Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman naisen elämä on tod rankkaa! Aina nauretaan.

Vierailija
02.05.2011 |

Olen lähes 40 v. ja läpi iän kestänyt kiusaaminen jatkuu edelleen. Olen faktisesti ruma piirteiltäni. Noitamaiset kasvot nenineen ja leukoineen ja silmälasit, jotka eivät ilmeisesti oikein sovi. Kroppa on ok. Joku habituksessani saa kuitenkin aikuiset ihmiset nauramaan autoistaan ja jopa osoittelemaan sormella. Tuntuu rinnassa ihan yhtä pahalta kuin teini-ikäisenäkin.

Rumuus alkaa nyt vaikuttaa jo työelämässäkin, sillä minua ei oteta tosissaan. Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on vaikeuksia pidellä pokkaa minut nähdessään. Välillä mietin miten Tarja Halonen on päässyt niin pitkälle, sillä kyllähän hänenkin ulkonäölleen nauretaan ja hän on myös huvittava olemukseltaan. Hänellä taitaa olla itsetunto terästä, mulla se ei ole.

Olen nyt käynyt plastiikkakirurgin puheilla ja ainakin jotain on tehtävissä, mutta mietin mahtaako yksittäisten piirteiden korjaaminen kuitenkaan muuttaa tätä yleistä olemusta.

Onko muita rumia? Mielipiteitä? Kokemuksianne? Miten jaksatte ja selviätte? Minulla ainakin vaikuttaa ihan suoraan haluun liikkua ihmisten ilmoilla.

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän että naiset varmasti joutuvat kärsimään rumuudestaan enemmän. Esim. naisillahan se vaikuttaa muihinkin asioihin sosiaalisissa suhteissa kuin seurustelusuhteiden puutteeseen kuten ystävyyssuhteisiinkin. Tai miten edistyy työssään kait. Sympatiat sinulle! Itsekin kyllä tosi ruma mies mutta eI se muuta sosiaalisuutta ole minulta riistänyt kuin mahdollisuudet seurustella kenenkään kanssa. Ystäviä kuitenkin on vaikka olenkin tosi masentunut kun en naista saa :(

Vierailija
262/262 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnitä huomiota rumiin ihmisiin, koska suomalaiset on yleisesti ottaen aika rumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä