Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruman naisen elämä on tod rankkaa! Aina nauretaan.

Vierailija
02.05.2011 |

Olen lähes 40 v. ja läpi iän kestänyt kiusaaminen jatkuu edelleen. Olen faktisesti ruma piirteiltäni. Noitamaiset kasvot nenineen ja leukoineen ja silmälasit, jotka eivät ilmeisesti oikein sovi. Kroppa on ok. Joku habituksessani saa kuitenkin aikuiset ihmiset nauramaan autoistaan ja jopa osoittelemaan sormella. Tuntuu rinnassa ihan yhtä pahalta kuin teini-ikäisenäkin.

Rumuus alkaa nyt vaikuttaa jo työelämässäkin, sillä minua ei oteta tosissaan. Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on vaikeuksia pidellä pokkaa minut nähdessään. Välillä mietin miten Tarja Halonen on päässyt niin pitkälle, sillä kyllähän hänenkin ulkonäölleen nauretaan ja hän on myös huvittava olemukseltaan. Hänellä taitaa olla itsetunto terästä, mulla se ei ole.

Olen nyt käynyt plastiikkakirurgin puheilla ja ainakin jotain on tehtävissä, mutta mietin mahtaako yksittäisten piirteiden korjaaminen kuitenkaan muuttaa tätä yleistä olemusta.

Onko muita rumia? Mielipiteitä? Kokemuksianne? Miten jaksatte ja selviätte? Minulla ainakin vaikuttaa ihan suoraan haluun liikkua ihmisten ilmoilla.

Kommentit (262)

Vierailija
161/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juuri bussiin noussut suomalainen keski-ikäinen mies alkoi kysellä ja ihmetellä suureen ääneen erään naisen ulkonäköä ja kauhistella, miltä nainen näyttikään. Nainen näytti siltä, että kasvot oli joko poltettu jollain hapolla tai hän oli joutunut johonkin onnettomuuteen, jossa kasvot olivat täysin palaneet. Nainen oli todella hämillään ja hyppäsi heti seuraavalla pysäkillä pois bussista. Olisin puuttunut tilanteeseen, jos nainen olisi pysynyt bussissa. En ollut koskaan nähnyt mitään yhtä idioottimaista kuin tämän miehen käytös. Kuinka joku voi olla niin tyhmä??

Vierailija
162/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan ok nakoinen normaalipituinen ja -painoinen vaaleahiuksinen nainen, ja valilla tulee positiivista kommenttia ulkonaosta, ja sulaudun hyvin massaan...

Mutta tunnen kaksi masssasta eroavaa naista. Toinen on 185cm pitka nuori nainen, joka kyllakin on kauniskasvoinen, mutta painaa n. 130kg. Hanella on outo paarynamuotoinen vartalo, ylhaalta kapea, mutta laajenee aivan valtavaksi lanteiden kohdalta, yla- ja alapari ihan eri kokoa. Ja hanta osoitellaan ja hanelle naureskellaan valilla todella torkeasti.

Toinen on 195cm pitka nainen, joka on viela kasvoiltaan suoraan sanoen aika lailla sian nakoinen. Hanta tuijotetaan ihan joka paikassa. Klubilla tanssiessamme hanen taakseen tuli miehia seisomaan, jotka kaveriporukassa hihittelivat ja mittasivat itseaan kaveriini verraten, voi etta olis tehnyt mieli vetaa turpaan! Eihan tamakaan nainen voi sille mitaan etta on niin pitka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halosen esimerkillä näet, että kauneus tulee sisältä ja myös että kauneus on katsojan silmissä. En usko, että olet ruma. Enkä usko että ihminen voi olla ruma, jos hän ei tehnyt jotain pahaa. (esim. tämä lapsimurhaaja Oslossa, hän on vasta ruma, ja yököttävä psykopaatin näköinen ja hän myös teki plastiikkaoperaatioita), Hyvä ihminen ei vain voi olla ruma, jopa epämuodostuneet kasvot, nekin voi olla kauniita ja niiden kanssa rakkauden, ymmärsin että sulla on nenä-2 silmää-suu, ja mitä vielä iniset? Vaihda lasit, tai vaikka hiusvärin, ja elä elämän! Osta uudet, avoimet, vartaloasi ja poveasi kaunistavat vaatteet, ja ELÄ! Jos itse kuuntelisin kommenteja omasta ulkonäöstäni, en ikinä saisi miehiä juoksemaan perääni, ja usko pois en ole laiha posliininukke. Unohda ton plastiikkakirurgian, omana itsenäsi olet juuri täydellinen, et halua jonkun hipokratuksen väsäämään sulle erisuuruiset sieraimet, tai kuolla leikkauspöydälle anestesiaan(älä ihmeessä kuuntele lekureita, googleta riskit.) Et vaihda elämäsi parempaan, "täydellisenkauniit" saavat ihan samaa paskaa ja kritiikkiä, kateellisilta muijilta, pikkupileiltä jotka tietää et niillä ei mahdollisuutta, sitten nekin saattaa sanoa jotain, ja ym. Elämä on sellainen. Katso peiliin. Olen varma, että kaunis, ja sensuelli nainen. Sun iässä, ja sulla alkanut just keskiikä, pitäisi ymmärtää, olet se, mitä tunnet. Ja mikään "ulkonäönvaihto" ei auta tuntemaan. Sanoithan, että vartalosi on ok. Tämän pitäisi nostaa sut ilohuumaan, ethän ole mikään rasvapallo ja muodoton ja ilman jotain raajaa. Mutta kun se ei anna iloa? Siitä näet. Vaikka näyttää hyvältä, silti se mitä tunnet, ratkaisee. Tarja Halosen esimerkillä näet, että kauneus tulee sisältä ja myös että kauneus on katsojan silmissä. En usko, että olet ruma. Enkä usko että ihminen voi olla ruma, jos hän ei tehnyt jotain pahaa. (esim. tämä lapsimurhaaja Oslossa, hän on vasta ruma, ja yököttävä psykopaatin näköinen ja hän myös teki plastiikkaoperaatioita), Hyvä ihminen ei vain voi olla ruma, jopa epämuodostuneet kasvot, nekin voi olla kauniita ja niiden kanssa rakkauden, ymmärsin että sulla on nenä-2 silmää-suu, ja mitä vielä iniset? Vaihda lasit, tai vaikka hiusvärin, ja elä elämän! Osta uudet, avoimet, vartaloasi ja poveasi kaunistavat vaatteet, ja ELÄ! Jos itse kuuntelisin kommenteja omasta ulkonäöstäni, en ikinä saisi miehiä juoksemaan perääni, ja usko pois en ole laiha posliininukke. Unohda ton plastiikkakirurgian, omana itsenäsi olet juuri täydellinen, et halua jonkun hipokratuksen väsäämään sulle erisuuruiset sieraimet, tai kuolla leikkauspöydälle anestesiaan(älä ihmeessä kuuntele lekureita, googleta riskit.) Et vaihda elämäsi parempaan, "täydellisenkauniit" saavat ihan samaa paskaa ja kritiikkiä, kateellisilta muijilta, pikkupileiltä jotka tietää et niillä ei mahdollisuutta, sitten nekin saattaa sanoa jotain, ja ym. Elämä on sellainen. Katso peiliin. Olen varma, että kaunis, ja sensuelli nainen. Sun iässä, ja sulla alkanut just keskiikä, pitäisi ymmärtää, olet se, mitä tunnet. Ja mikään "ulkonäönvaihto" ei auta tuntemaan. Sanoithan, että vartalosi on ok. Tämän pitäisi nostaa sut ilohuumaan, ethän ole mikään rasvapallo ja muodoton ja ilman jotain raajaa. Mutta kun se ei anna iloa? Siitä näet. Vaikka näyttää hyvältä, silti se mitä tunnet, ratkaisee.

