Saako saunan valaisimen vaihtaa itse?
Siinä on iso kupu jonka irrotan kohta, sitten selviää millainen lamppu siellä alla on. Saako vaihtaa itse?
Kommentit (19)
Tarkoitan siis polttimoa. Onkohan vaikea homma
ap
Jos kuumassa niin älä vaihda normaaliin LED polttimoon
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole erikseen nimetty että saunalamppu?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis polttimoa. Onkohan vaikea homma
ap
O, ihan älyttömän vaikea! Ensin kouluun, sähköpuolen Di.n paperit hommamaan, eihän sitä muuten osaa...
Vierailija kirjoitti:
Vaihda vaan, määkin laitoin led.in! Hyvin pelittää...Temusta tilasin ku Cittarissa ois maksanut 9,90. Temussa 86 senttiä....
Saa vaihtaa, mutta ensin sun pitää löytää joku toinen joka haluaa myös vaihtaa. Sitten jos molemmat suostutte, niin voitte vaihtaa keskenänne. Mut et sä siis yksin voi vaihtaa. Mikä vaihto se sit olisi?
Löytyi Airam Led saunalamppu. Kohta selviää käykö sellainen minun saunaani kun avaan kuvun.
ap
Ei vaihto- ja palautusoikeutta! Huom.!
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Airam Led saunalamppu. Kohta selviää käykö sellainen minun saunaani kun avaan kuvun.
ap
Luultavasti ihan perus E27, johon menee kaikki mahdolliset
Älä vain vaihda. Maadoitus täytyy tarkistaa ja paineet ja watit ja voltit.
Vierailija kirjoitti:
Saa.kunhan on saunalamppu
Joo, tuo on tärkeä juttu. Minä joskus sekoitin keittiön ja makuuhuoneen lamput keskenään. Sähkötaulusta alkoi kuulua sirinää ja pauketta ja savu nousta. Hyvä ettei koko talo palanut.
Vierailija kirjoitti:
Saa.kunhan on saunalamppu
+ 60 astetta kestää.näin ilmoovat.toki saunalamppu kestää kyllä +100
Saa. Mulla oli vuoden jouluvalot saunassa kun en jaksanut kömpiä lauteiden alle. Unohtui sitten mutta oli kivaa vaihtelua. Erilainen tunnelma.
Riikka on siis joulunkin lauteiden alla viinilekkereiden kanssa
Lampun saa vaihtaa, valaisinta ei.
Ensin täytyy ilmoittaa TUKESiin josta ne ilmoittaa verottajalle että teet pimeitä töitä pimeässä saunassa josta voi tulla esim. CARUNAlle verkkohäiriöitä yms mutta kaiken tämän voit ohittaa kysymällä naapurin Ahmedia vaihtaan sen pillupalkalla (myös koko suvulle)
Ahmedin TAXI
Saa