Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mikä voi tuoksua nuoressa pojassa makean hedelmäiselle?

Vierailija
28.05.2011 |

Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2011 klo 22:21"]Seuraava askel on ihan oven takana, kovat huumeet!

[/quote] huh huu perus lätkästä tahmeeseen budiin jo 16 vuotta menty ilman sun kovia huumeita, silokki kokeilut oli ennen ekoja tötsyi ala asteella. Alkoholin jätin pois 3 vuotta sitten kun se vei kolmen ystävän hengen.(.itsemurhat kännissä )

Vierailija
82/164 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeen haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis pilveä polttanu, niin haju olisi pikemminkin outo ja erikoinen. Ei karkkimainen tai hedelmäinen. Energiajuomaa veikkaan...

Vierailija
84/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä marihuana. Kyllä sen tunnistaisi, on kuitenkin sen verran erilainen haju. Ei taida nyt poliisimies tietää. Marihuana on joo makea, mutta ei hedelmäinen, karkkimainen eikä varsinkaan raikas. Sähkötupakka vois olla...

Vierailija
85/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarkkeja syönyt, mutta ei kehtaa tunnustaa, kun se on niin lapsellista.

Vierailija
86/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:48"]

Kukka tuksahtelee. Onko sulta hävinnyt kotoa kynsisaksia tai kyniä?

Joo, siis ei tuksahtele, vaan tuoksahtelee:) ja toi kynä, saksikysymys ei ollut läppä.

[/quote] heh heh kisabongi kuulakärkikynästä putki ja siivu tölkistä rullalle tötteröks ja tupakkaa/pien kivi pohjalle ja möyhyt perään . Plug it, un plug it take a hit from the bong x)

Vierailija
87/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi ( diabetes), joku kyllä sanoi, että tuoksuu nurmikolle, mutta mun mielestä se tuoksuu sellaiselle epämiellyttävän imelälle ja nää sähkötupakat tuoksuu aika samalle. Kannabista tai mitälie kukkaa en ole ikinä tiettävästi haistanut...

Vierailija
88/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, onpas tästä aikaa. Ei selvinnyt koskaan, mistä oli kyse.

ap

Vierailija
89/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku shampoo tai ihonpesuaine?

Vierailija
90/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit!

Vierailija
91/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dullaa on niin monen tuoksuista. Kannabis sativa / kannabis indica / kannabis ruderalis on mun kokeneessa nokassa tuoksuiltaan erotettavissa. Silmien punaisuus vaihtelee myös , henk.kohtaisesti suosin sativaa ns. Päiväpoltteluun ,ei silmät oo niin liekeis ja kiva puuhastella. Indicaa iltapoltteluun kivan jumittelun kera -.- ja silmät aivan tules. (Silmätipoilla sekin lievenee) jos munchiessit lopussa ja pitäs kauppaan kehtaa hakee makean himoon ;) Veikkaan et se on sativan tuoksu jos hajuvesimainen.!.. 12 vanhana alko ekat kokeilut viikonloppuisin, nykyään alkoton mutta, blaadaan kun tarjotaan (nykyhintataso niin kuohkee) et boikotoin ostoa ellei sitten saa 10€ gramma hintaan kymppisäkkiä dullaa ;) harvinaista herkkua....

Vierailija
92/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:16"]Hah, onpas tästä aikaa. Ei selvinnyt koskaan, mistä oli kyse.

ap

[/quote] miksi ei. Annoitko asian olla??

Vierailija
93/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:15"]

Ketoosi ( diabetes), joku kyllä sanoi, että tuoksuu nurmikolle, mutta mun mielestä se tuoksuu sellaiselle epämiellyttävän imelälle ja nää sähkötupakat tuoksuu aika samalle. Kannabista tai mitälie kukkaa en ole ikinä tiettävästi haistanut...

[/quote]

ketoaineet eivät tuoksu raikkaan hedelmäiseltä vaan pahalta.

Vierailija
94/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakka haisee makealle!

Vierailija
95/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuuko Kannabis sativa raikkaalta? Itse olen käsittänyt, että nämä tuoksuvat tunkkaisilta.

Vierailija
96/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes se siinä haisee.

Vierailija
97/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 01:08"] Tuoksuuko Kannabis sativa raikkaalta? Itse olen käsittänyt, että nämä tuoksuvat tunkkaisilta.

[/quote] onko hajuvesi raikasta?

Vierailija
98/164 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2011 klo 21:33"]Ei huumet millekän haise. Paitsi tietysti hasis koska on kasvi. Mutta ei se haju mikään hedelmäinen ole.

Yrittävät hätäännyttää sinua ap.

Kysy pojalta suoraan. Jospa se on joku teinityttöjen suosima hajuvesi ;)

[/quote]

Oletko koskaan haistanut tai polttanut maria? :D kyllä haisee

Vierailija
99/164 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön korvat haisi aina imelälle, kun oli korvatulehdus. Sama imelä tuoksu tulee, jos aivastaa maski naamalla. Luulisin siis kyseessä olevan jonkun bakteerin tuoksu.

Vierailija
100/164 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs hyvät lukijat. On olemassa asia nimeltä makunuuska, joita tulee myös mallia hedelmä, esim. Jaakobsonin meloni. Nämä kun laitetaan huulen alle tuoksuu aivan kyseisen hedelmän karkki versiolle ja tuoksuvat hyvin vahvasti kiekossa ollessaan, esimerkiksi itselläni oli kiekko taskussa ja huosut sitte tuoksuivat melonikarkilta ja repussa jos kannoin tornia kyseistä nuuskaa koko reppu tuoksui melonilta. Mitä luultavimmin kyse ei ole huumeista, vaan esimerkiksi nuuskasta mikä on todella todella yleistä nuorilla miehillä etenkin yläaste iästä aina armeijaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi