Apua! Mikä voi tuoksua nuoressa pojassa makean hedelmäiselle?
Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.
Kommentit (164)
hasis = laattaa, on ainetta, jossa on ruohoa, mutta
siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys. samaKun tälleen yleisesti puhutaan hasiksesta, niin puhutaan mun mielestä puhtaasta aineesta. Ja se on tehty kasvista. Kasviperäinen kai sitten. Jaloste. Mutta vähän samaan tapaan kasvia kuitenkin kuin vaikka sokeri.
kannabis. Hasis ei ole puhdasta, jos poltat hasista, et tiedä mitä poltat.
Kannabis on se kasvi, eli hamppu. Puhdas hasis on sen kasvin hartsia. Mikä siinä ei ole hartsia, thc:tä eli vaikuttavaa huumetta, on kuitenkin kannabista eli hamppua.
Eri juttu sitten, että laittomilla markkinoilla puhdas hasis on harvainaisuus. Mutta ei se, että sitä on vaikea saada, tee sitä olemattomaksi. Ja siitä me kuitenkin minun mielestäni puhumme, kun puhumme hasiksesta.
Kun käyttää laittomia huumeita, ei koskaan tiedä, mitä käyttää. Ellei itse sitä valmista. Eikä Kiinassa tiedä maidostakaan, mitä siinä on... Maito on silti maitoa. Sitä on silti olemassa.
hasis on sitä ruskeaa laattaa, josta wikipedia sanoo: "Myytävään hasikseen lisätään usein jatkeaineita. Jopa hyviinkin hasiksiin käytetään esimerkiksi Marokossa jo valmistetaessa lisäaineita, kuten kookosöljyä tai hunajavahaa. Suomeen tuotu hasis saattaa joskus sisältää suurenkin määrän erilaisia jopa terveydelle vaarallisia jatkeaineita."
Kukka ja ruoho/lehti on meillä päin asia ihan erikseen ja se on kasvia. sama
Seuraava askel on ihan oven takana, kovat huumeet!
hasis = laattaa, on ainetta, jossa on ruohoa, mutta
siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys. samaKun tälleen yleisesti puhutaan hasiksesta, niin puhutaan mun mielestä puhtaasta aineesta. Ja se on tehty kasvista. Kasviperäinen kai sitten. Jaloste. Mutta vähän samaan tapaan kasvia kuitenkin kuin vaikka sokeri.
kannabis. Hasis ei ole puhdasta, jos poltat hasista, et tiedä mitä poltat.
Kannabis on se kasvi, eli hamppu. Puhdas hasis on sen kasvin hartsia. Mikä siinä ei ole hartsia, thc:tä eli vaikuttavaa huumetta, on kuitenkin kannabista eli hamppua.
Eri juttu sitten, että laittomilla markkinoilla puhdas hasis on harvainaisuus. Mutta ei se, että sitä on vaikea saada, tee sitä olemattomaksi. Ja siitä me kuitenkin minun mielestäni puhumme, kun puhumme hasiksesta.
Kun käyttää laittomia huumeita, ei koskaan tiedä, mitä käyttää. Ellei itse sitä valmista. Eikä Kiinassa tiedä maidostakaan, mitä siinä on... Maito on silti maitoa. Sitä on silti olemassa.
hasis on sitä ruskeaa laattaa, josta wikipedia sanoo: "Myytävään hasikseen lisätään usein jatkeaineita. Jopa hyviinkin hasiksiin käytetään esimerkiksi Marokossa jo valmistetaessa lisäaineita, kuten kookosöljyä tai hunajavahaa. Suomeen tuotu hasis saattaa joskus sisältää suurenkin määrän erilaisia jopa terveydelle vaarallisia jatkeaineita."
Kukka ja ruoho/lehti on meillä päin asia ihan erikseen ja se on kasvia. sama
Otsikon nähdessäni ajattelin että onpa sattuma kun juuri ihmettelin kukkaista tuoksua poikani hengityksessä ja heti siihen saa vastauksen av:lta, mutta mun poikani on kolmevuotias eikä varmasti ole polttanut pilveä.
Sen henki siis haisee ihan luonnostaan joskus ikään kuin makealta ilman että olisin antanut sille mitään mehuja, karkkeja tai muuta syötäväksi.
Se voi olla jonkun kaverin kodin ominaishaju.
Anopilta kun tullaan, pitää kaikkien vaatteet tuulettaa, haistaan ihan vanhalta kellarilta vaikka itsessään siellä anopilla ei mikään haise.
Kaverin kotona on aina hirveä pesuaineen tuoksu ja jos pidempään siellä kyläillään, tarttuu se vaatteisiin ja hiuksiin :)
Se voi olla jonkun kaverin kodin ominaishaju. Anopilta kun tullaan, pitää kaikkien vaatteet tuulettaa, haistaan ihan vanhalta kellarilta vaikka itsessään siellä anopilla ei mikään haise. Kaverin kotona on aina hirveä pesuaineen tuoksu ja jos pidempään siellä kyläillään, tarttuu se vaatteisiin ja hiuksiin :)
Tai sitten siellä kotona pössytellään sisällä. Ei kannata olla nyt sinisilmäinen!
Jos luet sen Wikipedian artikkelin, niin samaahan se sanoo kun minä: puhdas hasis on pelkkää hamppua eli kannabista.
Myytävä hasis vaan ei olekaan sitä hasista, vaan suurimmaksi osaksi silkkoa.
