Opet ertokaa minkälaisia lahjoja tuli ja mitkä oli mieluisia
mitkä ei? :D Kun niistä täällä jauhetaan niin kertokaa nyt mikä ilahdutti
Kommentit (42)
Punatukkaiselle opelle puna-ruskea-oranssit villasukat. Toivottavasti tykkäsi!
Sain muistamisen noin kahdeltakymmeneltä oppilaalta, eikä kyseessä ollut edes alkuopetusluokatkaan.
Mieluisimmat: yksi oppilas oli piirtänyt itse kortin. Käyttänyt siihen selvästi aikaa ja ajatusta. Piirros oli samantapainen, kuin koulussa oli harjoiteltu. :)
Kesäkukat toki myös ilahduttivat. Ja tietty kaikki muutkin lahjat. Mitään nk. turhaa en saanut ollenkaan. En esim. pieniä koriste-esineitä. Kukat ovat aikansa, suklaat syön, lautasliinat käytän ja lahjakorteilla ostan jotain.
en oo mikään viherpeukalo ja lisäksi leikkokukkien maljakkoon astetteluun menee hirveästi aikaa ja sitten niitä täytyy leikellä päivittäin. Toki kivahan se on muistamista saada:)
Minäkin pidin Mariskoolista, kuin myös kesäisestä Muumimukista.
sain mielettömän määrän kukkia, ruusuja, ruusukimppuja, liljoja, ruukkukukkia, kesäkukkia, sidottuja kimppuja, yrttejä
lisäksi suklaata, pehmolelun, kivituikun,
monen monta itsetehtyä korttia + valmiskortteja
olin aika yllättynyt, tämä oli ensimmäinen vuosi ko. luokan kanssa ja syksyllä jatkamme.
Enpä osaa sanoa, mikä olisi se mieluisin, itsetehdyt kortit ja kukat ehkä
JA PIKKUKAKTUKSIA! Joka paikka täynnä niitä. No, kynttilät voi laittaa kiertoon jouluna tai läheisten merkkipäivinä.
Kukatkin ovat siitä hankalia, ettei niitä oikein viitsi kotiinkaan kovin suuria määriä raahata. Koululle ei voi jättää, kun koulu on loppu. No, ehkä vien tuohon viereen päiväkotiin, siellä
Ihan kortti riittää.
Itse pidin eniten elokuvalipusta x 2. Hieno oivallus oppilaalta ja persoonallinen ja lisäksi viittaa mukavasti lomaan.
Luokallani oli 21 oppilasta, ja olen toiminut luokanvalvojana 1,5 vuotta. Luokan asioissa on ollut paljon hoitamista: selvittelyjä, yhteydenottoja, muistamista ja juoksemista. Silti nyt kevätjuhlapäivänä vain yksi oppilas muisti minua. Muilta en saanut kuin mulkaisuja. :/
Pieni Mariskooli suklaineen on kyllä sitäkin arvokkaampi nyt. :)
Kaunis se on, mutta turha minulle. En tiedä antoiko sen oppilas vai vanhempi, sillä se oli jo pöydällä tullessani luokkaan. Oli sentään kassissa, niin kaikki eivät nähneet sisältöä. Oppilashan sitä ei voi lain mukaan anataa, kun vanhemmat eivät saisi luovuttaa alaikäiselle alkoholia. isäksi sain kukan.
antaa jotain, mutta luin vissiin taas liikaa täältä, kuinka kamalan raskasta se on opeille, kun tulee liikaa/vääränlaisia kukkia ja pahaa suklaata.
polttelen niitä paljon varsinkin syksyllä ja talvella, lisäksi kesäisin mökillä iltaisin
ym. ja vielä yhden yhteislahjan.
Ihania kaikki! Joka vuosi olen otettu muistamisista, vaikken ajattelekaan, että opelle niitä täytyisi tuoda.
Älkää stressatko tämän palstan takia. Jos haluatte lahjoja antaa, opettajista suurin osa arvostaa elettä kyllä riippumatta siitä, mikä lahja on kyseessä. Tämän palstan opejutut ei muutenkaan suurin osa pidä paikkaansa.
ja hyvän kesän toivotukset. Tuli niin huono omatunto.
T. nro 11
kukkia(ruukussa ja leikkokukkia) ja Iittalan Aaltokynttilätuikun.
Kaikki ihania lahjoja ja yllätyksiä.
Lto
Tosin tuo summa on jo sen verran iso, että vähän hirvittää. Mutta ihan tarpeeseen tulee. Voidaan ostaa vaikka lapsille kesäks laadukkaat sandaalit (satanen ei tosin riitä kaksiin Superfiteihin...) tai sitten syksyllä toiselle uusi talvihaalari. Mieheni ja minun bruttopalkat on yhteensä vain n. 4500/kk.
t. ope Oulusta
hierontalahjakortti ja viinipullo. Se vähän ärsytti, että sain sinisiä, punaisia, valkoisia ja jopa oranssin ruusun. Hei haloo, mitä tehdä kymmenellä erivärisellä ruusulla.
Sitten tuli tietenkin pari pyyhettä ja kiroilevasiili-mukia. Onneksi ei yhtään tuikkukippoa.
Ai niin, lapsen virkkaama patalappu. Oli todella arvokas, koska on vasenkätinen poika ja tiedän, että on joutunut todella paljon tekemään töitä sen takia.
mutta sain sen urheilukauppaan. Vähän harmitti kun sillä olisi voinut ostaa lapselle jotain. Tai kaipa sieltäkin löytää lapselle jotain tarpeellista. Mutta olisi ollut edes stoccalle niin olisi ollut parempi valikoima kuin intersportissa.
Sitten tuli jotain pikkusälää lisäksi ja yksi amppelikukka.
mun täytyy ruveta suunnittelemaan jo joululahjoja!
ohis, mutta sattuneiden syiden vuoksi pk-ikäiset lapseni antoivat tänä vuonna tädeille "lahjaksi" halaukset. No halasin minäkin ja sanoin kiitokset.
Oli ihana katsoa kun yhden tädin silmät kostuivat kun lapsi juoksi täysillä toiselta puolelta pihaa ja hyppäsi syliin halaamaan :)
Luokallani oli 21 oppilasta, ja olen toiminut luokanvalvojana 1,5 vuotta. Luokan asioissa on ollut paljon hoitamista: selvittelyjä, yhteydenottoja, muistamista ja juoksemista. Silti nyt kevätjuhlapäivänä vain yksi oppilas muisti minua. Muilta en saanut kuin mulkaisuja. :/
Pieni Mariskooli suklaineen on kyllä sitäkin arvokkaampi nyt. :)