Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö juoda illalla lonkeroa?
Kommentit (3)
Mene sinne puistoon spurgujen lasol remmiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raapaise oikein kunnon känni päälle.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMene sinne puistoon spurgujen lasol remmiin.
Raapaise oikein kunnon känni päälle.
Miksi vasta illalla? Juo nyt, niin ei tarvitse arpoa.