Kyllä kai hasis on hasista vaikka sitä ei Suomesta tahdo puhtaana saadakaan? Ja jos piippuveikot sanoo hasikseksi mitä vaan, niin sanotaanhan Fiatiakin autoksi.
mutta joskus teininä minua syytettiin kannabiksenhajuiseksi, vaikka en ollut koko päivänä ollut edes kodin ulkopuolella enkä todellakaan missään tekemisissä kannabiksen kanssa.
Kyllä isä sitten sen uskoi, kun ei ollut mitään muuta syytä uskoa että olisin pössytellyt.
hengitys haisee asetonille, eli makealle.
Hei,
Luulen, että raskauden takia herkistynyt hajuaistisi poimii pojastasi uusia tuoksuja esiin :) Poikasi ei siis ehkä pössyttele, vaan sinun hajuaistisi on muuttunut!
Tai sitten se pössyttelee.
Hei, Luulen, että raskauden takia herkistynyt hajuaistisi poimii pojastasi uusia tuoksuja esiin :) Poikasi ei siis ehkä pössyttele, vaan sinun hajuaistisi on muuttunut! Tai sitten se pössyttelee.
Aika pitkään se auttoi, ennenkuin vanhempani tajusivat totuuden!
Jos luet sen Wikipedian artikkelin, niin samaahan se sanoo kun minä: puhdas hasis on pelkkää hamppua eli kannabista.
Myytävä hasis vaan ei olekaan sitä hasista, vaan suurimmaksi osaksi silkkoa.
Kyllä kai hasis on hasista vaikka sitä ei Suomesta tahdo puhtaana saadakaan? Ja jos piippuveikot sanoo hasikseksi mitä vaan, niin sanotaanhan Fiatiakin autoksi.
wiki: "Hasis (arab. haš?š) tarkoittaa päihdehampusta eroteltuja kannabinoidipitoisia hartsirauhasia, jotka puristetaan tavallisesti yhteen kiinteäksi kannabistuotteeksi."
Hamppu on sitten asia ihan erikseen.
No kivat vaan sulle, jos sulla puhtaita tuotteita on.
Se voi olla jonkun kaverin kodin ominaishaju.
Anopilta kun tullaan, pitää kaikkien vaatteet tuulettaa, haistaan ihan vanhalta kellarilta vaikka itsessään siellä anopilla ei mikään haise.
Kaverin kotona on aina hirveä pesuaineen tuoksu ja jos pidempään siellä kyläillään, tarttuu se vaatteisiin ja hiuksiin :)
Mutta se kellarintuoksu on hometta tms...
Minun mielestäni kannabistuotteet eivät tuksu makealta, vaan hiukan pistävän mäntymäiseltä. Jonkun muun mielestä tismalleen sama tuksu muistuttaa sitruunaa, basilikaa tai turkkilaista makeaa kakkua. Kaikki ovat oikeassa.
Tuoksut ovat vaikeasti kuvailtavia, koska niihin vaikuttavat niin monet asiat, kuten nenän herkkyys, haistamistilanne, haistajan mieliala, tuoksujen sekoittuminen muihin tuksuihin ja vaikkapa se onko haistaja raskaana vai ei.
Aloittajalle: käy nuuhkimassa poikasi shampoo- ja hoitoainepurkit, sekä suihkusaippua ja muu mahdollinen kosmetiikka. Jos "luonnollista" syytä tuoksuun ei löydy, kannattaa sinun tarkkailla pojassasi mahdollisen diabeteksen oireita.
Toisaalta, joskus ihmiset vaan tuoksuvat kummalliselta luonnostaan. Itselläni kainalohiki haisi vielä muutama vuosi sitten mustapippurilta. Nykyään haisee kyllä jo ihan rehellinen hiki ja kainaloissa marinoidut sipulit. Yäk.
Mä en muuten ymmärrä, miten teidän mielestä poltettu pilvi tuoksuu makealta. Musta se tuoksuu jotenkin maalta: mullalta, kompostilta... ai että ihanalta! Marista en tiedä, tuoksuuko se makealta?
tuli heti oma mutsi mieleen. Se mm. varasti aina mun puhelimen ja tarkisti salaa viestit ja numerot ja kirjoitti ne ylös omaan pikku kirjaansa. Vittu. Nyt en ole puhunut sille enää vuosiin se oli niin helvetin ärsyttävä.
Mikset AP puhu lapsellesi/nuorelle vaan täällä pohdit asiaa!
niin miksi? ja miksei kerro sinulle vaan keksii tekosyitä? Jos epäilet diabetestä niin sitten vaan lääkäriin. Et mene mitään shamppoita haistelemaan!!
mutta en nyt muista mistä huumeesta.
polttelevat vesipiipussa makutupakkaa. Suosittumaku on juurikin mansikka jne.
väitti, että haju tulee wunderbaumista.
Muutenkin olen sitä mieltä, että ap:n poika pääsee helpommalla, että ap tulee tänne purkamaan huolensa, eikä kaada kaikkea lapsensa niskaan.
tuli heti oma mutsi mieleen. Se mm. varasti aina mun puhelimen ja tarkisti salaa viestit ja numerot ja kirjoitti ne ylös omaan pikku kirjaansa. Vittu. Nyt en ole puhunut sille enää vuosiin se oli niin helvetin ärsyttävä. Mikset AP puhu lapsellesi/nuorelle vaan täällä pohdit asiaa!
tuo haju peräisin, varaudu mitä ihmeellisimpiin selityksiin. Näin jälkeenpäin, kun mietin niitä selityksiä, naurattaa, mutta silloin ei naurattanut, todellakaan.
Mutta siis, nuoren mielikuvitus on huipussaan antaessaan selityksiä pilvenpolttelulleen.