Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet ertokaa minkälaisia lahjoja tuli ja mitkä oli mieluisia

Vierailija
04.06.2011 |

mitkä ei? :D Kun niistä täällä jauhetaan niin kertokaa nyt mikä ilahdutti

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläasteen ope, joka opettaa noin 200 oppilasta vuodessa.

Olen oikein iloinen, että muistivat kortilla + tuolla teroittimella.

Jos mietitte, että mitä muut meidän koulun opettajat saivat, niin ihan vastaavia lahjoja saivat. Esim. yksi opettaja sai yhdeltä oppilaalta pienen ruukkukukan.

Olen ennen ollut Helsingin yhdestä köyhimmistä alueista opettajana ja siellä sain myös noin 1-2 lahjaa per vuosi. Tämän vuoden olen ollut Helsingin rikkaimmalla alueella ja täälläkin on ihan sama määrä. Ei ole siis kyse taloudellisesta tilanteesta tai mistään. Ylivoimaisesti eniten minua ilahduttaa, jos saan kortin oppilailta, jossa kiitetään hyvästä opetuksesta.

Vierailija
42/42 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se tuntuu olevan. Ne jotka eivät koskaan milläin tavoin muista ovat niitä joiden kanssa kaikista eniten tekee töitä.

t. ope

Viime vuonna erään oppilaan huoltaja muisti minua kukalla ja lämpimillä sanoilla kortissa, koska lapsensa sai kuin saikin suoritettua peruskoulun. Tänä vuonna paljon työtä teettänyt oppilas ei tuonut mitään.

Muutoin sain lähes kaikilta yli 20 oppilaan valvontaluokalta kukkia - nyt onkin olohuoneen maljakossa ihana kimppu kaikkia erivärisiä ruusuja! Ja todella kiitollinen olen joka ikisestä muistamisesta!

t. yläkoulun ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän