Apua! Mikä voi tuoksua nuoressa pojassa makean hedelmäiselle?
Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.
Kommentit (164)
kivaa omaa palstaa, esim. Demi.
väitti, että haju tulee wunderbaumista. Muutenkin olen sitä mieltä, että ap:n poika pääsee helpommalla, että ap tulee tänne purkamaan huolensa, eikä kaada kaikkea lapsensa niskaan.
joko AP on _todella_ uusavuton tai sitten se kyttää lastaan, ei mikään ihme että toinen polttelee! Itsekkin polttelin kunnes pääsin kyylästä eroon ja sain viimein olla rauhassa. Ihan yhtä hyvä teoria sekin kuin kaikki muut tässä ketjussa esitetyt.
En ole kysellytkään, koska en yhdellä kysymyksellä vastausta saanut. Tarkkailemme siis, vieläkö meillä haistaan uudemman kerran. Yhytin tuoksun paidan yläosaan, helma ei haissut. Siitä, mietin, olisiko hän sittenkin nuohonnut tytön kanssa. Tuoksu on liljamainen, pehmeä, makea. ei imelä. Poika vei paidan ja takin omaan huoneeseensa, mikä kylää ihmetytti.
En ole kysellytkään, koska en yhdellä kysymyksellä vastausta saanut. Tarkkailemme siis, vieläkö meillä haistaan uudemman kerran. Yhytin tuoksun paidan yläosaan, helma ei haissut. Siitä, mietin, olisiko hän sittenkin nuohonnut tytön kanssa. Tuoksu on liljamainen, pehmeä, makea. ei imelä. Poika vei paidan ja takin omaan huoneeseensa, mikä kylää ihmetytti.
peitellä tupakan hajua jollain toisella? Purkalla esim. Eikä halua et äiti tulee likemmäs ettei tupakka haise läpi.
Ap:n kuvailema haju ei minusta kuullosta hasikselta tai marihuanalta. Nämäkin haisee eriltä pussista haisteltuna kuin poltettuna.
t.entinen narkki
se on pillun tuoksu,ja jos pilveä polttaa niin ei siinä mitään vääränkään ole
Karhu olut tuoksuu minun mielestäni tuollaiselle makean hedelmäiselle
Kukka tuksahtelee. Onko sulta hävinnyt kotoa kynsisaksia tai kyniä?
Selvisköhän tuoksun syy koskaan? :)
Energiajuoma. Se haju säilyy yllättävän kauan ja voimakkaana. Ja sitähän ne pojat juo kuin vettä vaan :)
Sähkötupakan hajunesteet aivan selvästi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:48"]
Kukka tuksahtelee. Onko sulta hävinnyt kotoa kynsisaksia tai kyniä?
Joo, siis ei tuksahtele, vaan tuoksahtelee:) ja toi kynä, saksikysymys ei ollut läppä.
Kannabis ei todellakaan tuoksu makealta/hedelmäiseltä. Se haju on pistävä ja voimakas eri tavalla. Veikkaisin vesipiippua? Ne tuoksuvat todella voimakkaasti ja aidolta hedelmältä.
Luin tämän viestin ääneen miehelleni ja sieltä tuli vastauksena marihuana. Hän työskentelee poliisissa..
On juonut viinaa.
Marijuanan haju on makea, mutta ei raikas.
Olen opettaja. Koulussa olemme törmänneet tähän. Ne on ne uudet eri makuja sisältävät sähkötupakat.
Energiajuoma. Ei kannabiksen tuolsu ole missään tapauksessa hedelmäinen
Minulla tuli kans mieleen sähkötupakka... Ihanan imeliä hajuja niissä, varmasti tarttuu.
Toinen vaihtoehto on joku tietty wunderbaum, ehkä jonkun kaverin autossa?
Sitten ne huumeet, ovat valitettavan yleisiä.
joko AP on _todella_ uusavuton tai sitten se kyttää lastaan, ei mikään ihme että toinen polttelee! Itsekkin polttelin kunnes pääsin kyylästä eroon ja sain viimein olla rauhassa. Ihan yhtä hyvä teoria sekin kuin kaikki muut tässä ketjussa esitetyt.