Vierailija
164/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota, että miehet haukkuu. Itse olen ehkä sellainen pikkusievä, mutta minulla on eräs ulkonäkövika, jota ei voi korjata. Sitä ei ole ollut lapsesta lähtien, mutta kauan kuitenkin. Miehet eivät ole koskaan minua siitä haukkuneet ja kaikki poikakaverini ovat olleet hyvännäköisiä ihan oikeasti. En pidä itseäni nykyään kauniina tuon vian vuoksi ja se ahdistaa sillä ilman sitä olisin tyytyväinen ulkonäkööni ja kauniskin. Minua on haukuttu tuon vikani vuoksi ja haukkujat ovat olleet teinejä sekä jotkut naiset ovat ivanneet ja loukanneet juuri tuon vikani takia päin naamaa niin tutut kuin tuntemattomatkin. Miehet eivät koskaan, ei kadulla eikä kapakoissa. Kun olen seurustellut jonkun kanssa ja puhunut viastani, niin he eivät ole edes ajatelleet asiaa. Ystävyyssuhteisiin tuo vika ei ole vaikuttanut.

Vierailija
165/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhdistelmä siitä >180cm pitkästä naisesta ja siitä, jolla on valtava luomi kasvoissa, itselläni vielä karvainen.

Ennen kuin joku säälii, en koe olevani ruma. Muistan luomenkin vain, jos joku sitä tuijottaa (tapahtuu harvoin ja vain täysin vieraiden toimesta). Olen aina tullut ihmisten kanssa hyvin juttuun. Ehkä se johtuu siitä, etten ajattele omaa tai muiden ulkonäköä tuon taivaallista. En myöskään muista, miltä ihmiset näyttävät. Onkohan se jokin vika? Olisipa sellainen kaikilla!

Vierailija
166/262 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että edellinen vastaus ei ollut minulle.Kertoisin sen verran, ettö mulla ei oo laseja, hiukseni ovat hyvin tuuheat, eivätkä kasvot ole palaneet tai epämuodostuneet. Kauniita piirteitä minulla ovat nenä, kulmakarvat ja hiukset, vartalo ok. Mutta muutoin olen ruma. Ukot eivät ole urputtaneet minulle ulkonäöstäni, mutta muutoin kohtelevat täysin sikamaiseti. Voisin kertoa eräänkin tapauksen, josta saisi kirjoitettua suorastaan epätodellisen novellin, tai ei, nimittäin joistakin muistakin saisi kirjoitettua epätodellisia, pitkiä novelleja jotka olisivat kauhistuttavia, miten äijät voivat kohdella jotakin naista. En halua mennä enää ihmisten ilmoille, silloin menen vasta, kun on pakko. Pelkään sairaasti miehiä ja sain lähetteen terapiaan sen vuoksi. Uskon täysin sen, että miten sikamaiseti ukot voivat kohdella naisia, siis mitä täällä on kerrottu. Olen kasvattanut pakosta itselleni jääkylmän, timantinkovan ja halveksuvan ulkokuoren. Tai se on muodostunut vähitellen. Näin ruma nainen voi ylipäätään pärjätä enää tässä maailmassa. En oikeasti haluaisi antaa itsestäni kovaa vaikutelmaa, mutta en pysty enää muuhun. Itse asiassa en haluaisi enää elää, koska minulla ei ole ihmisarvoa.

Vierailija
167/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisätä vielä, että mulla oli kuvis 10 ja pienestä pitäen tarkkailin ihmisten kasvoja, koska piirsin ihmisiä ja ihmiskasvot kiehtoivat minua suuresti, niiden muotoseikat jne.ja se, mitä kaikkea ne ilmensivät. Koska katselen ihmiskasvoja ehkä erilaisesta näkökulmasta kuin yleensä, en tapaa koskaan rumia ihmisiä, joten en voi ymmärtää mitenkään näitä huutelijoita ja halveksin heitä-tosi raukkamaista käytöstä-onkohan heillä ruma sielu? Mutta uskon, että on paljon ihmisiä, jotka pitävät monia ihmisiä rumina, jos he vähääkään poikkeavat typerästä kaavasta joka nykyään on määritelty median kautta kauneusihanteeksi. Taviksille ei huudella eikä heitä kohdella sikamaisesti, kauniita kohdellaan erityisen hyvin-he ovat saaneet Luojalta sen lahjan. Mutta ne, jotka yleisesti ottaen suurin osa, erityisesti ukot, pitävät rumina, saavat täysin sikamaista kohtelua osakseen. Uskon, että mulla on melko objektiivinen käsitys siitä, että olen ruma. Olen hyvin visuaalinen ihminen, tarkastellut kasvoja jo lapsena, muistan ihmiskasvot pitkältä ajalta, en kyllä mitenkään hyvin ihmisten nimiä. Kun ajattelen asiaa, niin voi olla, että muistan suurimman osan kasvoista jotka olen nähnyt, kuten muistan kuulomuistin avulla varmaan melkein minkä tahansa sävellyksen minkä olen joskus kuullut. Olen ruma. Ja sikamainen kohtelu jatkuu. Tällä hetkellä teen tietoisuustaitoharjoitusta, jonka ystäväni opetti minulle. Olen nyt hyväksynyt sen ,että olen ruma ja se on minusta tosi hienoa, että sen hyväksyy. Tällä hetkellä teen mielikuvaharjoitusta, että tulen niin kylmänviileäksi ja välinpitämättömäksi, ettei se sikamainen kohtelu liikuta eikä kiinnosta minua vähääkään. Uskon, että se onnistuu. Tämä harjoitus perustuu ikiaikaiseen viisauteen. Sitä en pysty hyväksymään, ettei minulla ole ihmisarvoa. Mutta voi olla, että niiden mielikuvaharjoitusten avulla voin tulla niin välinpitämättömäksi, että hyväksyn senkin, että minulle ei anneta ihmisarvoa. Uskoisin, että siihen menee aikaa, koska ihmisarvon maahan polkeminen on niin paha asia, suorastaan rikos ja sielullista murhaamista, että siitä ei ole helppo selvitä. Ilman niitä harjoituksia en selviä.

Vierailija
168/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Mitä ovat tavikset? Minkä näköisiä he ovat? En ole koskaan nähnyt yhtään tavista. Mitkä ovet ne kriteerit, joita taviksille on annettu, tai heidät on tuomittu siten, että he ovat ns." taviksia"?

Vierailija
169/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko linkittää Angelika Houstonista kuvia, kun joku mainitsi hänet.

<a href="http://photobucket.com/images/angelica%20houston/" alt="http://photobucket.com/images/angelica%20houston/">http://photobucket.com/images/angelica%20houston/</a&gt;

Minusta hän on aivan mielettömän komea ja upea nainen, vaikkei olekaan sievä tai nätti sellaisella perinteisellä tavalla. Eli kauneuttakin voi olla niin monenlaista... ja mikä on toiselle kauneutta, voi olla toiselle rumuuttua.

Peesi. Upean näköinen, jopa kaunis. Samoin kuin jonkun mainitsema Rossy de Palma on eksoottisen ja upean näköinen. Ihanan erikoiset, selkeät ja terävät piirteet, joita pidän kauniina, koska itselläni on pyöreän suomalaiset piirteet ja pottunokka. Oon muuten myös hulluna erikoisen näköisen Shelley Duvallin ulkonäköön. Hänkin todennäköisesti on joidenkin mielestä ruma, mutta mun mielestä todella viehättävä juuri niiden erikoisten piirteiden takia.

Ja vaikka nuo naiset eivät aivan missimäisellä tavalla ole perinteisen kauniita, niin kuvista näkyvä itsevarmuus kaunistaa! Selkeästi nuo naiset ovat sinuja itsensä kanssa.

Vierailija
170/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Mitä ovat tavikset? Minkä näköisiä he ovat? En ole koskaan nähnyt yhtään tavista. Mitkä ovet ne kriteerit, joita taviksille on annettu, tai heidät on tuomittu siten, että he ovat ns." taviksia"?

Se on ihan tavallinen kiva parikymppinen poika, jonka kanssa olen useasti jutellut. En edelleenkään tuntisi sitä muualla kuin tossa naapurin pihalla. Sillä ei ole mitään mieleenpainuvaa piirrettä kasvoissa, joista voisin sen erottaa massan seasta. Mun mielestä se on jo pelottavan tavis.. :-)

Vierailija
171/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ruma. Olen ylipainoinen. Raudat on yhä suussa, koska odotan leukaleikkausta(purennan takia, terveydellisistä syistä). Leikkaukseen osallistuvan plastiikkakirurgin mukaan naamani on epämuodostuma, ja hän aina jaksaa lohduttaa että leikkauksen jälkeen en näytä enää niin paljon bulldoggilta (kiitos hänelle tästä, ennen hänen tapaamistaan ei tullut mieleenkään että siltä näytän). Koko ikäni minua on kiusattu vinoista tihrusilmistä, yli-isoista huulista ja todella isosta alaleuastani, sekä tietysti läskeistä.

MUTTA nyt olen keksinyt maailman mahtavimman itsetunnonkohottajan. Käyn kerran parissa viikossa "neekeribaarissa", ja se on aivan tajuton tunne, kun astuu sisälle baariin, ja saa jokapaikasta ihailevia katseita. Miehiä tulee iskemään jatkuvalla syötöllä, pyytää tanssimaan, kehuu kuinka ihanan näköinen olen jne. Vaikka en varmasti ole heidänkään mielestään mikään seksijumalatar vaan kuuluu heidän tapoihin, niin kohottaa itsetuntoa ihanasti, tulee oikeasti haluttu ja seksikäs olo ja jaksan taas seuraavaan baarikeikkaan asti tuntea oloni paremmaksi ja kauniimmaksi jatkuvasta nälvimisestä ja valkoisten miesten halveksunnasta huolimatta.

Koko elämäni olen tottunut siihen, että kaikki huomio mitä miehiltä saan, on negatiivista, ja elänyt siinä uskossa että kukaan minua ei halua millää tasolla. Nyt olen ymmärtänyt, että minäkin voin olla kaunis jonkun mielestä. Minussa ei ole mitään vikaa, vika on kulttuurissa.

Ja ennenkun tulee sanomista, en ole mikään mustan munan jahtaaja jne. En ole kiinnostunut seksistä tai suhteesta mustan miehen kanssa (ihan kieli- ja kulttuurisyistä) mutta baarissa saan heiltä juuri sen mitä kaipaan: saan hetken tuntea oloni kauniiksi.

Vierailija
172/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mun kaverin kanssa lauantaina ulkona. Ei juurikaan käy ulkona ja olen koko kesän houkutellut ja nyt sitten hän suostui lähtemään ihmisten ilmoille. Niin mitä tekee suomalaiset miehet ravintolassa: ääneen arvostelevat mun ystävää, kun kulki heidän ohi vessaan. En keksinyt mitään sanottavaa, mutta vein mun taskupeilin pöytään kiertämään, että voivat katsella omia naamojaan ja ihmetellä, miten (anteeksi, alennuin haukkumaan ulkonäköä - heidän) yks voisi kokeilla edes valokynää roikkuvat silmäpussinsa, yksi voisi tehdä jotain hörökorvilleen, yksi voisi hankkia tupeen alkavaan kaljuunsa ja että keskittyvät vaikka mieluummin haukkumaan toisiaan, kun heissä sitä haukuttavaa riittää. Ja tietysti piti vielä lähteissä huutaa, että perustavat vaikka lenkkiporukan, niin lähtee kamalat kaljamahat.

Kyllä harmittii ihan hitosti. Itseltä meni hermot ja kaveri ei varmaan lähde moneen vuoteen ulos :((.

Vierailija
173/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalin, monien mielestä (myös omastani) nätin näköinen hoikka nuori nainen. Muutama vuosi sitten jouduin sairauden vuoksi leikkaamaan tukkani aivan lyhyeksi ja ihoni oli myös todella huonossa kunnossa. Lyhyt tukka teki piirteeni todella miesmäisiksi eikä sopinut kasvoihini ollenkaan, tietysti iho-ongelmatkin senkun korostuivat poikatukassa. Pukeuduin, käyttäydyin ja yritin olla kuten ennenkin, ja yritin olla välittämättä muuttuneesta ulkonäöstäni. Kahden käden sormet ei riitä laskemaan sen kesän aikana tulleita rumia haukkuvia kommentteja nimenomaan AIKUISILTA MIEHILTÄ. "Hyi hitto kun on kauheen näkönen rekkis", " Ei toikaan taida tajuta kuin ruma se on", "tollasta ei vois panna ees takaapäin kun tulis niin homo fiilis", "Kyllä menee tommonen kroppa hukkaan tolla naamalla varustettuna" jne..jne.. Tällästä kommentointia voisi olettaa kuulevansa humalaisilta baareissa, terasseilla tms, mutta ei, ihan keskellä kävelykatua, kaupassa, torilla, jopa linja-autossa. Vaikka "rumuuteni" oli ns. ohimenevää, kyllä haukut ja kommentit sekä naureskelut tekivät aikamoisen loven 23. vuotiaan naisen itsetuntoon. Nykyään tuntuu niin pahalta jos kuulen aikuisten ihmisten toistensa ulkonäköä kaupungilla arvostelevan/haukkuvan :( Itse en koskaan omien kokemusteni perusteella alentuisi moiseen, ja suoraan sanottuna oksettaa kun ajattelee mistä nykynuoriso koulukiusausmallinsa hakee, siis ihan omasta kotoa, äitiensä ja isiensä käytöksestä :(

Vierailija
174/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,lueppas Salaisuus-kirja. On tosi hyvä kirja ja elämäsi varmasti muuttuisi.

Päätä että sinä OLET kaunis,vaihda tajuuttasi niin vetovoimanlaki alkaa toimimaan toisella tavalla!!!

Minä luin sen kirjan äskettäin ja tajusin että olen koko menneen elämäni omilla ajatuksillani vetänyt puoleeni negatiivista mutta nyt siihen on tullut muutos!!!!

Vierailija
175/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nainen kaunis ole http://www.listal.com/viewimage/979888

Vierailija
176/262 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa olemuksessani täytyy olla jotain todella ihmisten alhaisuuteen vetoavaa, koska olen saanut osakseni todella paljon halveksuntaa, pilkkaa, ivaa, syrjimistä viimeistään yläasteelta lähtien. Minussa tuntuu olevan kaikki pielessä ja totta kai vuosien varrella siihen on alkanut jo itsekin uskoa. Ja onhan sekin todettava, ettei katkeruus ja masennus ja yksinäisyys ketään kaunista...Myös terapeutit, joiden luona olen käynyt ovat myöntäneet, että ulkonäköni herättää negatiivista huomiota. Eivätpä vaan ymmärtäneet ehdottaa kauneusleikkausta. Ehkä sillä olisi saatu edes joitain piirteitä muutettua niin, etten olisi joutunut elämään koko nuoruuttani ja varhaisaikuisuuttani helvetissä eikä tämä elämä edelleenkään elämisen arvoiselta tunnu.

Kunnioitan ja ihailen niitä joiden itsetuntoa ja sosiaalista elämää ruma olemus ja halveksunta eivät ole myrkyttäneet.

Näiden halveksujien ja pilkkaajien toivon joskus joutuvan kohtaamaan tekonsa. Tosin niin ylimielillä ja pahoilla ihmisillä, joita minä olen kohdannut, se vaatisi varmaan kyseisten henkilöiden joutumista esimerkiksi vakavaan onnettomuuteen, joka vie ulkonäön ja pakottaa miettimään elämää uudestaan. Joskus toivon, että karman laki toimisi.

Jaksamista ap:lle jos vielä seuraat tätä keskustelua.

