Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mikä voi tuoksua nuoressa pojassa makean hedelmäiselle?

Vierailija
28.05.2011 |

Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti hasis koska on kasvi.

Yrittävät hätäännyttää sinua ap.

Ei hasis mikään kasvi ole, mitäs sä

tiedät, kun et tuonkaan vertaa?!?

Miten niin hamppu ei ole kasvi? Eläinkö se on sun mielestä? Vai synteettinen?

siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys.

sama

sori!

Vierailija
22/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tulla haistelemaan poikaani? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkikasvu harrastaa pilvenpolttelua. Tiedon määrästä päättelin, onko näin?

Vierailija
24/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvattiin kannabiksen tuoksun muistuttavan hieman basilikaa ja sitruunaa.

ruohon/lehden ja kukan tuoksua)

Vierailija
25/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on

Vierailija
26/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tulla haistelemaan poikaani? -ap

Kysy siltä juoko se energiajuomia!

Vierailija
27/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ennenkin todennut, että av tietää kaiken...siksi olen täällä.

Ohis, joka ei tiedä aiheesta mitään

Vierailija
28/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu haistessa alas, nieluun päin, ei ylöspäin, kuten kirpeät tuoksut, jos ymmärrätte. -ap

Vierailija
29/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkikasvu harrastaa pilvenpolttelua. Tiedon määrästä päättelin, onko näin?

Olen koulukuraattori. Poliisiin pitämässä huumausainekoulutuksessa haistelimme erilaisia huumeita ja tutustuimme huumeidenkäyttövälineisiin (ei niitä maallikko aina tunnista). Toki samoihin hajuihin olen tutustunut oppilaiden ja kavereiden seurassa.

Vierailija
30/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hasis = laattaa, on ainetta, jossa on ruohoa, mutta

siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys. sama

Kun tälleen yleisesti puhutaan hasiksesta, niin puhutaan mun mielestä puhtaasta aineesta. Ja se on tehty kasvista. Kasviperäinen kai sitten. Jaloste. Mutta vähän samaan tapaan kasvia kuitenkin kuin vaikka sokeri.

Vierailija
31/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noin voi ees sanoo, mut ei jaksa korjata, ku ei siitä näin väsyneenä mitään tulis :D

Vierailija
33/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys. sama

Kun tälleen yleisesti puhutaan hasiksesta, niin puhutaan mun mielestä puhtaasta aineesta. Ja se on tehty kasvista. Kasviperäinen kai sitten. Jaloste. Mutta vähän samaan tapaan kasvia kuitenkin kuin vaikka sokeri.

kannabis. Hasis ei ole puhdasta, jos poltat hasista, et tiedä mitä poltat.

Vierailija
34/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että se on enemmän tyttömäinen kuin poikamainen tuoksu, mutta olen haistanut sen vain pojissa - omassani ja niissä vieraissa kaupassa, en koskaan tytöissä. -ap

Vierailija
35/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko se sitten sitä?

Vierailija
36/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monen erin tuoksuisia ja tuoksu tarttuu vaatteisiin. Minusta ainakin tuoksuvat hyvältä. Ehkä jonkun kaverin äiti tykkää suitsukkeista, tai joku kaveri?

Toki ensimmäisenä minullakin tuli mieleen ruoho, eli kukka, eri marihuana. Sen tuoksua kuvaillaan yleensä imeläksi, poltetun köyden tuoksuksi, mutta itse en ole huomannuttuoksussa mitään poltettuun köyteen viittaavaaennemminkin tuoksuu hedelmä-teeltä.

Vierailija
37/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan joku tyttöystävän hajuvesi tai energiajuoma, ei tod!

Vierailija
38/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei heti omasta pojasta uskoisikaan.

Vierailija
39/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabis. Hasis ei ole puhdasta, jos poltat hasista, et tiedä mitä poltat.

Kannabis on se kasvi, eli hamppu. Puhdas hasis on sen kasvin hartsia. Mikä siinä ei ole hartsia, thc:tä eli vaikuttavaa huumetta, on kuitenkin kannabista eli hamppua.

Eri juttu sitten, että laittomilla markkinoilla puhdas hasis on harvainaisuus. Mutta ei se, että sitä on vaikea saada, tee sitä olemattomaksi. Ja siitä me kuitenkin minun mielestäni puhumme, kun puhumme hasiksesta.

Kun käyttää laittomia huumeita, ei koskaan tiedä, mitä käyttää. Ellei itse sitä valmista. Eikä Kiinassa tiedä maidostakaan, mitä siinä on... Maito on silti maitoa. Sitä on silti olemassa.

Vierailija
40/164 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan joku tyttöystävän hajuvesi tai energiajuoma, ei tod!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi