tulee ihmisestä.

Vierailija
85/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 20:09"]

Ja vesimelonista otan aina kuoren pois.

[/quote]

Mun mielestä ne siemenetkin on ihan turhia vesimelonissa ja painavatkin aika lailla. Leikkaan melonin kaupassa valmiiksi ja poistan siemenet. Punnitsen palaset paljaaltaan vaakakupissa ja laitan ne mukana olevaan rasiaan. Kiitos muillekin säästövinkeistä!

[/quote]

Vesimelonistahan suurin osa on vettä, josta on turha erikseen maksaa kun meillä on kiinteä vesimaksu. Puristelen kuorimastani vesimelonista aina tarkkaan vedet pois kaupassa ja turvotan uudestaan kotona.

Vierailija
86/158 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 17:55"]

paprikoista niiden päät – siis todella katkaisevat irti paprikan kantaosasta sen minkä irti saavat ja heittelevät nämä katkenneet osat pitkin poikin. Seuraavaksi näen heidät repimässä irti (tuore)ananaksen lehtiä!!! Ja tutusti viskovat nämäkin minne sattuu. Miten junttimaista ja moukkamaista käytöstä! Oiva esimerkki termistä: ”white trash”.

Mitä tyttöset kuvittelevat hyötyvän tästä? Kenties säästävät loppulaskusta 20 senttiä?

Minua hävetti ja nolotti heidän puolestaan, koska tämä ”käytöstapa” on luultavimmin opittu sieltä ”white trash” -kodista.

[/quote]

Näin kaupassa kerran lapun, jossa neuvottiin, että ananas pitää punnita lehtineen. Olin että mitä v***, ei kai nyt kukaan ala lehtiä niistä repiä. No, väärässäpä olin taas :D

Vierailija
87/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme niitä syö ja nykyisin kaupoissa on niille jo oma laatikko tuotu.

Vierailija
88/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin teen.Tai no, kukkakaalin alalehdet (vai mitkä ne oikein on?) revin aina irti, kun niitä on niin reilusti, että lisäävät painoa puolella.Ja juurikin lidlissä asioidessani, siellä on ihan roskis sitä varten.Olen niin trashiä...

Vierailija
89/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse maksaa 10 senttiä "ylimääräistä". LOL!

emme niitä syö ja nykyisin kaupoissa on niille jo oma laatikko tuotu.

Vierailija
90/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki en heitä niitä pitkin poikin, enkä ole pissis wt...

Miksi maksaisin osista joita en käytä ja ne saa siististi pois?

Vierailija
91/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 poikaa yöpuvun näköisissä vaatteissa syömässä jäätelöitä altaasta. Ihan pokkana kävivät hakemassa aina uuden jäätelön.

Vierailija
92/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka katkoivat parsakaalista varret pois. Mua huvitti koska se varsi on kuorittuna parsakaalin paras osa.

Vierailija
93/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiä, mutta kiitti vinkistä.

Vierailija
94/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että paino on noin 20 grammaa.

Kolmen euron kilohinnalla säästöä kertyy huimat 6 senttiä! JUHUU! Kyllä kannatti!

6 sentin säästöä varten nolaat itsesi muiden silmissä.

Vierailija
95/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kypsä jos lehdet irtoavat. sitä voi kaupassa kokeilla.

Vierailija
96/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hiivatti, mä oon taas mokannut av-standardeilla, kun oon nyppässyt vain yhden testatakseni kypsyyttä.

Vierailija
97/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan pois terttutomaatin varret koska ne tökkivät tomaatit rei'ille ja sitten ne homehtuvat. Ihan ravistamalla irtoavat. Onko tästä sinulle jotain haittaa.

Vierailija
98/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin hedelmien sijaan vähän kypsyyttä asiakkaiden käytökseen.

Vierailija
99/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorin banaanit kaupassa, laitan kuoret lattialle. Kyllä ne muovipussissa kotiin menee. säilyy pakkasessa hyvin.

Vierailija
100/158 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnan ja muiden asiakkaiden silmissä leimaudut roskaväen edustajaksi.

otan pois terttutomaatin varret koska ne tökkivät tomaatit rei'ille ja sitten ne homehtuvat. Ihan ravistamalla irtoavat. Onko tästä sinulle jotain haittaa.