Vierailija
177/262 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista asioista olenkin äärimmäisen kiitollinen joka päivä ja joka hetki!! Mutta pahaa tekee lasten puolesta, kun he alkavat olla sen verran isoja, että hekin huomaavat kun ihmiset nauravat minulle. Mikään ei riipaise sydäntä enemmän kun oma lapsi takertuu yhtäkkiä käteen ja sanoo kuin salama kirkkaalta taivaalta "äiti, mun mielestä sä oot ihana" ja kun käännyn niin huomaan miesjoukon röhöttävän suuntaani ja oman lapsen ilme on sellainen että jos hänellä uskallus riittäisi niin kävisi varmaan pieksemässä äijät, näin kuvaannollisesti siis. Näistä saan toki voimaa, mutta toisaalta en haluaisi omien lasten joutuvan kokemaan sellaista että heidän pitää suojella omaa äitiä muiden pilkalta.

t. ap

Mua harmittaa ap:n puolesta. Toisen ulkonäön arvostelu on asiatonta, moukkamaista ja tyhmää!

Mutta oma asenteesi on myös.

En pysty kuvittelemaan, että olisi oikeasti ruma. Tykkään itse voimakkaista piirteistä. Ja tunnustan, että saatan jäädä tuijottamaan, koska voimakkaissa piirteissä on yleensä jotain vahvaa, hienoa, erilaista kuin mitä omassa perheessäni tai suvussani.

Jos pitäisi sanoa jotain, mitä pidän rumana, niin se on läski. Läski tyylittömillä liian pienillä vaatteilla on kaikista pahin.

Yksi suosikkitanssijoistani on Vera Nevanlinna (googleta; kotisivuillaan on kuvia). Hänellä on vahvat piirteet, eikä välttämättä ole mitenkään "kaunis". Mutta huomiota herättävä ja jäisin varmaan hänet kadulla nähdessäni tuijottamaan.

Vierailija
178/262 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen olemushan juuri koostuu yksityiskohdista.Eli rohkeasti sinne kirurgille.

Sitten kun kasvosi ovat leikkauksesta toipuneet kannattaa käydä ammattitaitoisella kampaajalla, opetella meikkaamaan ammattilaisen avulla, hankkia piilolinssit tai kauniit pokat ja uusia vaatekaappia esim. pukeutumisneuvojan avulla. Sellaisen voi varata ilmaiseksi ainakin Sokokselta ja Stockalta.

En tiedä millainen ryhtisi on, mutta sevaikuttaa ihmisen yleiseen olemukseen todella paljon. Jos sinulla on ongelmia ryhdin kanssa, niin voisit ehkä aloittaa harrastuksen joka parantaa ryhtiä, esim. flamenco on tällainen.

Sitten se tärkein: Jos saat ulkonäkösi kuntoon esimerkiksi noilla antamillani vinkeillä, kannattaa sewn jälkeen keskittyä siihen sinun sisäpuoleesi. Itsetuntosi ei kohoa hetkessä taivaisiin, vaikka ulkonön korjaus auttaakin. Olet traumatisoitunut vuosien ivasta ja pilkasta, ja sinun täytyy päästä siitä yli, jotta voit tulla todella sinuiksi itsesi kanssa. Siihen tarvit tukea terapiasta.

Onnea sinulle matkallasi uuteen elämään.

Vierailija
179/262 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten julmuus ja tyhmyys on ihan pöyristyttävää...ei voi muuta sanoa!

Vierailija
180/262 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavis ja tuntuu todella pahalta lukea näitä. Koittakaa te rumaksi itsenne kokevat muistaa, että tuollaisten kommenttien huutelijat ovat hukassa itsensä kanssa ja epävarmoja. Kukaan tasapainoinen hyvinkasvatettu ihminen ei loukkaa toista ihmistä noin. Sitäpaitsi kauniskin ihminen muuttuu ainakin mun silmissä "rumaksi" jos luonne ja persoona on epämiellyttävä.